Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-26
Nałęczów: Wykonanie koncepcji oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji pn. Termy Nałęczowskie zlokalizowanej w Nałęczowie
Numer ogłoszenia: 206374 - 2007; data zamieszczenia: 26.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Nałęczów, al. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów, woj. lubelskie, tel. 081 5014500, fax 081 5014500.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.naleczow.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie koncepcji oraz programu funkcjonalno-użytkowego dla inwestycji pn. Termy Nałęczowskie zlokalizowanej w Nałęczowie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie koncepcji oraz programu funkcjonalno użytkowego dla inwestycji pn. Termy Nałęczowskie typu Aquapark zlokalizowanej w Nałęczowie przy ul. Sołdka zgodnie z zapisami niniejszej Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 2004 r. Przedmiot zamówienia wykonany zostanie w 5 egzemplarzach na papierze oraz w wersji elektronicznej. 1. Zakładany przez Zamawiającego program inwestycji pn. Termy Nałęczowskie. Zamawiający planuje wybudowanie kompleksu basenów: (a) krytych i (b) otwartych zasilanych wodami geotermalnymi oraz z miejskiego ujęcia wody. Przewiduje się, że łączna powierzchnia lustra wody w basenach wynosić będzie około 1700 - 2200 m². Głównym obiektem będzie budynek basenów krytych obejmujący baseny do celów balneologicznych oraz baseny rekreacyjne wyposażone w różne atrakcje takie jak np.: zjeżdżalnie, masaże, fontanny, wodospady itp. Ponadto w tym budynku znajdą się inne atrakcje towarzyszące jak np. sauny, solaria, fitness itp. oraz punkt gastronomiczny. Obiekt obejmować ma również niezbędne dla jego funkcjonowania pomieszczenia socjalno-administracyjne, takie jak m.in.: szatnie-przebieralnie, toalety, prysznice i umywalnie, kasy itp. Na zewnątrz zlokalizowane będą baseny rekreacyjne dla dorosłych i dla dzieci wraz z miejscami do leżakowania. Wokół obiektu przewiduje się teren zielony wraz z niezbędnym parkingiem, chodnikami, oświetleniem i urządzeniami małej architektury oraz park linowy. Proponowany przez Zamawiającego program inwestycji ma formułę otwartą i Zamawiający oczekuje, że Wykonawca przedłoży i zaproponuje Zamawiającemu szczegółowe rozwiązania dotyczące programu inwestycji jak i rozwiązania materiałowe stosowane obecnie w tego typu obiektach. Z uwagi na to, że obiekt usytuowany będzie na terenie otuliny Kazimierskiego Parku Krajobrazowego, w strefie uzdrowiskowej B Wykonawca ma uzyskać uzgodnienie Zarządu Zespołu Parków Krajobrazowych odnośnie obiektu. 2. Opracowanie koncepcji Koncepcja planowanej inwestycji zawierać ma część: - rysunkową (skala 1:100 lub 1:50) obejmującą zagospodarowanie terenu, rzuty poziome planowanego obiektu wraz z proponowanymi wymiarami; wizualizację obiektu, lokalizacja sieci i urządzeń niezbędnych do funkcjonowania obiektu. - opisową - Zamawiający wymaga, aby Wykonawca w koncepcji przedstawił rozwiązania techniczne i technologiczne zgodne z najnowszymi trendami światowymi, proekologiczne i gwarantujące niezawodne działania całego obiektu. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu propozycje rozwiązań materiałowych odnoszących się do wszystkich elementów obiektu, wykończenia poszczególnych pomieszczeń, instalacji wewnętrznych oraz sieci zewnętrznych (w tym m.in. konstrukcji dachu, ścian, niecek basenowych, instalacji wewnętrznych i zewnętrznych, podłóg, stolarki okiennej i drzwiowej, wyposażenia, systemu uzdatniania wody, klimatyzacji i wentylacji, systemu grzewczego, elektronicznego systemu obsługi klienta) oraz zagospodarowania terenu. Opis zawierać ma również informację o liczbie zatrudnionych w obiekcie stanowiących niezbędną obsługę, informację o powierzchniach poszczególnych pomieszczeń i elementów obiektu oraz wykaz wyposażenia poszczególnych pomieszczeń obiektu - finansową - Wykonawca przedłoży Zamawiającemu przynajmniej w dwu wariantach analizę finansową odnoszącą się do realizacji inwestycji i późniejszej eksploatacji obiektu. Analiza finansowa dotycząca wykonawstwa obejmować ma koszty realizacji inwestycji zależnie od zastosowanych materiałów i technologii. Natomiast analiza dotycząca eksploatacji obiektu odnosić się ma do zakładanych przychodów oraz kosztów utrzymania obiektu. 