eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChełmZP-PN-3/08 Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Chełmie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Chełm: ZP-PN-3/08 Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Chełmie
Numer ogłoszenia: 206481 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Chełmie , pl. Kościuszki 3, 22-100 Chełm, woj. lubelskie, tel. 0-82 5654417, fax. 0-82 5654417.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: bip.chelm.sr.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZP-PN-3/08 Dostawa materiałów biurowych i papieru do drukarek na potrzeby Sądu Rejonowego w Chełmie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Atrament czarny, Typu Parker -Pelikan, min. 30 ml lub równoważny, szt. 14 2 Atrament fioletowy typu Parker- Pelikan min. 30 ml lub równoważny szt. 12 3 Atrament niebieski Typu Parker-Pelikan, min 30 ml lub równoważny szt. 5 4 Biuwar Oklejany okleiną introligatorską, wyposażony w piórnik i dwa wymienne notesy, metalowe okucia zabezpieczające rogi biuwaru przed uszkodzeniem; w kolorze czanym, brązowym, stalowym, ciemno zielonym szt. 13 5 Blok listowy biały, format A 4, kratka, min. 50 kartkowy szt. 103 6 Blok listowy biały, format A-5 kratka, min. 50 kartkowy szt. 56 7 Blok listowy biały, format A-5, kratka, 100 kartkowy szt. 11 8 Blok rysunkowy szkolny Format A-4 szt. 30 9 Cienkopis Grubość linii 0,4 mm;kolor tuszu czerwony; typu Stabilo Point 88 lub równoważny, odporny na wysychanie tuszu, plastikowa końcówka oprawiona w metal szt. 179 10 Cienkopis Grubość linii 0,4 mm;kolor tuszu zielony; typu Stabilo Point 88 lub równoważny, odporny na wysychanie tuszu, plastikowa końcówka oprawiona w metal szt. 46 11 Cienkopis* Grubość linii 0,4 mm;kolor tuszu czarny; typu Stabilo Point 88 lub równoważny, odporny na wysychanie tuszu, plastikowa końcówka oprawiona w metal szt. 258 12 Datownik Samotuszujący automat, posiadający format daty 17-05-2006, szt. 13 13 Długopis* typu Zenith - 4 lub równoważny, plastikowy długopis z metalowym klipsem, na wkład metalowy wielkopojemny typu Zenith-4, 10szt. w opakowaniu opak. 14 14 Długopis Typu Uni SN 101 lub równoważny szt. 120 15 Długopis żelowy* Typu Uni-ball lub równoważny, z tuszem pigmentowym, wodoodpornym szt. 165 16 Dziurkacz* Dziurkujący jednorazowo min. 65 kartek, z 5 - letnią gwarancją, metalowy szt. 1 17 Dziurkacz* Dziurkujący jednorazowo min 25 kartek, z 5 - letnią gwarancją, metalowy szt. 16 18 Flamaster Czarny, typu Inco lub równoważny szt. 432 19 Flamaster Czerwony, typu Inco lub równoważny szt. 310 20 Flamaster Komplet min 6 kolorów typu Inco lub równoważny opak. 1 21 Folia kopiująca Pasująca do faksu Panasonic KX - FP 363 PD szt. 24 22 Folia kopiująca Pasująca do faksu Panasonic KX FC 195 szt. 24 23 Folia kopiująca pasująca do faksu Panasonic KX -FC 228PD szt. 68 24 Folia kopiująca pasująca do faksu PANASONIC KX-FM 131 szt. 4 25 Gumka biurowa, biało niebieska* Dwuczęściowa, jedna część służąca do ścierania atramentu, długopisu i pisma maszynowego, druga do ścierania ołówka i kredek ołówkowych, nie niszcząca ścieranej powierzchni szt. 75 26 Gumka recepturka Opak. 1 Kg kg. 9 27 Igły do szycia akt* Grubość 2 mm, długość min. 8 cm szt. 52 28 Informator Prawniczy na rok 2009 Format B 6 ; w twardej oprawie, z tworzywa skóropodobnego; jednej stronie przyporządkowany jest jeden dzień; zawierający niektóre przepisy prawne, wykazy i adresy instytucji prawniczych oraz część pozwalającą na wpisywanie adresów i numerów telefonów szt. 37 29 Informator Prawniczy na rok 2009 Format A 5 ; w twardej oprawie, z tworzywa skóropodobnego; jednej stronie przyporządkowany jest jeden dzień; zawierający niektóre przepisy prawne, wykazy i adresy instytucji prawniczych oraz część pozwalającą na wpisywanie adresów i numerów telefonów szt. 15 30 Kalendarz ścienny na 2009 Jednokartkowy, plakatowy szt. 12 31 Kalendarz na biurko na rok 2009 Stojący szt. 18 