eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaRemont szatni i korytarza przy szatni w części przyziemnej szkoły w budynku Gimnazjum Nr 32, ul. Otwocka 3 w W-wie w ramach zadania pn. Wykonanie remontu w części przyziemnej szkoły z wymianą podłóg i olistwowania, malowanie ścian i sufitów w budynku Gimnazjum Nr 32, ul. Otwocka 3 w W-wie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Warszawa: Remont szatni i korytarza przy szatni w części przyziemnej szkoły w budynku Gimnazjum Nr 32, ul. Otwocka 3 w W-wie w ramach zadania pn. Wykonanie remontu w części przyziemnej szkoły z wymianą podłóg i olistwowania, malowanie ścian i sufitów w budynku Gimnazjum Nr 32, ul. Otwocka 3 w W-wie
Numer ogłoszenia: 206231 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 156267 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto st. Warszawa Dzielnica Praga Północ, ul. ks. I. Kłopotowskiego 15, 00-987 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5900210, 59-00214, faks 022 5900215.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont szatni i korytarza przy szatni w części przyziemnej szkoły w budynku Gimnazjum Nr 32, ul. Otwocka 3 w W-wie w ramach zadania pn. Wykonanie remontu w części przyziemnej szkoły z wymianą podłóg i olistwowania, malowanie ścian i sufitów w budynku Gimnazjum Nr 32, ul. Otwocka 3 w W-wie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w części przyziemnej budynku szkoły w Gimnazjum Nr 32 przy ulicy Otwockiej 3 w Warszawie. Zakres prac obejmuje remont szatni uczniowskich oraz korytarza przyległego do szatni polegających na: 1. zbicie odparzonych tynków i wykonanie nowych, 2. przetarcie tynków pozostałych, 3. wykonanie odgrzybienia murów, 4. wykonanie izolacji przeciwwilgociowej z folii w płynie, 5. wycięcie elementów stalowych- wieszaki na ubrania, 6. wykucie ze ścian elementów stalowych- wieszaki na ubrania, 7. wymiana drzwi wewnętrznych dwuskrzydłowych drewnianych na aluminiowe kolor biały (2 szt.), 8. wymiana drzwi wewnętrznych jednoskrzydłowych drewnianych sosnowych na drewniane sosnowe (2 szt.), 9. malowanie ścian i sufitów, 10. malowanie konstrukcji stalowych - istniejące boksy w szatni, 11. obudowa instalacji wod-kan z płyty paździerzowej laminowanej na konstrukcji stalowej dodatkowo wzmocnionej, 12. obudowa instalacji wod-kan z płyty GK, 13. zamówienie, zakup i dostarczenie szafek na obuwie wg załączonego rysunku, 14. zakup, dostarczenie i montaż na ścianach wieszaków na ubrania. Szczegółowy zakres robót, rozwiązania materiałowe, jakościowe, warunki wykonania i odbioru robót określają: 1) dokumentacja projektowa do wykorzystania w zakresie remontu pomieszczeń szatni (szatnia nr 1- pom. 003, szatnia nr 2- pom. 009, szatnia nr 3- pom. 016) oraz przyległego korytarza. Remont nie obejmuje wymiany podłóg, ani wymiany wieszaków w boksach. 2) przedmiar robót; 3) wzór umowy..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.21.42.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy obiektów budowlanych związanych ze szkolnictwem 45.26.26.80 - Spawanie 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 19.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 5.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MARDAM s.c. Marek Kozłowski i Adam Siwiński, Zuchowa 2, 13-200 Działdowo, kraj/woj. warmińsko-mazurskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 69141,68 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 73196,43

  • Oferta z najniższą ceną: 73196,43 / Oferta z najwyższą ceną: 171444,01

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.