Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-28
Szczecin: Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach
Numer ogłoszenia: 206182 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej "ZDROJE" , ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 091 8806260, faks 091 8806203.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu dla SPS ZOZ Zdroje w pakietach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Lp., Nr pakietu,Nazwa Pakietu,1.,1.1Alergeny do testów punktowych I (postać buteleczki po 3ml);2.,1.2Alergeny do testów punktowych II (postać buteleczki po 3ml);3.,1.3Antybiotyki;4.,1.4Bakteriologiczny zestaw transportowy + akcesoria;5.,1.5Krążki diagnostyczne;6.,1.6Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli;7.,1.7Paski do oznaczania wartości MIC Testy;8.,1.8Paski wskaźnikowe, lancety do testów punktowych, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej;9.,1.9Podłoża do posiewów krwi do aparatu BACTEC 9050 będącego na wyposażeniu Laboratorium Mikrobiologicznego;10.,1.10Podłoża do badań bakteriologicznych (suche, płynne, gotowe);11.,1.11Procedura identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu-testy do automatycznej i manualnej identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, oraz gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach;12.,1.12Surowice do aglutynacji szkiełkowej;13.,1.13Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych;14.,1.14Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów;15.,1.15Test urazowy do wykrywania Helicobacter Pylori;16.,1.16Testy diagnostyczne;17.,1.17Torebki do sterylizacji;18.,1.18Zestaw odczynników do preparatyki nasienia..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 18.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wadium
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania warunku, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania przedmiotu zamówienia, Wykonawca zobowiązany jest złożyć następujący dokument: pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku, Wykonawca zobowiązany jest złożyć - pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a)pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;b)pisemne oświadczenie na załączniku nr 4;c)wypełniony załącznik nr 6 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom, z którego będzie wynikać, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 6 z dopiskiem NIE DOTYCZY. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełnienia warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć następujące dokumenty: a)pisemne oświadczenie na załączniku nr 3;b)pisemne oświadczenie na załączniku nr 4;c)wypełniony załącznik nr 6 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom, z którego będzie wynikać, jaką część zamówienia wykonawca powierzy podwykonawcom. W przypadku braku powierzenia części zamówienia podwykonawcom, należy złożyć podpisany załącznik nr 6 z dopiskiem NIE DOTYCZY. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Celem potwierdzenia spełniania ww. warunku wykonawca zobowiązany jest złożyć pisemne oświadczenie na załączniku nr 3. Ocena spelniania ww. warunku udziału w postepowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złozonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
- zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym;
inne dokumenty
1)pisemne oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wszystkie parametry, wymagania i charakterystyki wymienione w specyfikacji istotnych warunków zamówienia i właściwych przepisach prawa - wypełniony załącznik nr 5; 2)pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5, a) oświadczenie, że oferowane produkty spełniają wymogi Ustawy z dnia 6 września 2001 r. Prawo Farmaceutyczne (Dz. U. z 2008 Nr 45 poz. 271 t. j. z późn zm.) oraz że posiadają aktualne świadectwa rejestracji i aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu; b) oświadczenie, że oferowane produkty są zgodne z wymogami ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. t. j. 10.107.679 z późn. zm.); 3)pisemne oświadczenie wykonawcy - wypełniony załącznik nr 5, że oferowane przez Wykonawcę produkty posiadają aktualne dokumenty dopuszczające do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i zobowiązujanie się do ich udostępnienia na każde żądanie Zamawiającego w nieprzekraczalnym terminie pięciu dni