Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Trzebownisko: Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: Trzebownisko, Jasionka, Nowa Wieś, Stobierna, Zaczernie oraz wykonanie miasteczka ruchu drogowego w Wólce Podleśnej, gmina Trzebownisko
Numer ogłoszenia: 206278 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Trzebownisko , Trzebownisko 976, 36-001 Trzebownisko, woj. podkarpackie, tel. 017 7713700, faks 017 7713719.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebownisko.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: Trzebownisko, Jasionka, Nowa Wieś, Stobierna, Zaczernie oraz wykonanie miasteczka ruchu drogowego w Wólce Podleśnej, gmina Trzebownisko.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych pn.: Remont dróg gminnych i wewnętrznych w miejscowościach: Trzebownisko, Jasionka, Nowa Wieś, Stobierna, Zaczernie oraz wykonanie miasteczka ruchu drogowego w Wólce Podleśnej, gmina Trzebownisko, tj.: - droga wewnętrzna oznaczona jako działka Nr ewid. 1878 w Trzebownisku Remont drogi obejmuje: Profilowanie mechaniczne podłoża na powierzchni 304 m2, wywóz ziemi i kamienia na powierzchni profilowanej na odległość 1,5 km, przedłużenie przepustu pod zjazdem, zerwanie płytki betonowej, uzupełnienie podbudowy klińcem na powierzchni 258m2, wykonanie warstwy wiążącej 4 cm na długości 76 m i szerokości 3,10 m, a następnie ścieralnej 4 cm na długości 76 m i szerokości 3,0 m. W zakresie robót również należy uwzględnić wykonanie studzienki ściekowej o głębokości 1,0m, przełożenie kostki brukowej na powierzchni 6,0 m2, regulację 1szt. studzienki kanalizacyjnej oraz obudowę skrzynki zaworu wodnego. Na długości 60m należy wykonać pobocze o szerokości 0,5m z tłucznia zaklinowanego klińcem. - droga wewnętrzna oznaczona jako działka Nr ewid. 1513/3 w Trzebownisku Remont drogi obejmuje: Odmulanie rowu na długości 58 mb, średnia grubość odmulenia 30 cm, wykonanie przepustu O 40 o długości 9 mb z przyczółkami, oczyszczanie podłoża tj. płyt betonowych drogowych na powierzchni 799,50m2, oczyszczenie z gruntu do głębokości 10 cm. Uzupełnienie podbudowy pod płytą drogową (betonową), 1 sztuka na powierzchni 4,5 m2 (grubość ok. 8 cm), Uzupełnienie szczelin pomiędzy płytami mieszanką mineralną w ilości 4,5t, Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 799,5m2. Ułożenie na płytach warstwy geosiatki 50x50 na powierzchni 799,5m2, Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa wiążąca gr. po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 799,5 m2. Wykonanie nawierzchni z mieszanki mineralno-bitumicznej warstwa ścieralna gr. po zagęszczeniu 3 cm na powierzchni 799,5 m2. Wykonanie pobocza z tłucznia zaklinowanego klińcem grubość po zagęszczeniu 15 cm o szerokości 0,5 m (na części pobocza należy wykonać koryto) na długości 287 mb, wykonanie cieku z korytek betonowych na podsypce piaskowej i betonowej grubości 20 cm na długości 130 mb, wykonanie cieku z korytek betonowych najazdowych 60x50x15 na podsypce piaskowej - cementowej 10 cm na długości 18 mb. - remont odcinka drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid. 861 w Jasionce Remont drogi obejmuje: Profilowanie mechaniczne podłoża na powierzchni 820m2. Uzupełnienie podbudowy klińcem średnio o grubości po zagęszczeniu 5 cm na powierzchni 717,50m2, wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm na pow. 625,25m2, Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu grubość po zagęszczeniu 4 cm na powierzchni 615,0m2, Wykonanie cieku z korytek betonowych najazdowych o wym. 60x50x15 na podsypce piaskowej 10 cm podkładzie betonowym gr. 20 cm, na długości 317mb. Wykonanie odwodnienia liniowego (typu ciężkiego) O 160 o długości 7 mb. Wykonanie pobocza z klińca o szerokości 0,5 m grubość po zawałowaniu 8 cm na pow. 97,50m2. Wykonanie zjazdu z asfaltobetonu z podbudową o powierzchni 24 m2. Regulacja studzienki kanalizacji sanitarnej - 7 sztuk. Wykonanie obudowy (skrzynka) na zasuwie wodociągowej - 1 sztuka - remont odcinka drogi wewnętrznej oznaczonej jako działka Nr ewid. 698/1 w Nowej Wsi Remont drogi obejmuje: Profilowanie mechaniczne podłoża na powierzchni 153m2. Uzupełnienie podbudowy klińcem średnio o grubości po zagęszczeniu 5 cm na powierzchni 152m2. wykonanie warstwy wiążącej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 4 cm na powierzchni 273m2. Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 4 cm na powierzchni 273,0m2 Wykonanie pobocza z tłucznia zaklinowanego klińcem grubość po zawałowaniu 10 cm na powierzchni 87m2 - remont odcinka drogi gminnej oznaczonej jako działka Nr ewid. 814 w Stobiernej Remont drogi obejmuje: Skropienie nawierzchni drogowej asfaltem na powierzchni 500m2. Wykonanie warstwy ścieralnej z asfaltobetonu średnia grubość po zawałowaniu 5cm na powierzchni 500m2, Oczyszczenie pobocza - plantowanie mechaniczne na powierzchni 125m2 - remont odcinka drogi gminnej oznaczonej jako działka Nr ewid. 2768/14, 2768/18, 2727/3 w Zaczerniu Remont drogi obejmuje: Profilowanie mechaniczne podłoża na powierzchni 2000m2, wykonanie podbudowy z tłucznia zaklinowanej klińcem grubość po zawałowaniu 12 cm na powierzchni 1800m2 - remont miasteczka ruchu drogowego na działce ewid. 1095/75 w Wólce Podleśnej Remont obejmuje: oczyszczenie podłoża na powierzchni 810m2. Wykonanie warstwy ścieralnej z mieszanki mineralno-bitumicznej średnia grubość po zawałowaniu 3cm na powierzchni 810m2 odtworzenie istniejących linii - miasteczko ruchu drogowego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.30.00 - Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 14.10.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Każdy Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 6000 zł
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy winni udokumentować posiadanie wiedzy i doświadczenia poprzez wykazanie realizacji przynajmniej dwóch robót budowlanych stanowiącej przedmiot zamówienia o wartości równej lub większej niż 250 000 zł brutto każda wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy powinni zapewnić; - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi zgodne z zakresem przedmiotu zamówienia, tj. uprawnienia w specjalności drogowej, z minimalnym okresem zatrudnienia na stanowisku kierowniczym 3 lata. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca potwierdzi posiadanie środków finansowych lub zdolność kredytową w wysokości 250 000,00 zł, pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia. Wykonawca potwierdzi posiadanie opłaconej polisy, że jest ubezpieczony od oc w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Opis dokonywania oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu: zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu w oparciu o złożone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia, wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że roboty zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 94
- 2 - Gwarancja - 6
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebownisko.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.08.2011 godzina 09:45, miejsce: Urząd Gminy Trzebownisko, 36 - 001 Trzebownisko 976, pokój nr 18 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI TRZEBOWNISKO
więcej: przetargi TRZEBOWNISKO »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty budowlane w zakresie utworzenia i funkcjonowania placówki wsparcia dziennego w Rzeszowie przy ul. Kraszewskiego 1
- Przebudowa parkingu przy Spichlerzu
- Poprawa infrastruktury drogowej na terenie Gminy Jeżowe
- Przebudowa ul. Wroniej w Legnicy.
- Budowa ulic na terenie miasta Iława
- Budowa, przebudowa rozbudowa dróg w m. Bogaczów, Nowogród Bobrzański i Sobolice
więcej: Roboty w zakresie konstruowania, fundamentowania oraz wykonywania nawierzchni autostrad, dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.