eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WarszawaOBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Warszawa: OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE
Numer ogłoszenia: 206352 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 183666 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, faks 022 6217233.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA BILETERSKA PODCZAS SPEKTAKLI ODBYWAJĄCYCH SIĘ NA DUŻEJ I NOVEJ SCENIE TEATRU MUZYCZNEGO ROMA W WARSZAWIE.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest obsługa widowni, szatni, sklepiku teatralnego oraz prowadzenie sprzedaży Gadgetów podczas Imprez (przedstawień, prób, konferencji prasowych lub wydarzeń pozarepertuarowych) odbywających się na Dużej i Novej Scenie Teatru Muzycznego ROMA w Warszawie. Wykonawca będzie zobowiązany do sprawowania dyżurów porządkowych na Imprezach. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany lokalizacji wykonywania usług tj. przeniesienia spektakli lub prób do innej lokalizacji na terenie Warszawy. W takim przypadku wynagrodzenie Wykonawcy pozostanie bez zmian w stosunku do złożonej oferty. Na widowni Teatru znajduje się: - 962 miejsc - Duża Scena, - 151 miejsc - Nova Scena. Wykonawca będzie zobowiązany do zapewnienia obsługi porządkowej oraz prowadzenia sprzedaży gadżetów teatralnych na każdej wskazanej przez Zamawiającego Imprezie. Zamawiający ustali wykaz dyżurów, zgodnie z repertuarem i dodatkowym zapotrzebowaniem Zamawiającego. Na każdym spektaklu na Dużej Scenie dyżur powinno pełnić: - 15 (piętnaście) osób przy spektaklach repertuarowych, - 12 (dwanaście) osób przy wydarzeniach pozarepertuarowych. Na Novej Scenie dyżur powinno pełnić 3 (trzy) osoby (spektakle repertuarowe oraz wydarzenia pozarepertuarowe). Spektakle na Dużej i Novej Scenie mogą odbywać się w tym samym czasie (równocześnie), a także w dni wolne od pracy ustawowo i zwyczajowo (m.in. soboty, niedziele, święta), dlatego Wykonawca będzie zobowiązany zapewnić odpowiednia liczbę osób obsługujących te przedstawienia (łącznie do 18 osób jednocześnie). Zamawiający przewiduje trzy rodzaje dyżurów, na których Wykonawca powinien zapewnić obsługę widowni: - dyżur do 3 godzin, - dyżur powyżej 3 do 4 godzin, - dyżur powyżej 4 do 5 godzin. Zamawiający przewiduje (szacuje), w okresie obowiązywania umowy: - 450 spektakli repertuarowych na Dużej Scenie, a w tym: - 420 spektakli powyżej 4 do 5 godzin, - 30 spektakli powyżej 3 do 4 godzin, - 50 wydarzeń pozarepertuarowych na Dużej Scenie rozliczanych jak dla dyżuru powyżej 4 do 5 godzin, - 300 spektakli repertuarowych na Novej Scenie, a w tym: - 150 spektakli do 3 godzin, - 150 spektakli powyżej 3 do 4 godzin, - 20 wydarzeń pozarepertuarowych na Novej Scenie rozliczanych jak dla dyżuru powyżej 4 do 5 godzin. W przypadku mniejszej ilości dyżurów, Wykonawca nie będzie uprawniony do podnoszenia roszczenia wobec Zamawiającego. Podane ilości dyżurów mogą się różnić od rzeczywistej ilości. Zamawiający rezerwuje sobie prawo do zmniejszenia ilości dyżurów względem ilości szacowanej (przewidywanej). Wykonawca będzie zobowiązany do ścisłego przestrzegania wykazu spektakli, zgodnie z repertuarem Teatru publikowanym na stronie Zamawiającego - http://www.teatrroma.pl.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.95.21.00 - Usługi w zakresie organizacji imprez kulturalnych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Torre Eventi Agata Gawron, ul. Karmelicka 19/78, 00-168 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 516535,58 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 654298,50

  • Oferta z najniższą ceną: 654298,50 / Oferta z najwyższą ceną: 654298,50

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.