eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gdynia › Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych oraz materiałów drukowanych, zamieszczenie informacji promującej w prasie oraz zamieszczenie strony informacyjnej na serwerze

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Gdynia: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych oraz materiałów drukowanych, zamieszczenie informacji promującej w prasie oraz zamieszczenie strony informacyjnej na serwerze
Numer ogłoszenia: 206475 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dyrektor Urzędu Morskiego w Gdyni , ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, woj. pomorskie, tel. (58) 355 33 33, faks (58) 620 67 43.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umgdy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych oraz materiałów drukowanych, zamieszczenie informacji promującej w prasie oraz zamieszczenie strony informacyjnej na serwerze.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1) Przedmiotem zamówienia jest: a) Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych oraz drukowanych dla projektu Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA. b) zamieszczenie informacji promującej Projekt w prasie lokalnej, edycja jednodniowa dla projektu Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA - w ramach promocji Projektu. c) zamieszczenie informacji promującej projekt w prasie lokalnej, edycja jednodniowa dla projektu Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM) Etap I - w ramach promocji Projektu. d) zamieszczenie podstrony informacyjnej o Projekcie Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA na serwerze przez 26 miesięcy. - w ramach promocji Projektu. 2) Przedmiot zamówienia został podzielony na 3 części: Część I: wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych oraz materiałów drukowanych Część II: zamieszczenie informacji promującej w prasie lokalnej Część III: zamieszczenie strony informacyjnej na serwerze 3). Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załącznikach Szczegółowe opisy przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części, stanowiących część III IDW. 4) Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach określonych w § 6 albo 7 albo 8 poszczególnych wzorów umowy dla poszczególnych części, stanowiących część II IDW. 5) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania: 7.2: Rozwój transportu morskiego, priorytetu VII: Transport przyjazny środowisku Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 - Projekt Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA oraz Projekt Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM) Etap I..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.19.97.92-8, 79.82.25.00-7, 22.14.00.00-3, 64.21.62.00-5, 79.97.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 26.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia należy złożyć dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego; 2) W przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru - pełnomocnictwo (a).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień umowy w stosunku do treści oferty zgodnie z art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych na warunkach określonych w § 6 albo 7 albo 8 poszczególnych wzorów umowy dla poszczególnych części, stanowiących część II IDW: 1. Wszelkie zmiany i uzupełnienia treści umowy mogą być dokonywane wyłącznie w formie pisemnej pod rygorem nieważności poprzez sporządzenie i podpisanie przez obie strony aneksu do umowy. 2. Możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych, istnieje w razie zaistnienia jednej z poniższych okoliczności: a) nadzwyczajnej zmiany stosunków, określonej w art. 3571 kodeksu cywilnego, b) zaistnienia nieprzewidywalnych warunków fizycznych, c) zaistnienia siły wyższej, d) zmiany przepisów prawnych, e) przedłużających się procedur związanych z wykorzystaniem przez wykonawców środków ochrony prawnej w zamówieniach publicznych lub innych procedur zamówień publicznych, o ile okoliczności te powodują konieczność zmiany terminu i/lub wysokości wynagrodzenia Wykonawcy. 3. W okolicznościach określonych w ust. 2, Zamawiający przewiduje, iż zmianie mogą ulec postanowienia Umowy dotyczące terminu wykonania Umowy i/lub wynagrodzenia Wykonawcy. 4. Zamawiający wskazuje, iż Umowa może ulec zmianie tylko w zakresie, w jakim warunki (okoliczności) określone w ust. 2 będą pozostawały w adekwatnym związku przyczynowo-skutkowym z terminem wykonania Umowy lub wynagrodzeniem Wykonawcy. 5. Przez nadzwyczajną zmianę stosunków w rozumieniu art. 3571 kodeksu cywilnego na potrzeby niniejszej Umowy Zamawiający rozumie w szczególności zdarzenia spotykane niezwykle rzadko mające charakter wyjątkowy i normalnie nie spotykane tj. takie jak nie dające się normalnie przewidzieć zjawiska przyrodnicze oraz społeczne takie jak wojna, gwałtowne zmiany ustroju politycznego oraz inne niepokoje społeczne. Za zmianę taką mogą być również uznane gwałtowna zmiana sytuacji gospodarczej takie jak hiperinflacja lub gwałtowny spadek dochodu narodowego. 