eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówZakup i dostawa sprzętu sportowego

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Kraków: Zakup i dostawa sprzętu sportowego
Numer ogłoszenia: 206345 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa Nr 4724 , ul. Tyniecka 45, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 0-12 455 24 07, faks 0-12 455 25 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.jw4724.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jadnostka Wojskowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa sprzętu sportowego.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa sprzętu sportowego. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.45.00.00-7, 37.42.00.00-8, 37.41.00.00-5, 19.52.00.00-7, 18.41.22.00-2, 18.41.20.00-0, 18.31.70.00-4, 18.44.33.40-1, 18.33.10.00-8, 18.22.32.00-0, 18.82.00.00-3, 18.93.20.00-1, 18.81.24.00-8, 37.45.10.00-4, 37.45.20.00-1, 37.40.00.00-2, 18.82.20.00-7, 18.41.21.00-1, 37.42.10.00-5, 37.42.31.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane. Zamawiający wymagał będzie przed podpisaniem umowy, wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania w wysokości 2% wartości brutto od realizowanej całości/części zamówienia (zaokrąglona do pełnych złotych). Zabezpieczenie należytego wykonania umowy należy wnieść przed dniem jej podpisania, wskazanym przez Zamawiającego. Zabezpieczenie wniesione w formie pieniężnej powinno zostać zaksięgowane na koncie Zamawiającego przed terminem podpisania umowy. Zamawiający zastrzega sobie prawo do objęcia zabezpieczeniem należytego wykonania umowy roszczeń z tytułu gwarancji i rękojmi za wady przedmiotu zamówienia

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na podstawie art. 22 ust. 1 Pzp oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia ubiegać mogą się Wykonawcy spełniający warunki określone w art. 22 ust.1 ustawy - z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych /Dz. U. z 2010r. Nr 113 poz. 759 z późn. zm./ (druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 2 do specyfikacji)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca dostarczy:wykaz wykonanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie. W przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Przedstawiony wykaz wykonanych dostaw powinien opiewać na kwoty dla całości przedmiotu zamówienia nie mniejsze niż 106 000,00 zł brutto (słownie: sto sześć tysięcy złotych brutto) - druk oświadczenia, który należy wypełnić jest załącznikiem Nr 6 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Przedstawiony wykaz wykonanych dostaw dla poszczególnych zadań musi opiewać na kwoty nie mniejsze niż (wykaz wypełniony wg. załącznika nr 6 do SIWZ): - dla zadania nr 1 - sprzęt i odzież do treningu sportowego I - 40 000,00 zł brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych brutto 00/100) - dla zadania nr 2 - sprzęt do zabezpieczenia ćwiczeń - 30 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści tysięcy złotych brutto 00/100) - dla zadania nr 3 - sprzęt i odzież do treningu sportowego II - 36 000,00 zł brutto (słownie: trzydzieści sześć tysięcy złotych brutto 00/100) Opis sposobu dokonywania oceny spełnienia tego warunku: Ocena spełniania przez Wykonawcę warunków, o których mowa w niniejszym ogłoszeniu nastąpi na podstawie załączonych do oferty dokumentów (wg zasady spełnia - nie spełnia)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.mon.gov.pl, www.jw4724.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać u: p. K. KOWALCZYK w budynku JW 4724 przy ul. Tynieckiej 45; 30 - 901 Kraków; tel. 012 455 25 04 w godz. 8.00 - 15.00 ewentualnie pocztą.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2011 godzina 11:00, miejsce: Oferty należy składać w siedzibie JW 4724; 30-901 Kraków, ul. Tyniecka 45 w kancelarii jawnej w godz. 8.00 - 15.00 w nieprzekraczalnym terminie do dnia 12 sierpnia 2011r. godz. 11.0.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt i odzież do treningu sportowego I.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt i odzież do treningu sportowego I. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.45.00.00-7, 37.42.00.00-8, 37.41.00.00-5, 19.52.00.00-7, 18.41.22.00-2, 18.41.20.00-0, 18.31.70.00-4, 18.44.33.40-1, 18.33.10.00-8, 18.22.32.00-0, 18.82.00.00-3, 18.93.20.00-1, 18.81.24.00-8, 37.45.10.00-4, 37.45.20.00-1, 37.40.00.00-2, 18.82.20.00-7, 18.41.21.00-1, 37.42.10.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt do zabezpieczenia ćwiczeń.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt do zabezpieczenia ćwiczeń. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.45.00.00-7, 37.42.00.00-8, 37.41.00.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt i odzież do treningu sportowego II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt i odzież do treningu sportowego II. Opis przedmiotu zamówienia zawarty został w SIWZ i załącznikach do SIWZ.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 37.44.00.00-4, 37.45.00.00-7, 37.42.00.00-8, 37.41.00.00-5, 19.52.00.00-7, 18.41.22.00-2, 18.41.20.00-0, 18.31.70.00-4, 18.44.33.40-1, 18.33.10.00-8, 18.22.32.00-0, 18.82.00.00-3, 18.93.20.00-1, 18.81.24.00-8, 37.45.10.00-4, 37.45.20.00-1, 37.40.00.00-2, 18.82.20.00-7, 18.41.21.00-1, 37.42.10.00-5, 37.42.31.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.09.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.