Ogłoszenie z dnia 2013-10-07
Warszawa: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH (AKCESORIÓW) DO APARATU CONSTELLATION VISION SYSTEM ORAZ APARATÓW INFINITI VISION SYSTEM UŻYWANYCH DO ZABIEGÓW WITREKTOMII I FAKOEMULSYFIKACJI
Numer ogłoszenia: 206355 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Kliniczny Szpital Okulistyczny, ul. Józefa Sierakowskiego 13, 03-709 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6187979, faks.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA MATERIAŁÓW EKSPLOATACYJNYCH (AKCESORIÓW) DO APARATU CONSTELLATION VISION SYSTEM ORAZ APARATÓW INFINITI VISION SYSTEM UŻYWANYCH DO ZABIEGÓW WITREKTOMII I FAKOEMULSYFIKACJI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa do Zamawiającego akcesoriów do wymienionych wyżej aparatów, które niezbędne są do przeprowadzania zabiegów witrektomijnych i zabiegów fakoemulsyfikacji. Zestawienie akcesoriów stanowi załącznik do zaproszenia na negocjacje i obejmuje 12 pozycji asortymentowych..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.16.22.00 - Przyrządy używane na salach operacyjnych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zamówienie z wolnej ręki
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03.10.2013.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- ALCON POLSKA Sp. z o.o., ul. Marynarska 15, 02-674 Warszawa, kraj/woj. mazowieckie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 162300,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 158180,04
Oferta z najniższą ceną: 158180,04 / Oferta z najwyższą ceną: 158180,04
Waluta: PLN.
ZAŁĄCZNIK I
Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę
1. Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienie z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 1 lit. a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.
2. Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Aktualnie konieczne jest sukcesywne kupowanie materiałów eksploatacyjnych (akcesoriów) do aparatów zainstalowanych na bloku operacyjnym naszego szpitala, tj.: aparatu Constellation Vision System oraz aparatów Infiniti Vision System prod. Alcon Laboratories Inc. (USA) zakupionych przez nas w trybie przetargów nieograniczonych. Akcesoria te są niezbędne do przeprowadzania skomplikowanych zabiegów witrektomijnych oraz zabiegów fakoemulsyfikacji w zakresie okulistyki. Z przyczyn technicznych, z uwagi na unikalną technologię, wszystkie wymienione akcesoria są produkowane jedynie przez producenta aparatu Constellation Vision System oraz aparatów do fakoemulsyfikacji Infiniti Vision System - firmę Alcon Laboratories Inc. Wyłącznym przedstawicielem producenta tych aparatów tj. amerykańskiej firmy Alcon Laboratories Inc. jak również jedynym bezpośrednim importerem akcesoriów do nich jest firma ALCON POLSKA sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Marynarskiej 15. W świetle powyższych faktów, jedynym podmiotem mogącym zrealizować nasze zamówienie jest firma ALCON POLSKA Sp. z o.o. co potwierdzone zostało stosownym oświadczeniem dostarczonym przez tą firmę do Szpitala Podstawa prawna - Art.67 ust. 1 pkt.1a ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (tekst jednolity Dz. U. z dnia 9 sierpnia 2013, Poz. 907).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- ,,wykonanie remontu balkonów w następujących budynkach SMB ,,IMIELIN": Hawajska 3 - kl. VI (cztery lokale); Hawajska 5 - kl. II (pięć lokali); Hawajska 15 - kl. IV (dziewięć lokali); Hawajska 17 - kl. I (dwanaście lokali); Marca Polo 2 - kl. II (dziewięć lokali); Miklaszewskiego 14 - kl. V (pięć lokali); Szczuki 2 - kl. II (trzy lokale); Warchałowskiego 1 - kl. I (osiem lokali); kl. II (dwanaście lokali); Warchałowskiego 2 - kl. II (pięć lokali); kl. IV (osiem lokali); Warchałowskiego 9 - kl. I (dziewięć lokali); Warchałowskiego 11 - kl. II (osiem lokali); Wasilkowskiego 9 - kl. II (dwa lokale); Wasilkowskiego 14 - kl. II (jedenaście lokali)
- Usunięcie nieprawidłowości związanych z nieodpowiednim stanem technicznym wałów rzeki Pichny
- Termomodernizacja budynku mieszkalnego ul. Hallera 23a Nakło nad Notecią P/1/349/B polegająca na wymianie stolarki okiennej i drzwiowej, ociepleniu dachu i ścian budynku oraz modernizacji c.o.
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 4 częściach
- Kompleksowa modernizacja oficyny budynku mieszkalnego przy ul. Stalowej 35 wraz z izolacją fundamentów budynku frontowego. Oznaczenie sprawy: DNZP.260.12.2025
- Sukcesywne dostawy leków.
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.