Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Warszawa: SYSTEM ELEKTRONICZNEJ ARCHIWIZACJI I DIGITALIZACJI
ZBIORÓW ZDJĘCIOWYCH NA 13 STANOWISK
Numer ogłoszenia: 206208 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Instytut Pamięci Narodowej- Komisja Ścigania Zbrodni Przeciwko Narodowi Polskiemu, pl. Krasińskich 2/4/6, 00-207 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5818816, fax 022 5818813, 5818829.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ipn.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: SYSTEM ELEKTRONICZNEJ ARCHIWIZACJI I DIGITALIZACJI ZBIORÓW ZDJĘCIOWYCH NA 13 STANOWISK.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: SYSTEM ELEKTRONICZNEJ ARCHIWIZACJI I DIGITALIZACJI ZBIORÓW ZDJĘCIOWYCH NA TRZYNAŚCIE STANOWISK WSPÓŁPRACUJĄCY Z FUNKCJONUJĄCYM JUŻ W INSTYTUCIE PAMIĘCI NARODOWEJ SYSTEMEM ZEUS: LICENCJA NA TRZYNAŚCIE STANOWISK PRACY (DOWOLNA LICZBA UZYTKOWNIKÓW), TRZYNAŚCIE STANOWISK KOMPUTEROWYCH I TRZYNAŚCIE SKANERÓW WYSOKIEJ ROZDZIELCZOŚCI Z PRZYSTAWKĄ DO KLISZ I MIKROFILMÓW, WDROŻENIE APLIKACJI, SZKOLENIE PRACOWNIKÓW ZAMAWIAJĄCEGO
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.61.10 - Skanery komputerowe Oryginalny kod CPV: 30.24.00.00 - Oprogramowanie Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 24.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunki podmiotowe: 1. spełnianie warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, 2. uprawnienie do występowania w obrocie prawnym w zakresie objętym zamówieniem, 2. Inne: 1. dostarczenie przedmiotu zamówienia fabrycznie nowego, nieużywanego, wyprodukowanego w 2007r. 2. zapewnienie minimum: 12 - miesięcznego okresu gwarancji na dostarczany przedmiot zamówienia, a w przypadku stacji roboczej zapewnienie minimum 36 - miesięcznego okresu gwarancji, 3. zapewnienie terminu wykonania zamówienia do dnia 24 grudnia 2007 r., 4. zobowiązanie się do dostarczenia oferowanego sprzętu oznaczonego znakiem zgodności CE, 5. zobowiązanie się do dostarczenia oferowanego sprzętu wraz z deklaracją zgodności WE. 6. wykonawca powinien mieć status oficjalnego partnera producenta systemu zarządzania bazą danych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana metodą spełnia - nie spełnia w oparciu o dokumenty, oświadczenia i informacje zawarte w ofercie. Z treści załączonych dokumentów musi jednoznacznie wynikać, że stawiane warunki Wykonawca spełnił. Niespełnienie warunków określonych w pkt 1 skutkować będzie wykluczeniem z postępowania a w przypadku warunków określonych w pkt 2 odrzuceniem oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawcy: 1) dołączą do oferty formularz ofertowy (załącznik nr 1 do specyfikacji), 2) dołączą do oferty oferowane parametry techniczne - parafowany załącznik nr 2 do specyfikacji, 3) dołączą do oferty oświadczenie o spełnianiu warunków z art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 3 do specyfikacji), 4) dołączą do oferty parafowany projekt umowy, stanowiący załącznik nr 4 do specyfikacji, 5) dołączą do oferty aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6) dołączą do oferty oświadczenie, że dostarczą przedmiot zamówienia fabrycznie nowy, nieużywany, wyprodukowany w 2007 r. 7) dołączą do oferty oświadczenie, że oferowany sprzęt oznaczony jest znakiem zgodności CE, 8) dołączą do oferty oświadczenie, że dostarczą oferowany sprzęt wraz z deklaracją zgodności WE, 9) dołączą do oferty oświadczenie, że mają status oficjalnego partnera producenta systemu zarządzania bazą danych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ipn.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 00-839 Warszawa ul. Towarowa 28 odpłatnie (30 zł) lub nieodpłatnie ze strony internetowej.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: 00-839 Warszawa ul. Towarowa 28 pokój nr 1 Kancelaria - parter.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Zakup wyposażenia sali teoretycznej Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie CUKIERNICTWO w Powiecie Wieluńskim
- Dostawa i wdrożenie systemu eTMF
- Zakup klastra serwerowego z macierzą, oprogramowaniem, switchy zarządzalnych oraz usługi wdrożenia
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.