Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Bielsko-Biała: Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej - część 1 i 2 zamówienia
Numer ogłoszenia: 206172 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, ul. Lipnicka 26, 43-300 Bielsko-Biała, woj. śląskie, tel. 33 499 06 02, faks 33 499 06 02; 499 06 11.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej - część 1 i 2 zamówienia.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Świadczenie usług w zakresie sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a pozostających w zarządzie Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej - część 1 i 2 zamówienia.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.13.00 - Usługi czyszczenia okien 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków 90.92.20.00 - Usługi zwalczania szkodników 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.41.00 - Usługi w zakresie trawników 77.34.20.00 - Przycinanie żywopłotów 90.61.20.00 - Usługi zamiatania ulic .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.05.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
IMPEL FACILITY SERVICES SP. Z O.O.
- IMPEL CLEANING Sp. z o. o., ul. Ślężna 118, 53-111 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 220000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 197464,58
Oferta z najniższą ceną: 197464,58 / Oferta z najwyższą ceną: 197464,58
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Uzasadnienie prawne: Zgodnie z art. 67 ust. 1 pkt. 6 w przypadku udzielenia, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego, dotychczasowemu wykonawcy usług lub robót budowlanych zamówień uzupełniających, stanowiących nie więcej niż do 50% wartości zamówienia podstawowego i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, jeżeli zamówienie podstawowe zostało udzielone w trybie przetargu nieograniczonego lub ograniczonego, a zamówienie uzupełniające było przewidziane w ogłoszeniu o zamówieniu dla zamówienia podstawowego i jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Uzasadnienie faktyczne: Zamówienie uzupełniające w wysokości do 30% zamówienia podstawowego było przewidziane w umowie podstawowej zawartej z wybranym Wykonawcą w przetargu nieograniczonym na Świadczenie usług sprzątania nieruchomości oraz terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a zarządzanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, w podziale na 2 części przeprowadzonym w 2012 roku, w ogłoszeniu o zamówieniu oraz w specyfikacji istotnych warunków zamówienia, polega ono na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień, tj. sprzątania nieruchomości i terenów zewnętrznych stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, a będących w zarządzie oraz administrowanych przez Zakład Gospodarki Mieszkaniowej w Bielsku-Białej, oraz jest zgodne z przedmiotem zamówienia podstawowego. Zamówienie uzupełniające zostało udzielone, gdyż zakończyła się umowa podstawowa, a nowe zamówienie publiczne prowadzone w trybie przetargu nieograniczonego nie zostało jeszcze zakończone, gdyż ze względów proceduralnych nie jest jeszcze możliwe zawarcie nowej umowy na świadczenie przedmiotowych usług z wybranym Wykonawcą. Stosownie do dyspozycji art. 94 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, umowę z wybranym Wykonawcą zamawiający może zawrzeć w terminie nie krótszym niż 10 dni od dnia przesłania zawiadomienia o wyborze najkorzystniejszej oferty, jeżeli zawiadomienie to zostało przesłane faksem lub drogą elektroniczną albo w terminie 15 dni, jeżeli zostało przesłane w inny sposób. Ponieważ zawiadomienie o wyborze najkorzystniejszej oferty zostało przesłane wykonawcą biorącym udział w postępowaniu w dniu 20 maja 2013 roku, zgodnie z postanowieniami ustawy - Prawo zamówień publicznych od decyzji i rozstrzygnięcia zamawiającego przysługuje Wykonawcom prawo wniesienia w formie pisemnej albo elektronicznej, opatrzonej bezpiecznym podpisem elektronicznym weryfikowanym za pomocą ważnego kwalifikowanego certyfikatu, do Prezesa Krajowej Izby Odwoławczej umotywowanego odwołania, w terminie 10 dni od dnia, w którym powzięli lub mogli powziąć wiadomość o okolicznościach stanowiących podstawę do jego wniesienia, jeżeli decyzje i rozstrzygnięcia zostały przesłane w sposób określony w art. 27 ust. 2 ustawy, albo w terminie 15 dni, jeżeli zostały przesłane w inny sposób Ten czas jest niezbędny dla Wykonawców do wniesienia ewentualnego odwołania i przed jego upływem nie jest możliwe zawarcie nowej umowy, a ponadto, ponieważ mocą ustawy Zakład Gospodarki Mieszkaniowej jest zobligowany do utrzymywania czystości w Gminie, to do czasu podpisania nowej umowy na świadczenie usług sprzątania z wybranym Wykonawcą należało w ramach zamówień uzupełniających zawrzeć umowę z dotychczasowym wykonawcą aby zapewnić ciągłość świadczenia usług sprzątania nieruchomości zlokalizowanych na terenie miasta Bielska-Białej.
INNE PRZETARGI Z BIELSKA-BIAŁEJ
- "Przebudowa i remont modernizowanych pracowni samochodowych w Zespole Szkół Samochodowych i Ogólnokształcących przy ul. Filarowej 52 w Bielsku-Białej w ramach projektu "Bielsko-Biała - zawodowo".
- Modernizacja pokrycia dachowego w 5 budynkach stanowiących zasób Gminy Bielsko-Biała, w podziale na 3 części.
- Zapewnienie transportu dla osób z niepełnosprawnością na uczelnię oraz z uczelni (door to door) dla Uniwersytetu Bielsko-Bialskiego
- Dostawa i montaż elektronicznego systemu wydawania kluczy w budynku Oddziału ZUS w Bielsku-Białej przy ul. Krasińskiego 34.
- Modernizacja klatki schodowej w budynku przy pl. Ratuszowym 3, 4 w Bielsku-Białej
- "Świadczenie usług w zakresie odcinkowego udrażniania sieci kanalizacji deszczowej w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu bielskiego w 2025 roku"
więcej: przetargi w Bielsku-Białej »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku na nieruchomościach komunalnych
- Świadczenie usługi sprzątania obiektów Dzielnicowego Ośrodka Sportu i Rekreacji Dzielnicy Praga-Północ m. st. Warszawy, z podziałem na trzy zadania
- Wykonywanie usług sprzątania i utrzymywania czystości w obiektach mieszczących komórki organizacyjne Sądu Rejonowego w Piasecznie
- Koszenie traw i grabienie liści(2)
- Świadczenie usługi w zakresie utrzymania porządku i czystości na nieruchomościach będących w zasobach i zarządzie Miejskiego Zakładu Gospodarki Mieszkaniowej MZGM Sp. z o. o. w Ostrowie Wielkopolskim.
- Wykonanie kompleksowych usług w zakresie bieżącego utrzymania i remontów gminnych oraz wewnętrznych dróg na terenie gminy Suwałki - część 3
więcej: Usługi w zakresie trawników »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.