roboczych. Dokumenty potwierdzające dopuszczenie oferowanych produktów do użytku szpitalnego zostaną dostarczone na koszt Wykonawcy lub zostaną udostępnione do wglądu w siedzibie Zamawiającego; 4)prawidłowo wypełniony załącznik od nr 1.1 do nr 1.18 do SIWZ; 5)szczegółowy opis oferowanych produktów (folder, ulotka) - zawierający szczegółową charakterystykę wyrobów potwierdzający, że zaoferowane produkty są zgodne z opisem przedmiotu zamówienia, nazwę producenta, nazwę produktu lub nr-u katalogowego, tak by możliwa była ich identyfikacja. W przypadku, gdy oryginalny folder (ulotka) producenta jest w innym języku niż język polski, prosimy o dołączenie tłumaczenia folderu oferowanego wyrobu. W przypadku, gdyby załączone do oferty foldery (ulotki) nie prezentowały identycznego produktu jak oferowany na załączniku oferta cenowa (od 1.1 do 1.18), należy tę rozbieżność wskazać i oświadczyć, czy zaoferowany produkt spełnia wymogi określone w SIWZ; 6) wypełniony załącznik nr 8 oraz próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 8); 7)próbki oferowanych produktów (wg załącznika nr 8).Wykonawca zamieszcza wymagane próbki w zamkniętym opakowaniu. Opakowanie powinno być zaadresowana na zamawiającego : Samodzielny Publiczny Specjalistyczny Zakład Opieki Zdrowotnej Zdroje ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin oraz zawierać oznaczenie: Próbki do przetargu nieograniczonego na Dostawę testów diagnostycznych oraz odczynników bakteriologicznych wraz z materiałami eksploatacyjnymi oraz dzierżawą aparatu w pakiecie (tach) nr .......... dla SPSZOZ Zdroje oraz Nie otwierać przed 06.06.2013 r. godzina 11:30. Do opakowania z próbkami Wykonawca jest zobowiązany dołączyć kserokopie wypełnionego załącznika nr 8 Wykaz próbek oferowanych produktów. ; 8)(dot. pak. nr 1.3, 1.7) certyfikat ISO na wyroby medyczne 13485; 9)(dot. pak. nr 1.4)kart charakterystyki podłoża Stuart i Amies, która zawiera:informację o możliwości wzrostu drobnoustrojów chorobotwórczych, (jakie rodzaje bakterii rosną na tym podłożu); informację o czasie przeżywalności i zachowaniu oryginalnego składu mikroflory obecnej w próbce klinicznej na podłożu transportowym;informację o dopuszczalnym zakresie temperatur transportu i przechowywania próbki; 10) (dot. pak. nr 1.5, 1.6, 1.9, 1.11, 1.12, 1.13, 1.14) metodyki w języku polskim; 11) (dot. pak. nr 1.9) kart charakteryzujących poszczególne podłoża z następującymi danymi: warunki wzrostu, oraz informację, jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowane jest podłoże; 12)(dot. pak. nr 1.10) kart charakteryzujących zamawiane podłoża. Karty charakteryzujące zamawiane podłóże powinny zawierać następujące informacje: skład podłoża, zasadę działania tzn. jakie bakterie rosną, warunki wzrostu bakterii oraz informacje jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowana jest każda seria podłoża; 13)(dot. pak. nr 1.11) do podłoży chromogennych należy dołączyć oryginalną, kolorowa ulotkę producenta; 14)(dot. pak. nr 1.11) kart do identyfikacji i lekowrażliwości dla wszystkich oznaczanych drobnoustrojów; 15)(dot. pak. nr 1.11) świadectw kontroli jakości do podłoży i testów; 16)(dot. pak. nr 1.11) kart charakteryzujących zamawiane podłoża z następującymi danymi: skład, warunki wzrostu, oraz informację, jakimi szczepami wzorcowymi kontrolowane jest podłoże; 17)(dot. pak. nr 1.11) opis kart antybiogramowych dla wszystkich oznaczanych drobnoustrojów; 18) (dot. pak. nr 1.15) aktualnego dokumentu potwierdzającego dopuszczenia do obrotu, a w przypadku gdy prawo nie wymaga dopuszczenia do obrotu-należy dostarczyć dokument potwierdzający znak zgodnośći CE dla tego wyrobu. Ocena spełniania ww. warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie dokumentów złożonych przez wykonawcę, na zasadzie SPEŁNIA/NIE SPEŁNIA.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Załącznik nr 1 - oferta cenowa; Załącznik nr 1.1 do 1.18 - szczegółowa oferta cenowa/ szczegółowy opis przedmiotu zamówienia; Załącznik nr 2 - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia; Załącznik nr 3 - oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu; Załącznik nr 4 - oświadczenie o posiadaniu uprawnień; Załącznik nr 5 - oświadczenie wykonawcy - o parametrach; Załącznik nr 6 - zakres zamówienia powierzonego podwykonawcom; Załącznik nr 7 - oświadczenie o grupie kapitałowej; Załącznik nr 8 - wykaz próbek oferowanych produktów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiana postanowień niniejszej umowy wymaga dla swej ważności formy pisemnej. 