32 Kalendarz ścienny na 2009 Trójdzielny na kwartały, kartki wyrywane miesiącami szt. 32 33 Kalka Maszynowa, typu włoska, min. 100 ark. w opakowaniu nie brudząca opak. 3 34 Kalka Ołówkowa, typu włoska, min. 25 ark. w opakowaniu ,kalka do tworzenia kopii podczas ręcznego pisania, możliwość tworzenia do 5 kopii przy stosowaniu papieru maszynowego 70, żywotność kalki ( możliwość wielokrotnego użycia arkusza), antypoślizgowa warstw opak. 30 35 Kalkulator* 12 - pozycyjny duży wyświetlacz, podwójna pamięć, klawisz 00, cofanie ostatniego znaku, przełącznik zaokrąglania wyników i liczby miejsc po przecinku z korektą obliczeń, typu CITIZEN lub równoważny szt. 12 36 Kartki białe nieklejone Wkład wymienny do kostki wymiary 76x76 lub 85x85, co najmniej 800 kartek w bloczku, 5 bloczków w opakowaniu. opak. 47 37 Kartki samoprzylepne Wymiary 76x76, co najmniej 100 kartek w bloczku, 12 bloczków w opak. opak. 100 38 Kartki samoprzylepne Wymiary 51x76, co najmniej 100 kartek w bloczku, 12 bloczków w opak opak. 45 39 Klej biurowy w sztyfcie Poj. min. 8gr bez rozpuszczalnika, usuwalny za pomocą wody szt. 11 40 Klej biurowy w sztyfcie* Glue Stick lub równoważny, min. 8 g zmywalny szt. 76 41 Koperta Do formatu B-5 biała lub szara samoklejąca, 500szt. w opak. opak. 7 42 Koperta C - 6, biała, samoklejąca,1000 szt. w opak. opak. 216 43 Koperta aktowa C - 3, szara samoklejąca, 500szt. w opak. opak. 45 44 Koperta aktowa C - 4, szara samoklejąca, 500szt. w opak. opak. 42 45 Koperta półaktowa C-5, szara, samoklejąca, 500szt. w opak. opak. 8 46 Koperta półaktowa C-5, biała samoklejąca, 500szt. w opak. opak. 16 47 Korektor Do pisma w płynie, min. 20 ml, dobrze kryjący, szybko zasychający szt. 40 48 Korektor Do pisma w piórze, dobrze kryjący, szybko schnący z metalową końcówką o grubosci linii 1mm, z klipem, szt. 55 49 Korektor* Do pisma w długopisie, dobrze kryjacy, szybko schnacy, ekologiczny, skuwka z klipem, grubość linii 1mm. szt. 80 50 Kosz na śmieci Min. 12 l szt. 30 51 Koszulka* Typu Esselte lub równoważna, Format A - 4, min 100 szt w opakowaniu, krystaliczna, grubość foli min 55 mikronów. opak. 60 52 Kredki Ołówkowe drewniane, 12 kolorowe, typu Bambino lub równoważne opak. 6 53 Linijka Min. 30 cm szt. 26 54 Marker Typu Snowman G-T-01 lub równoważny, ze ścietą końcówką, koloru czarnego. szt. 165 55 Marker Olejowy typu Uni Paint PX21 lub równoważny, koloru czarnego z koncówką 0,8 do 1,2 mm szt. 32 56 Marker Olejowy typu Uni Paint PX21 lub równoważny, koloru białego z koncówką 0,8 do 1,2 mm szt. 7 57 Marker* Czarny, z okrągłą końcówką, typu Granit lub równoważny, 12szt. w opak. opak. 22 58 Marker Czerwony z okrągłą końcówką, typu Granit lub równoważny, 12 szt. w opak. opak. 17 59 Naboje do pióra Typu Waterman lub równoważny, pasujące do pióra Waterman ,8 szt. w opakowaniu, kolor czarny. opak. 65 60 Naboje do pióra* Typu Parker lub równoważny, pasujące do pióra Parker min. 5 szt. w opak kolor niebieski opak. 81 61 Naboje do pióra Typu Parker lub równoważny, pasujące do pióra Parker min. 5 szt. w opak kolor czarny opak. 143 62 Nici * Lniane, w zwoju, min. 40 dag, przeznaczone do szycia akt szt. 120 63 Notatnik akademicki A - 4, min. 96 kartkowy, twarda okładka szt. 51 64 Nożyczki Min. 20 cm, ostrze wykonane z nierdzewnej stali, ergonomiczna rączka szt. 35 65 Nożyk do papieru Ostrze metalowe wymienne o szerokosci 9 mm szt. 32 66 Ołówek HB 2 1/2 szt. 138 70 Pinezki Min. 100 szt. w opakowaniu opak. 3 71 Pióro Napełniane tradycyjnie z gumowym pojemnikiem na atrament szt. 2 72 Pióro* Na naboje typu Parker lub równoważny szt. 27 73 Podajnik biurowy do taśm (dyspenser, gilotyna)* Pasujący do zamawianej wąskiej taśmy bezbarwnej klejącej, wykonany z trwałego plastiku, stabilny, posiadający antypoślizgowy spód zapobiegający przesuwaniu się po biurku szt. 10 74 Poduszka do stempli metalowych Średnica do 10 cm. szt. 14 75 Poduszka do stempli sucha Długość 15 - 18 cm, szerokość 8 - 10 cm szt. 19 76 