3. Opracowanie programu funkcjonalno-użytkowego Wyłoniony w niniejszym przetargu Wykonawca wykona program funkcjonalno-użytkowy dla inwestycji Termy Nałęczowskie według Rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie szczegółowego zakresu i formy dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz programu funkcjonalno-użytkowego z dnia 2 września 200 4 r. a w szczególności ma zawierać elementy, o których mowa w rozdziale 4 (Zakres i forma programu funkcjonalno-użytkowego) niniejszego Rozporządzenia - od § 15 do § 19. Program funkcjonalno-użytkowy ma służyć Zamawiającemu do przeprowadzenia postępowania przetargowego zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych w celu wyłonienia wykonawcy robót budowlanych w formule zaprojektuj i zabuduj. Zamawiający wymaga także, aby Wykonawca wykonał dla inwestycji obliczenia planowanych kosztów prac projektowych oraz robót budowlanych zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 18 maja 2004 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.22.20.00 - Usługi projektowania architektonicznego Kod CPV wg słownika 2008: 71.22.00.00 - Usługi projektowania architektonicznego .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział oferenci którzy: - spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy prawo zamówień publicznych - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy prawo zamówień publicznych - wykonali w ciągu ostatnich 3 lat co najmniej 1 program funkcjonalno-użytkowy lub dokumentacje projektową dotyczącą wykoannia basenu lub basenów rekreacyjnych wraz z zapleczem o łącznej powierzchni lustra wody basenu lub basenów co najmniej 1500 m kwadratowych. W celu spełnienia w/w warunków Wykonawcy mają załączyć w ofercie oświadczenia i dokumenty wymienione w Specyfikacji. Sposób dokonania oceny spełnienia wymaganych warunków: 1) przy dokonaniu oceny spełnienia warunków Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, 2) niespełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem wykonawcy z postępowania, 3) ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: - Oświadczenie, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; - Oświadczenie, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; - Oświadczenie, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; - Oświadczenie, że Wykonawca nie podlega wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. - Oświadczenie Wykonawcy, że zapoznał się ze szczegółowymi warunkami przetargu zawartymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i że przyjmuje je bez zastrzeżeń; - Oświadczenie, że Wykonawca uważa się za związanego ofertą do terminu ważności oferty, wskazanego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i zobowiązuje się, w razie wygrania przetargu, podpisać umowę; - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert. - Zaświadczenia z właściwego Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem ostatecznego terminu na składanie ofert; - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważne zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4 - 8 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; - Dokumenty potwierdzające, że główny projektant który będzie wykonywać zamówienie, posiada uprawnienia architektoniczne w branży ogólnobudowlanej wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do właściwej izby inżynierskiej. - Wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 2); - Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat programów funkcjonalno-użytkowych lub dokumentacji projektowych (co najmniej jednego opracowania), a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością niniejszemu przedmiotowi zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania (Załącznik nr 3) oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że prace te zostały wykonane należycie. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykonał w ciągu ostatnich trzech lat co najmniej 1 program funkcjonalno-użytkowy lub dokumentację projektową dotyczącą wykonania basenu lub basenów rekreacyjnych wraz z zapleczem o łącznej powierzchni lustra wody basenu lub basenów co najmniej 1500 m2. Wykonawca ma podać również wartość, datę i miejsce wykonania wraz z zaświadczeniem od Inwestora lub protokołem odbioru prac potwierdzających należyte ich wykonanie.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.naleczow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Nałęczowie, ul. Lipowa 3, 24-150 Nałęczów, sekretariat (pok. nr 13)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja budynku przy ul. Architektów 109 - dobudowa windy zewnętrznej - zaprojektuj i wybuduj
- "Dobudowa budynku oddziału żłobka do budynku Miejskiego Przedszkola nr 3 im. J. Tuwima przy ul. Jana Kilińskiego 10 w Knurowie" w formule zaprojektuj i wybuduj
- Przebudowa i dostosowanie do obowiązujących przepisów pomieszczeń pracowni bronchoskopii, gastroskopii, USG wraz z zakupem wyposażenia i aparatury medycznej - powtórka
- Remont dyżurki w KRP IV przy ul. Żytniej 36 w Warszawie
- Opracowanie dokumentacji budowlanej Ośrodka Jeździeckiego UwS przy ul. Jana Pawła II w Siedlcach
- Opracowanie dokumentacji projektowo - kosztorysowej dla zadania pn. "Odnowa zabytkowego Parku Królewskiego w Mysłakowicach wraz z otoczeniem"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.