2. Zmiana umowy wymaga zgody Zamawiającego i może nastąpić tylko w następujących przypadkach a) gdy podczas realizacji umowy wystąpią nieprzewidywalne zdarzenie lub okoliczności, które uniemożliwią zrealizowanie przedmiotu zamówienia w sposób, w zakresie i w terminie przewidzianym w ofercie; b) w przypadku zmiany cen przez producenta tj. obniżki lub zwyżki na oferowane produkty skutkujących zmianą wysokości wynagrodzenia wykonawcy z tytułu zawartej umowy; c) w przypadku nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami lub groziłoby, co najmniej jednej ze stron rażącą stratą, a czego strony nie mogły przewidzieć przy zawarciu umowy. d) w przypadku zakończenia produkcji lub wycofania z rynku wyrobu będącego przedmiotem zamówienia dopuszcza się zamianę na nowy produkt o tych samych bądź lepszych parametrach po cenie jednostkowej zaoferowanej w ofercie; e) zmiany towaru na inny - synonimowy i tańszy, lub inny - w ramach tej samej grupy; f) zmiana jest korzystna dla Zamawiającego, w szczególności dotyczy obniżenia ceny (wynagrodzenia); g) zmiany cen towarów i usług konsumpcyjnych ogłaszanych przez Prezesa GUS za poprzedni rok kalendarzowy. W takim przypadku strony mogą przystąpić do negocjacji zmiany wynagrodzenia, o którym mowa w § 1 ust. 1 po upływie każdego roku obowiązywania umowy; h) zmiana jest nie istotna. 3. Postanowienia ust. 2 nie oznaczają deklaracji zgody Zamawiającego na dokonanie zmiany umowy w wymienionych przypadkach, względnie na podjęcie rokowań idących w tym kierunku. Zgoda zależy tu od swobodnej decyzji Zamawiającego. W każdym przypadku Zamawiający może odmówić zmiany lub podjęcia rokowań bez podania przyczyn, lub nie składać żadnych oświadczeń w tym względzie z równorzędnym skutkiem jak brak zgody.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital-zdroje.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin, Pawilon 11 - Budynek Administracji, pokój nr 12 i 13, w godzinach 08:00 do 14:30..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.06.2013 godzina 11:00, miejsce: SPS ZOZ ZDROJE, ul. Mączna 4, 70-780 Szczecin Kancelaria Pawilon numer 5, w godzinach 07:30 do 15:00..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet 1.1 - Alergeny do testów punktowych I (postać buteleczki po 3ml).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Alergeny do testów punktowych I (postać buteleczki po 3ml).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet 1.2 - Alergeny do testów punktowych II (postać buteleczki po 3ml).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Alergeny do testów punktowych II (postać buteleczki po 3ml).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet 1.3 - Antybiotyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa Antybiotyków.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 1.4 - Bakteriologiczny zestaw transportowy + akcesoria.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Bakteriologiczny zestaw transportowy + akcesoria.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Pakiet 1.5 - Krążki diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Krążki diagnostyczne.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pakiet 1.6 - Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Lateksy do wykrywania enteropatogennych i enterokrwotocznych szczepów Escherichia coli.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Pakiet 1.7 - Paski do oznaczania wartości MIC Testy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Paski do oznaczania wartości MIC Testy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pakiet 1.8 - Paski wskaźnikowe, lancety do testów punktowych, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Paski wskaźnikowe, lancety do testów punktowych, paski do wykrywania oksydazy cytochromowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Pakiet nr 1.9 - Podłoża do posiewów krwi do aparatu BACTEC 9050 będącego na wyposażeniu Laboratorium Mikrobiologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Podłoża do posiewów krwi do aparatu BACTEC 9050 będącego na wyposażeniu Laboratorium Mikrobiologicznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Pakiet 1.10 - Podłoża do badań bakteriologicznych (suche, płynne, gotowe).
