Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Wrocław: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 363 w km 59+400 - 59+695 w m. Luboradz
Numer ogłoszenia: 206319 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dolnośląski Zarząd Dróg Wojewódzkich, ul. Krakowska 28, 50-425 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 3438788, 3417659, fax 071 3418172.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.dzdw.wroc.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa jednostki samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Odnowa nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 363 w km 59+400 - 59+695 w m. Luboradz.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie odnowy nawierzchni drogi wojewódzkiej Nr 363 w km 59+400- 59+695 w m. Luboradz
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.32.20 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca wniesie wadium w kwocie 1.800,00 zł.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać się mogą wykonawcy składający ważną i odpowiednią ofertę oraz: 1/ posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2/ posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3/ znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniajacej wykonanie zamówienia; 4/ nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 uPzp. 5/ dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz posiadajacymi kwalifikacje niezbedne do wykonania zamówienia tj.: min 1 pracownikiem z uprawnieniami drogowymi do wykonywania samodzielnych funkcji kierownika budowy i mogącym się wykazać decyzjami o stwierdzeniu przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie oraz przynależnością do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. 6/ wykonali w okresie ostatnich 5 lat przed wszczęciem postepowania o udzielenie zamówienia, a jezeli okres prowadzenia działalnosci jest krótszy w tym okresie tj.: min 2 zadania w zakresie budowy lub remontu lub odnowy dróg o wartości min 130.000,00 zł brutto każde z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzajacych, że roboty te zostały wykonane należycie; 7/ dysponują sprzętem niezbędnym do wykonania zamówienia tj. min: a) układarka mas bitumicznych o szerokości stołu roboczego min 3,5 m szt1; b)frezarka szt 1 c) oplandekowane samochody samowyładowcze o ładowności min 12 ton przystosowane do przewozu mas bitumicznych szt 2 d)samochody samowyładowcze o ładownosci min 8 ton szt 1; e) walec stalowy statyczny szt 1; f) walec stalowy wibracyjny szt 1 g) piła do nacinania nawierzchni szt 1 h) zamiatarka szt 1 j)skarapiarka szt 1; k) koparka szt 1 8/ są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę 130.000,00 zł; 9/ oświadczą, że spełniają warunki określone wc art. 22 uPzp oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Pzp. 10/ Zgodnie z art. 26 ust. 2 załączą dokumenty wymienione w par. 1 ust. 1 pkt 2,3; ust. 2 pkt 1,3,5,6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r, w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605) Sprawdzenie w/w warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie przedłożonych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń wg zasady spełnia/nie spełnia
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z art. 26 ust 2 załączą dokumenty par. 1 ust. 1 pkt 2,3; ust. 2 pkt 1,3,5,6 oraz ust. 3 pkt 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r, w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U. Nr 87 z 2006 r. poz. 605): - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej jeżeli odrębne przepisy wymagają rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie,odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - aktualne zaświadczenie właściwego odddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, że uzyskał prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; - wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia wraz z dokumentami stwierdzającymi posiadane uprawnienia; - wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, z jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie wraz z dokumentami potwierdzającymi,że roboty te zostały wykonane należycie. - wykaz sprzętu przewidzianego do wykonania zamówienia; - polisa lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca ubezpieczony jest od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej - oświadczenie, że spełniają warunki określone w art. 22 uPzp oraz, że nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 uPzp.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dzdw.wroc.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Rejonowy Oddział Dróg Nr 2, 59-220 Legnica, ul. Ściegiennego 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.11.2007 godzina 09:00, miejsce: Rejonowy Oddział Dróg Nr 2, 59-220 Legnica, ul. Ściegiennego 1, pok. nr 1 (sekretariat) , II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- budowa nowego systemu grzewczo-chłodniczo-wentylacyjnego w hali nr 1/2 w miejsce istniejącego systemu HOVAL
- Usługa sadzenia drzew i krzewów wraz z trzyletnią pielęgnacją na terenach zarządzanych przez ZZK.
- Dostawa, montaż, instalacja, konfiguracja i uruchomienie 2 Książkomatów, integracja z systemem bibliotecznym, przeprowadzenie szkoleń, pomoc i asysta techniczna w dniu oddania urządzeń do użytkowania
- Remont i termomodernizacja dachu budynku Przedszkola nr 49 przy ul. Borowskiej 181 we Wrocławiu
- Dostawa i montaż mebli biurowych oraz krzeseł do pomieszczeń Urzędu Marszałkowskiego Województwa Dolnośląskiego
- Przebudowa i remont dachów oraz elewacji budynków A i B wraz z tarasami Przedszkola nr 104 przy ul. Niedźwiedziej 26-28 we Wrocławiu
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 4128E Trębaczew - Broniew (granica powiatu) od km 8+436 do km 10+136"
- Remont dróg na terenie Gminy Tryńcza
- Remont drogi gminnej nr 113063E w miejscowości Niemgłowy - etap I
- Remont nawierzchni dróg gminnych poprzez wykonanie nakładek bitumicznych w miejscowościach Brzezinka Średzka, Krępice, Żurawiniec, Wilkszyn i Lutynia
- Przebudowa drogi gminnej Nr 250701W Łączki - Ksebki od km 0+023,00 do km 1+197,40
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.