Przybornik biurowy , miejsce na karteczki, spinacze, długopisy* Wielofunkcyjny, z przegródką na karteczki, artykuły biurowe (gumka, spinacze), podstawa okrągła - śr. Do 20 cm lub prostokątny o przekątnej do 25 cm; wykonany z materiału odpornego na pęknięcia ; w kolorze przezroczystym lub przydymionym szt. 18 77 Rozszywasz Uniwersalny szt. 23 78 Segregator* Do formatu A - 4, z mechanizmem dźwigniowym, grzbiet 7 - 8 cm, wykonany z twardej tektury dodatkowo oklejonej tworzywem PP ze strony zewnętrznej i co najmniej papierem od wewnątrz, z wymienną etykietą. szt. 66 79 Segregator* Do formatu A - 5, z mechanizmem dźwigniowym, grzbiet 7 - 8 cm, wykonany z twardej tektury dodatkowo oklejonej tworzywem PP ze strony zewnętrznej i co najmniej papierem od wewnątrz, z wymienną etykietą. szt. 15 80 Segregator* Do formatu A - 4, z mechanizmem ringowym, grzbiet 3, 5 cm, wykonany z twardej tektury dodatkowo oklejonej tworzywem PP ze strony zewnętrznej i co najmniej papierem od wewnątrz, z wymienną etykietą. szt. 34 81 Segregator* Do formatu A - 4, z mechanizmem dżwigniowym, grzbiet 4 - 5 cm, wykonany z twardej tektury dodatkowo oklejonej tworzywem PP ze strony zewnętrznej i co najmniej papierem od wewnątrz, z wymienną etykietą. szt. 53 82 Skoroszyt papierowy* Do formatu A - 4, biała tektura, metalowe wąsy, grubość wypełnienia min. 2 cm z tektury o gramaturze nie mniejszej niż 300g/m2 szt. 660 83 Skoroszyt plastikowy* Do formatu A - 4, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna, z mocnego i sztywnego PCV, na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, zaokrąglone rogi, metalowe wąsy, grubość wypełnienia min. 2 cm szt. 280 84 Skoroszyt plastikowy* A-4 z perforacją, wpinany do segregatora, przezroczysta przednia okładka, kolorowa tylna, z mocnego i sztywnego PCV, na grzbiecie wymienny papierowy pasek do opisu, zaokrąglone rogi, metalowe wąsy, szt. 150 85 Spinacze Duże - 50 mm, w opak. min. 100 szt. opak. 54 86 Spinacze Srednie - 33 mm, w opak min 100szt. opak. 25 87 Spinacze Małe - 25 mm, w opak. min. 100 szt. opak. 99 88 Sznurek Jutowy szpagat 0,5 kg szt. 40 89 Szufladka na dokumenty DUAL Format A4; w kolorze przezroczystym lub przydymionym z mozliwością zestawienia kilku szuflad jedna na drugiej szt. 30 90 Taśma do drukarki Pasująca do OKI 3320, nie gorsza niż oryginalna szt. 12 91 Taśma do liczenia Rolka szerokość 57 mm , dł.30 m. szt. 40 92 Taśma klejąca* Wąska, min. 24 mm x 20 m szt. 400 93 Taśma klejąca bezbarwna* szerokość min 48 mm, długość 50m szt. 105 94 Taśma pakowa, brązowa, klejąca Szeroka, min. 48 mm x 50 m szt. 120 95 Taśma samoprzylepna* taśma biała lub żółta, samoprzylepna, maskująca, papierowa o wymiarach szerokość min. 15 mm, długość min. 25 m. szt. 970 96 Teczka skrzydłowa, zamykana na dwa rzepy, wykonana z utwardzanego kartonu o grubości 2 mm, pokryta ekologiczną folią polipropylenową, 4 boczne skrzydła szt. 10 97 Teczka* Do formatu A-4 tekturowa ( gramatura nie mniej niż 300g/m2) na rzep kopertowa szt. 21 98 Teczka na akta osobowe* Typu Panta Plast lub równoważna, formatu A4, oprawa z folii PVC, podzielony na trzy części, każda z wąsami, kolorowe przekładki tekturowe, grzbiet o grubości powyżej 3 cm szt. 20 99 Teczka wiązana Biała, tekturowa, format A - 4 wykonana z tektury o gramaturze nie mniejszej niż 300gm2 szt. 605 100 Teczka z gumka Biała, tekturowa, format A-4 wykonana z tektury o gramaturze nie mniejszej niż 300gm2 szt. 70 101 Temperówka metalowa Stalowe ostrze mocowane wkrętem szt. 33 102 Tusz Czarny, min. 25 ml, bezolejowy szt. 35 103 Tusz Fioletowy, min 25 ml, bezolejowy szt. 53 104 Tusz Zielony, min 25 ml. Bezolejowy szt. 23 105 Tusz Niebieski, min 25 ml, bezolejowy szt. 65 106 Wałeczek barwiący Pasujący do maszyn do liczenia typu IR 40t szt. 3 107 Wkład do długopisu Pasujący do długopisu typu Uni SN 101 szt. 150 108 Wkład do długopisu Czarny pasujący do długopisu Parker , 12 szt. w opak. opak. 2 109 Wkład do długopisu