Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-12
Warszawa: Przebudowa dwóch węzłów sanitarnych na nadziemnych kondygnacjach budynku biurowego przy ul. Niecałej 2 w Warszawie, z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych
Numer ogłoszenia: 206479 - 2009; data zamieszczenia: 12.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Stołeczne Warszawa , Pl. Bankowy 3/5, 00-950 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. (+48 22) 443 14 00, faks (+48 22) 443 14 02.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.um.warszawa.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: Zamawiający nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów w przedmiotowym postępowaniu.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa dwóch węzłów sanitarnych na nadziemnych kondygnacjach budynku biurowego przy ul. Niecałej 2 w Warszawie, z dostosowaniem do potrzeb osób niepełnosprawnych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robot budowlanych polegających na przebudowie dwóch węzłów sanitarnych na nadziemnych kondygnacjach budynku biurowego przy ul. Niecałej 2 w Warszawie, w celu dostosowania toalet oraz dojść do nich do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek nie jest zabytkiem i nie jest wpisany do rejestru zabytków Z uwagi na fakt, że budynek biurowy jest czynny i w trakcie trwania robót budowlanych musi funkcjonować, inwestycja została podzielona na dwa etapy: Etap I. - realizacja prac w sanitarnym węźle A skrzydła wschodniego, dostosowanie jednego wejścia do budynku do potrzeb osób niepełnosprawnych oraz poszerzenie korytarza na dojściu do toalety. Etap realizowany w pierwszej kolejności. Etap II.- realizacja prac w sanitarnym węźle B skrzydła zachodniego. 2. Prace obejmują roboty budowlane wyburzeniowe, demontaż drzwi z ościeżnicami, posadzek, boazerii, sufitów podwieszanych, murowanie nowych ścianek, okładzin ściennych , posadzek, obudowy ściankami g-k, malowanie, montaż nowych drzwi wewnętrznych. 3. Roboty elektryczne obejmują wykonanie nowej instalacji oświetleniowej i gniazd wtyczkowych, instalacji otwierania drzwi oraz instalacji dla pojemnościowych podgrzewaczy wody dla każdego z pionów w piwnicach. 4. Instalacja wodno-kanalizacyjna zostanie zmodernizowana, zamontowane nowe urządzenia sanitarne. 5. Szczegółowy zakres robót oraz technologię wykonania zawierają Dokumentacja Projektowa oraz Specyfikacje Techniczne Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. 6. Wskazana wizja lokalna. 7. Przedmiar jest pomocniczy dla określenia ryczałtu. 8. Wszędzie tam gdzie w specyfikacji i jej załącznikach wymieniono z nazwy typ lub producenta materiałów lub urządzeń, zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne. 9. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywane przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego rozwiązania spełniają wymagania określone przez Zamawiającego..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 95.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga zabezpieczenia oferty wadium w wysokości: 15.000, 00 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. W postępowaniu mogą wziąć udział Wykonawcy, którzy: a) spełniają warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 ustawy, b) wykażą, że w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie należycie wykonali co najmniej 3 roboty budowlane, polegające na przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej w tym co najmniej jedną robotę budowlaną polegającą na wykonaniu adaptacji pomieszczeń dla potrzeb biurowych, o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda z robót. Zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. (Dz. U. 2002 Nr 75, poz. 690 ze zm.) przez budynek użyteczności publicznej należy rozumieć budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, kultu religijnego, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz inny ogólnodostępny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynek biurowy i socjalny. 2. Złożenie przez Wykonawcę w ofercie dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 4. ogłoszenia będzie stanowiło podstawę do oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu. Zamawiający sprawdzi z treści tych dokumentów i oświadczeń czy Wykonawca spełnia wszystkie ww. warunki dokonując oceny metodą spełnia/nie spełnia. