eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOchrona fizyczna Obiektu Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie, ul. Strumykowa 21A

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-01-30

Warszawa: Ochrona fizyczna Obiektu Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie, ul. Strumykowa 21A
Numer ogłoszenia: 20618 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. J. M. Szancera, ul. Strumykowa 21A, 03-138 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 889 50 14, fax 0-22 676 53 88.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sp342.waw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Ochrona fizyczna Obiektu Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie, ul. Strumykowa 21A.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Do Obiektu uczęszcza około 1200 uczniów, praca odbywa się w systemie dwuzmianowym. Przeciętny ruch dzienny to około 4.700 osób wchodzących i wychodzących z Obiektu. Przedmiotem umowy jest ochrona fizyczna Obiektu Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 im. Jana Marcina Szancera w Warszawie przy ul. Strumykowej 21A, zwanego dalej Obiektem tj. - Zapewnienie bezpieczeństwa osób znajdujących się w granicach Obiektu na zasadach określonych w załączniku NR 1 do umowy, - Ochrona Obiektu przed dostępem do niego osób nieuprawnionych, - Ochrona mienia Obiektu przed kradzieżą, zniszczeniem lub uszkodzeniem, - Zapobieganie zakłóceniom porządku na terenie Obiektu, - Niezwłoczne powiadamianie Zamawiającego o zaistniałych na terenie Obiektu zdarzeniach mogących mieć wpływ na bezpieczeństwo osób i mienia, - Sprawowanie nadzoru nad ruchem osobowym i materiałowym na zasadach określonych w załączniku NR 1 do umowy, - Prowadzenie dokumentacji związanej z wykonywaniem ochrony Obiektu w postaci Książki Ochrony i Ewidencji Kluczy, - Obsługa systemu alarmowego i centralki sterowania oddymianiem na zasadach określonych w załączniku NR 1 do umowy. Szczegółowy zakres prac określa załącznik NR 1 do umowy. Ewidencja kluczy powinna być prowadzona zgodnie z Instrukcją Gospodarki Kluczami do pomieszczeń Obiektu, która zostanie przekazana Wykonawcy w dniu podpisania umowy Wartość zamówienia poniżej 206.000,00 euro

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data rozpoczęcia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. nie podlegają wykluczeniu z art. 24 ust.1 i 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych (t. j. Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz.1655), czyli: - posiadają aktualną koncesję wydaną przez MSWiA na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie ochrony osób i mienia, - dysponują pracownikiem, który zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 r. o ochronie osób i mienia ( Dz. U. z 2005 r. Nr 145 poz. 1221 ze zm. ) może pełnić funkcję kierowniczą tj. posiada licencję II stopnia wydaną zgodnie z ww. ustawą. - posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania niniejszego zamówienia, - znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 2. posiadają doświadczenie zawodowe potwierdzone należytym wykonaniem w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 zamówień obejmujących usługi odpowiadające swoim rodzajem i wartością przedmiotowi zamówienia, w tym: (co najmniej dwie dotyczące ochrony fizycznej obiektu szkolnego). 3. posiadają aktualną polisę potwierdzającą, że Wykonawca jest ubezpieczony w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej od odpowiedzialności cywilnej. Okres ważności polisy musi obejmować okres wykonywania zamówienia. Jeżeli okres ten jest krótszy Zamawiający dopuszcza w przypadku wyboru oferty przedłużenie tego okresu przed podpisaniem umowy. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu w oparciu o dokumenty złożone wraz z ofertą wg formuły spełnia - nie spełnia _______________________________________________________________________________________
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wykaz osób, które będą wykonywać zamówienie wraz z danymi na temat ich roli w realizacji zamówienia, wg - załącznika nr 4 do SIWZ, b) licencję II stopnia pracownika ochrony fizycznej dla kierownika obiektu, c) koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, d) wykaz wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi były wykonane należycie (np. referencje) - załącznik Nr 5 do SIWZ, e) polisę lub inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. Okres ważności polisy musi obejmować okres wykonywania zamówienia. Jeżeli okres jest krótszy Zamawiający dopuszcza w przypadku wyboru oferty przedłużenie tego okresu przed podpisaniem umowy, f) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 pkt 2 i 3 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ g) oświadczenie Wykonawcy o nie podleganiu wykluczeniu z przedmiotowego postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełnianiu wymogów art. 22 ust. 1 pkt 1 i 4 ustawy, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ, h) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, i) grafik pracy wykonawcy - załącznik Nr 7 do SIWZ.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 60
  • 2. Czas reakcji patrolu interwencyjnego na sygnał alarmowy (Cz) - 20
  • 3. Wysokość sumy ubezpieczenia działalności gospodarczej w ubezp.od OC(Su) - 20

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sp342.waw.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szkoła Podstawowa z Oddziałami Integracyjnymi Nr 342 03-138 Warszawa ul. Strumykowa 21A.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2008 godzina 09:00, miejsce: Ofertę należy złożyć w siedzibie Zamawiającego 03-138 Warszawa, ul. Strumykowa 21A w sekretariacie w godz. 8:00-16:00.

IV.3.5) Termin związania ofertą: 08.03.2008.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.