Cienki, krótki, pasujący do różnych typów długopisów kolor czarny szt. 60 110 Wkład do długopisu Cienki, krótki, pasujący do różnych typów długopisów kolor niebieski szt. 65 111 Wkład do długopisu wielkopojemny* Czarny, typu Zenith-4 lub równoważny, pasujący do zamawianego długopisu, metalowy szt. 100 112 Wkład do długopisu wielkopojemny Czerwony, typu Zenith-4 lub równoważny, pasujący do zamawianego długopisu, metalowy, 20 szt. w opak. opak. 2 113 Wkład do długopisu wielkopojemny Niebieski, typu Zenith-4 lub równoważny, pasujący do zamawianego długopisu, metalowy , 20 szt. w opak. opak. 46 114 Wkład żelowy Pasujący do zamawianego długopisu typu Uni -ball żelowego niebieski szt. 285 115 Wkład żelowy Pasujący do zamawianego długopisu typu Uni -ball żelowego czarny szt. 530 116 Wkład żelowy Pasujący do długopisu Uni-Ball Signo, UMR-87, niebieski szt. 150 117 Wkład żelowy Pasujący do długopisu Uni-Ball Signo, UMR-87, czarny szt. 150 118 Zakreślacz* Zakreślający na zielono tusz nie wysychający na bazie wody , zakreśla na różnego rodzaju papierze ( faks, ksero) szt. 26 119 Zakreślacz Zakreślający na różowo tusz nie wysychający na bazie wody , zakreśla na różnego rodzaju papierze ( faks, ksero) szt. 22 120 Zakreślacz Zakreślający na żólto tusz nie wysychający na bazie wody , zakreśla na różnego rodzaju papierze ( faks, ksero) szt. 24 121 Zeszyt A5 Kratka, 96 kartkowy, 10 szt. w opak. opak. 3 122 Zszywacz* Zszywający jednorazowo min. 25 kartek, z 5 - letnią gwarancją , metalowy szt. 29 123 Zszywacz* Zszywający jednorazowo powyżej 70 kartek, metalowy, z 5-letnią gwarancją szt. 4 124 Zszywki Pasujące do zszywacza zszywającego jednorazowo min. 70 kartek, niemiedziowane, min. 23/10mm szt. 20 125 Zszywki 24/6, 1000 sz. w opak. niemiedziowane opak. 1465 126 Zszywki 24/6 pasujące do zszywacza Rapid opak. 10 127 Zszywki* STANLEY lub równoważne, pasujące do zszywacza tapicarskiego, Type 53, 8mm, 1000 szt. w opakowaniu opak. 5 128 Zwilżaczka Glicerynowa szt. 2 129 Papier do drukarek i kserokopiarek, format A4, gramatura 80gm2, co najmniej 161 CIE, bezpyłowy, w załączeniu specyfikacja techniczna papieru wystawiona przez producenta ryza 2130 130 Papier do drukarek i kserokopiarek, format A3, gramatura 80gm2, co najmniej 161 CIE, bezpyłowy, w załączeniu specyfikacja techniczna papieru wystawiona przez producenta ryza 7 131 Papier Kancelaryjny, w kratkę, format A 3, ryza - 500 arkuszy ryza 7 132 Papier Papier pakowy makulaturowy min. 70gm2, wymiary arkusza 100x130 cm kg. 25 133 Papier Komputerowy- składanka, format 240x12, 1 oryginał + 1 kopia kolor, nadruk oryginał-kopia, bezpyłowy, bezchlorkowy, bezdrzewny, kopiujący, opakowanie zawierające co najmniej 900 składek, w załączeniu spesyfikacja techniczna producenta. pudełko 12 134 Papier Komputerowy- składanka, format 240x12, 1 oryginał + 2 kopie kolor, nadruk oryginał-kopia, bezpyłowy, bezchlorkowy, bezdrzewny, kopiujący, opakowanie zawierające co najmniej 600 składek, w załączeniu spesyfikacja techniczna producenta. pudełko 1.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 21.12.50.00 - Papier i tektura gotowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.76.00 - Papier i tektura gotowe Oryginalny kod CPV: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.00.00 - Różny sprzęt i artykuły biurowe Oryginalny kod CPV: 21.23.23.00 - Koperty Kod CPV wg słownika 2008: 30.19.92.30 - Koperty .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1.1 Prowadzą działalność gospodarczą zgodnie z przedmiotem zamówienia 1.2 Spełniają wymogi określone w art. 22 ust.1 ustawy. a posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; b posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, c znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonywanie zamówienia d nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. e zrealizowali w okresie 3 lat wstecz od daty wszczęcia postępowania co najmniej jedno zamówienie polegającego na dostawach cząstkowych przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednego Zamawiającego artykułów odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę o wartości co najmniej 50 000 zł brutto wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymienione wyżej poświadczenie powinno zawierać informację, że dostawy zostały wykonane należycie. 