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę, który nie spełnia wymaganych warunków oraz jeżeli stwierdzi, że dostarczone przez niego informacje istotne dla prowadzonego postępowania są nieprawdziwe. 3. Dokumenty i oświadczenia wymagane w postępowaniu Wykonawca zobowiązany jest złożyć: 3.1. Ofertę składającą się z: a) wypełnionego formularza ofertowego. Zamawiający żąda, żeby Wykonawca wskazał w formularzu oferty części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom; b) dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, c) dokumentów wymienionych w pkt 4. niniejszego ogłoszenia, 4. Oświadczenia oraz dokumenty potwierdzające spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1.: a) oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy; - wg wzoru określonego w załączniku nr 2 do SIWZ; b) dokument potwierdzający dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) wykaz wykonanych z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie, co najmniej 3 robót budowlanych, polegających na przebudowie lub remoncie budynku użyteczności publicznej w tym co najmniej jednej roboty budowlanej polegającej na wykonaniu adaptacji pomieszczeń dla potrzeb biurowych, o wartości nie mniejszej niż 600 000 zł brutto każda z robót - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ W przypadku gdy na doświadczenie Wykonawcy wymienione w Wykazie składają się zamówienia, których wartość w umowie została wyrażona w innej walucie niż zł polski, wartość ta zostanie przeliczona po średnim kursie walut obcych ogłoszonym przez NBP na dzień wszczęcia postępowania, czyli zamieszczenia ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych Urzędu Zamówień Publicznych; d) dokumenty potwierdzające, że roboty wyszczególnione w wykazie o którym mowa w pkt. 4 lit c) zostały wykonane należycie (np. referencje);.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://ogloszeniabzp.um.warszawa.pl/wyszukiwarka.php.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, pokój nr 19, piętro IV, u Pana Grzegorza Piątkowskiego lub otrzymać pocztą lub faxem na wniosek Wykonawcy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.12.2009 godzina 12:00, miejsce: Biuro Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy, ul. Senatorska 36, 00-095 Warszawa, piętro IV, pokój nr 19.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) W imieniu m. st. Warszawy postępowanie prowadzi Biuro Administracyjno-Gospodarcze (BAG) we współpracy z Biurem Zamówień Publicznych (BZP) Urzędu m.st. Warszawy z zachowaniem zasad określonych ustawą z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (t. jedn. Dz. U. z 2007r. Nr 223, poz. 1655 ze zm.) zwaną w niniejszym ogłoszeniu ustawą. 2) Wartość zamówienia jest niższa od wyrażonej w złotych równowartości kwoty 206.000 euro. 3) Wykonawcy winni we wszelkich kontaktach z Zamawiającym powoływać się na Numer sprawy: ZP/GP/341/II-235/09. 4) Zamawiający nie ma zamiaru zawarcia umowy ramowej. 5) Osobami uprawnionymi do kontaktu z Wykonawcami są: a) w zakresie przedmiotu zamówienia: Barbara Sopotnicka (BAG), tel.: 022 338 71 76, b) w zakresie formalno -prawym: Grzegorz Piątkowski (BZP), tel.: 022 443 14 19, fax: 022 443 14 02. 6) Otwarcie ofert nastąpi w siedzibie Biura Zamówień Publicznych Urzędu m.st. Warszawy przy ul. Senatorskiej 36 w Warszawie, na IV piętrze, w sali nr 16 w dniu 03 grudnia 2009r. o godz. 13:00.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Adaptacja lokalu użytkowego na Lokalny Klub Rodzinny w budynku Centrum Usług Społecznych w Goleniowie
- Wykonanie remontu balkonów w budynku Towarzystwa Budownictwa Społecznego Warszawa Południe Sp. z o.o. przy ul. Sąchockiej 7 w Warszawie.
- Wymiana instalacji grzewczej oraz stolarki okiennej i drzwiowej wraz z wykonaniem niezbędnych prac budowlanych w Muzeum - Zamek Górków w Szamotułach
- Przebudowa pediatrii w ramach programu FENX - Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ)
- Modernizacja sieci wodociągowej w miejscowościach Stary Szelków oraz Magnuszew Duży poprzez zastąpienie przestarzałej infrastruktury budową nowej sieci wodociągowej
- Budowa stacji transformatorowej SN/nn oraz przyłączy elektroenergetycznych na terenie Miejskiego Przedsiębiorstwa Komunikacyjnego w Inowrocławiu
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.