Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Wrocław: Zakup i dostawa mleka, przetworów mlecznych i nabiału - wg pakietu zamkniętego (powtórka przetargu na pakiet zamknięty nr 3) do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Wojtka Bellona we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101
Numer ogłoszenia: 206274 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona , Akacjowa, 53-134 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 0-71 3370729, faks 0-71 3371370.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mow-akacja.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa mleka, przetworów mlecznych i nabiału - wg pakietu zamkniętego (powtórka przetargu na pakiet zamknięty nr 3) do Młodzieżowego Ośrodka Wychowawczego im. Wojtka Bellona we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa mleka, przetworów mlecznych i nabiału - wg pakietu zamkniętego (powtórka przetargu na pakiet zamknięty nr 3) do Młodziezowego Ośrodka Wychowawczego im. Wojtka Bellona we Wrocławiu przy ul. Borowskiej 101. 7.Dostawy odbywać się będą sukcesywnie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym w następujący sposób: Mleko, przetwory mleczne i nabiał Dostawa mleka odbywać się będzie codziennie do godziny 06:00 z wyłączeniem niedziel i świąt, a pozostałego towaru wymienionego w pakiecie zamkniętym nr 3 w ilościach wynikających z bieżących potrzeb Zamawiającego. Towar musi być dostarczony następnego dnia od daty złożenia telefonicznego zamówienia. Średnia częstotliwość dostawy 1 raz w tygodniu lub w zależności od potrzeb Zamawiającego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załacznik nr 1 do SIWZ.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.51.00.00 - Mleko i śmietana 15.54.00.00 - Produkty serowarskie 15.55.13.20 - Jogurt z dodatkiem substancji smakowych 15.53.00.00 - Masło .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 02.07.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego ubiegać się mogą Wykonawcy, którzy(art. 22 pzp): 1.1posiadają uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności jeżeli ustawy nakładają obowią-zek posiadania takich uprawnień, 1.2posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią w załączeniu pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostęp-nienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia., 1.3znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 1.4nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych z dnia 29 stycznia 2004 r. (Dz. U z 2007 r Nr 223, poz. 1655, z 2008 r nr 171, poz. 1058) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełenia na podstawie oświadczenia Wykonawcy i dokumentów określonych w rozdziale VII SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu udokumentowania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o którym mowa w niniejszej SIWZ, Wy-konawcy wraz z ofertą przedłożą n/w dokumenty wymienione w załączonym ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kserokopii potwierdzonej za zgodność przez osobę /osoby uprawnione do podpisywania oferty z dopiskiem za zgodność z oryginałem (każdą stronę).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mow-akacja.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona
ul. Borowska 101
50-551 Wrocław
pok. nr 7.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2009 godzina 14:00, miejsce: Młodzieżowy Ośrodek Wychowawczy im. Wojtka Bellona ul. Borowska 101 50-551 Wrocław pok. nr 7.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego
- Przebudowa i zmiana sposobu użytkowania budynku znajdującego się przy ul. Wyspiańskiego 2N w Kłodzku na potrzeby siedziby Okręgowego Inspektoratu Pracy we Wrocławiu Oddział w Kłodzku.
- Świadczenie usług pocztowych dla Powiatowego Urzędu Pracy we Wrocławiu
- Dostawa podstawowych materiałów zużywalnych dla Grupy Badawczej Syntezy Zaawansowanych Materiałów z podziałem na 5 części
- Obsługa laboratoryjna robót budowlanych na obiektach drogowych, mostowych, kubaturowych i torowiskach dla potrzeb realizacji zadań inwestycyjnych
- Remont budynku przy ul. Jordanowskiej 22 we Wrocławiu w zakresie zamiany systemu ogrzewania.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sukcesywne dostawy artykułów nabiałowych i artykułów ogólnospożywczych do filii Krajowej Szkoły Skarbowości w Muszynie
- Sukcesywna dostawa mleka i wyrobów mleczarskich w II kwartale 2025r. dla Domu Pomocy Społecznej w Zawierciu
- Sukcesywne dostawy nabiału na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Dostawy artykułów mleczarskich do COSSW w Kulach OZ Sulejów
- Przetarg 2. Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do stołówek do ZS im. Jana Koszczyca Witkiewicza w Kazimierzu Dolnym na 2025 r.
- Dostawa artykułów spożywczych
więcej: Mleko i śmietana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.