1.3. Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy. Zamawiający oceni, czy wykonawcy spełniają narzucone im warunki na podstawie dokumentów załączonych do oferty na zasadzie SPEŁNIA - NIE SPEŁNIA..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Każdy z wykonawców ma obowiązek złożyć następujące dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu: 1 Oświadczenie wykonawcy, o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ustawy, według wzoru, stanowiącego załącznik nr 3 do niniejszej siwz. 2 Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 3 Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu- wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. zaświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. W przypadku składania oferty przez spółkę cywilną wykonawca musi złożyć oddzielne zaświadczenia dla każdego ze wspólników oraz oddzielne na spółkę. 4 Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej ,jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. dokument składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 5 Wykaz dostaw z poświadczającymi go referencjami dokumentujący iż Wykonawca: -zrealizował w okresie 3 lat wstecz od daty wszczęcia postępowania co najmniej jedno zamówienie polegającego na dostawach cząstkowych przez okres co najmniej 12 miesięcy dla jednego Zamawiającego artykułów odpowiadających przedmiotowi zamówienia na kwotę o wartości co najmniej 50 000 zł brutto wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. Wymienione wyżej poświadczenie powinno zawierać informację, że dostawy zostały wykonane należycie. 6 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 u. p. z. p., wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 7 Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust.1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześnie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną. 8 Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający , że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 2. Zamawiający wezwie wykonawców, którzy w określonym terminie nie złożą oświadczeń i dokumentów potwierdzających spełnianie warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w pkt 1 lub którzy złożyli dokumenty zawierające błędy, do ich uzupełnienia w określonym terminie, chyba że mimo ich uzupełnienia konieczne byłoby unieważnienie postępowania. 3. Niespełnienie warunków, o których mowa w pkt 1 bądź nie dołączenie do oferty dokumentów i oświadczeń potwierdzających ich spełnienie spowoduje wykluczenie wykonawcy z postępowania. 4. Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1 ofertę cenową zgodnie z Rozdziałem I pkt 3 siwz; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument 2 pełnomocnictwo o którym mowa w Rozdziale III pkt 1 siwz Tylko w przypadku składania oferty wspólnej 5. Oferty, które nie będą zawierały dokumentów, o których mowa w pkt 4 zostaną odrzucone na podstawie art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym przez zamawiającego, zamawiający żąda próbek oznaczonych artykułów (wyszczególnionych znakiem * w zał. nr 2 do SIWZ) W przypadku składania oferty wspólnej ww. oświadczenie składa każdy z wykonawców składających ofertę wspólną..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: bip.chelm.sr.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sąd Rejonowy w Chełmie, ul. Sienkiewicza 20, 22-100 Chełm, pokój 211.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Sąd Rejonowy w Chełmie, ul. Sienkiewicza 20, 22-100 Chełm, pokój 211.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.