6. Przez nieprzewidywalne warunki fizyczne rozumie się jakiekolwiek działanie sił natury racjonalnie niemożliwe do przewidzenia przez doświadczonego Wykonawcę do dnia złożenia Oferty mimo zastosowania wystarczających środków ostrożności. 7. W żadnym przypadku postanowień niniejszego paragrafu nie należy interpretować jako prawa dowolnej ze stron do roszczenia, którego treścią byłoby żądanie zmiany umowy, lecz jedynie jako możliwość dokonania zmiany umowy. Każda zmiana umowy wymaga zgody drugiej strony 8. Zakazuje się dokonywania zmian umowy stanowiących udzielenie nowego zamówienia w rozumieniu dyrektywy 2004/18/WE, jeżeli charakteryzują się one cechami w sposób istotny odbiegającymi od postanowień pierwotnego zamówienia i w związku z tym mogą wskazywać na wolę ponownego negocjowania przez strony podstawowych ustaleń tego zamówienia. Zmiana zamówienia publicznego w czasie jego trwania może być uznana za istotną, jeżeli wprowadza ona warunki, które gdyby zostały ujęte w ramach pierwotnej procedury udzielania zamówienia, umożliwiłyby dopuszczenie innych oferentów niż ci, którzy zostali pierwotnie dopuszczeni

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umgdy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Morski w Gdyni, Wydział Zamówień Publicznych, ul. Chrzanowskiego 10, pok.44, tel.+48 661-22-63 po uprzednim uzgodnieniu.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 09:50, miejsce: Urząd Morski w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 81-338 Gdynia, pokój nr 8 (kancelaria ogólna).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Otwarcie ofert jest jawne i nastąpi w siedzibie Zamawiającego w Gdyni, ul. Chrzanowskiego 10, 15.10.2013 r. o godzinie 11:00, pokój nr 39.; 2. Termin wykonania zamówienia - 26 miesięcy, w tym: Część I: 35 dni, Część II: 35 dni, Część III: 26 miesięcy, w tym udostępnienie serwera - 24 godziny od podpisania umowy. 3) Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania: 7.2: Rozwój transportu morskiego, priorytetu VII: Transport przyjazny środowisku Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2007 - 2013 - Projekt Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA oraz Projekt Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM) Etap I..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie i dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych oraz materiałów drukowanych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla części I przedmiotem zamówienia jest wykonanie oraz dostawa materiałów informacyjno - promocyjnych oraz materiałów drukowanych dla projektu Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiący część III IDW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 39.29.41.00-0, 30.19.97.92-8, 79.82.25.00-7, 22.14.00.00-3.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zamieszczenie informacji promującej w prasie lokalnej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla części II: przedmiotem zamówienia jest: a) Zamieszczenie informacji promującej Projekt w prasie lokalnej (dziennikach płatnych) o zasięgu na województwo pomorskie i zachodniopomorskie, edycja jednodniowa dla projektu Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM), etap IIA - w ramach promocji Projektu. b) Zamieszczenie informacji promującej projekt w prasie lokalnej (dziennikach płatnych) o zasięgu na województwo pomorskie i zachodniopomorskie, edycja jednodniowa dla projektu Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM) Etap I - w ramach promocji Projektu. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, stanowiącym część III IDW..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.97.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 35.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zamieszczenie strony informacyjnej na serwerze.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Dla części III przedmiotem zamówienia jest usługa udostępnienia dedykowanego serwera VPS (Virtual Private Server) na potrzeby obsługi strony WWW projektu Krajowy System Bezpieczeństwa Morskiego (KSBM) Etap IIA wraz z aplikacjami prezentacji danych pochodzących z sensorów instalowanych w ramach projektu. Strona będzie miała charakter promocyjno-informacyjny. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określony został w załączniku Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla części III, stanowiącym część III IDW.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 64.21.62.00-5.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 26.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.