Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-29
Kraków: Zakup i dostawa sprzętu sportowego
Numer ogłoszenia: 206345 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jadnostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu sportowego.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu sportowego. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.45.00.00-7, 37.42.00.00-8, 37.41.00.00-5, 19.52.00.00-7, 18.41.22.00-2, 18.41.20.00-0, 18.31.70.00-4, 18.44.33.40-1, 18.33.10.00-8, 18.22.32.00-0, 18.82.00.00-3, 18.93.20.00-1, 18.81.24.00-8, 37.45.10.00-4, 37.45.20.00-1, 37.40.00.00-2, 18.82.20.00-7, 18.41.21.00-1, 37.42.10.00-5, 37.42.31.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania w wysokości 2% wartości brutto od realizowanej całości/części zamówienia (zaokrąglona do pełnych złotych). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed dniem jej podpisania, wskazanym przez Zamawiającego. Zabezpieczenie wniesione w formie pieniężnej powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do objęcia zabezpieczeniem należytego wykonania umowy roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji)
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dostarczy:wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przedstawiony wykaz wykonanych dostaw powinien opiewać na kwoty dla całości przedmiotu zamówienia nie mniejsze niż 106 000,00 zł brutto (słownie: sto sześć tysięcy złotych brutto) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawiony wykaz wykonanych dostaw dla poszczególnych zadań musi opiewać na kwoty nie mniejsze niż (wykaz wypełniony wg. załącznika nr 6 do SIWZ): - dla zadania nr 1 - sprzęt i odzież do treningu sportowego I - 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto 00/100) - dla zadania nr 2 - sprzęt do zabezpieczenia ćwiczeń - 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto 00/100) - dla zadania nr 3 - sprzęt i odzież do treningu sportowego II - 36 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych brutto 00/100) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl, www.jw4724.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać
u: p. K. KOWALCZYK w budynku JW 4724 przy ul. Tynieckiej 45;
30 - 901 Kraków; tel. 012 455 25 04 w godz. 8.00 - 15.00 ewentualnie pocztą.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie JW 4724; 30-901 Kraków, ul. Tyniecka 45 w kancelarii jawnej w godz. 8.00 - 15.00 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 sierpnia 2011r. godz. 11.0.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt i odzież do treningu sportowego I.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt i odzież do treningu sportowego I. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.45.00.00-7, 37.42.00.00-8, 37.41.00.00-5, 19.52.00.00-7, 18.41.22.00-2, 18.41.20.00-0, 18.31.70.00-4, 18.44.33.40-1, 18.33.10.00-8, 18.22.32.00-0, 18.82.00.00-3, 18.93.20.00-1, 18.81.24.00-8, 37.45.10.00-4, 37.45.20.00-1, 37.40.00.00-2, 18.82.20.00-7, 18.41.21.00-1, 37.42.10.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do zabezpieczenia ćwiczeń.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabezpieczenia ćwiczeń. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.45.00.00-7, 37.42.00.00-8, 37.41.00.00-5.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt i odzież do treningu sportowego II.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt i odzież do treningu sportowego II. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.45.00.00-7, 37.42.00.00-8, 37.41.00.00-5, 19.52.00.00-7, 18.41.22.00-2, 18.41.20.00-0, 18.31.70.00-4, 18.44.33.40-1, 18.33.10.00-8, 18.22.32.00-0, 18.82.00.00-3, 18.93.20.00-1, 18.81.24.00-8, 37.45.10.00-4, 37.45.20.00-1, 37.40.00.00-2, 18.82.20.00-7, 18.41.21.00-1, 37.42.10.00-5, 37.42.31.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Udzielanie świadczeń zdrowotnych osobom doprowadzanym do wytrzeźwienia w Miejskim Centrum Profilaktyki Uzależnień w Krakowie
- Żyw.26.2.2024 Dostawy art. żywnościowych w I połowie 2025
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa pieczywa i artykułów ciastkarskich
- Dostawa artykułów spożywczych na potrzeby Krakowskiego Centrum Seniora - dostawa art. zbożowych, przetworów, przypraw i słodyczy oraz mrożonek
- DOSTARCZANIE JEDNORAZOWYCH MATERIAŁÓW NIESTERYLNYCH WG 2 PAKIETÓW
- Remont 4 lokali mieszkalnych zasobu Gminy Miejskiej Kraków, w podziale na 4 części.
więcej: przetargi w Krakowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu sportowego (kompleksowa) wykorzystywanego w warunkach komercyjnych.
- Sukcesywna dostawa fabrycznie nowych worków foliowych do selektywnej zbiórki odpadów komunalnych
- Dostawa kontenerów typu HIKO V-120 do hodowli sadzonek z zakrytym systemem korzeniowym do Gospodarstwa Szkółkarskiego w Nędzy w 2024 roku
- Dostawa elementów umundurowania dla Szkoły Aspirantów Państwowej Straży Pożarnej w Krakowie
- Dostawa wyposażenia do Centrum Opiekuńczo-Mieszkalnego w Glinkach
- Dostawa sprzętu/artykułów sportowego/ych dla potrzeb Gdyńskiego Centrum Sportu
więcej: Kurtki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.