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Podłoża do badań bakteriologicznych (suche, płynne, gotowe).
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: Pakiet 1.11 - Procedura identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu-testy do automatycznej i manualnej identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, oraz gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Procedura identyfikacji i oznaczania lekowrażliwości drobnoustrojów wraz z dzierżawą aparatu-testy do automatycznej i manualnej identyfikacji i lekowrażliwości drobnoustrojów, oraz gotowe podłoża mikrobiologiczne na płytkach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: Pakiet 1.12 - Surowice do aglutynacji szkiełkowej.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Surowice do aglutynacji szkiełkowej.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: Pakiet 1.13 - Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Testy do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów, odczynniki i system do hodowli bakterii beztlenowych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: Pakiet 1.14 - Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Testy kasetkowe immunochromatgraficzne i immunoenzymatyczne do szybkiej identyfikacji drobnoustrojów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: Pakiet 1.15 - Test urazowy do wykrywania Helicobacter Pylori.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Test urazowy do wykrywania Helicobacter Pylori.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: Pakiet 1.16 - Testy diagnostyczne.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa testów doagnostycznych.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: Pakiet 1.17 - Torebki do sterylizacji.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa torebek do sterylizacji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: Pakiet 1.18 - Zestaw odczynników do preparatyki nasienia.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa: Zestaw odczynników do preparatyki nasienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.60.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.06.2015.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA ZESPOŁU SZKÓŁ OGÓLNOKSZTAŁCĄCYCH NR 4 W SZCZECINIE W PODZIALE NA CZĘŚCI
- II - Przyjęcie do oczyszczenia w oczyszczalni ścieków wód odciekowych (ściek. przemysł.) pochodzących z zamkniętego składowiska odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne w Sierakowie gm. Police.
- "Usługa polegająca na usuwaniu z dróg wewnętrznych oraz publicznych położonych na terenie miasta Szczecina pojazdów (tj. rower, motorower, motocykl, pojazd o dopuszczalnej masie całkowitej do 3,5 t...
- Wykonanie remontu 12 komunalnych lokali mieszkalnych w Szczecinie, w podziale na sześć części
- Dostawy oleju napędowego grzewczego do celów opałowych dla kotłowni własnych 15 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Szczecinie
- Świadczenie usług w zakresie stwierdzenia zgonu, ustalenia jego przyczyny oraz wystawienia karty zgonu osobom zmarłym w miejscach publicznych i niepublicznych na terenie Gminy Miasto Szczecin.
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Środki kontrastowe w obrazowaniu metodą rezonansu magnetycznego
- Sukcesywne dostawy środków kontrastujących - III
- Dostawa środków kontrastowych dla Szpitala w Dębnie im. Świętej Matki Teresy z Kalkuty Sp. z o.o. - 2024
- Dostawa Enoxyparyny i kontrastu do TK
- Dostawa odczynników do badań genetycznych dla Przyklinicznego Laboratorium Hematologicznego obszaru II
- Sukcesywna dostawa artykułów medycznych jednorazowego użytku dla Prudnickiego Centrum Medycznego S. A. w Prudniku
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.