eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinDostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny dla SPWSZ w Szczecinie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-19

Szczecin: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny dla SPWSZ w Szczecinie
Numer ogłoszenia: 206484 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony , ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 813 90 21, faks 91 813 9079.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spwsz.szczecin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny dla SPWSZ w Szczecinie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa wyrobów medycznych jednorazowego użytku z włókniny dla SPWSZ w Szczecinie- w rozbiciu na 9 zadań (CPV 33140000-3, CPV 39518200-8).

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawcy wnoszą wadium w terminie do dnia 27.07.2011 r. do godz. 09:30 w wysokości: Zadanie nr 1 - 2 850,00 zł Zadanie nr 2 - 2 300,00 zł Zadanie nr 3 - 3 900,00 zł Zadanie nr 4 - 70,00 zł Zadanie nr 5 - 370,00 zł Zadanie nr 6 - 500,00 zł Zadanie nr 7 - 790,00 zł Zadanie nr 8 - 2 280,00 zł Zadanie nr 9 - 320,00 zł Wadium może być wnoszone w formach wynikających z art. 45 ustawy: 1) w pieniądzu - przelewem na konto Zamawiającego ING Bank Śląski S.A. (w tytule przelewu należy podać numer postępowania ) 60 1050 1559 1000 0023 4179 6064 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej (z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym), gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości - oryginał dokumentu powinien być w osobnej kopercie z dopiskiem WADIUM złożony w Kancelarii Zamawiającego w budynku Z razem z ofertą, natomiast kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem powinna zostać zamieszczona w ofercie.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie
  • inne dokumenty

    1) aktualne świadectwa dopuszczenia do obrotu i stosowania: a) deklaracja zgodności CE, b) certyfikat CE, c) powiadomienie lub zgłoszenie do Prezesa Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych 2) dokument potwierdzający zgodność wyrobu z normą EN 13795, wystawiony przez producenta gotowego wyrobu

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Ponadto wykonawcy mają dołączyć do oferty następujące dokumenty: 1) ofertę cenową zgodnie z rozdziałem I pkt 3; W przypadku składania oferty wspólnej należy złożyć jeden dokument; 2) odpowiednie pełnomocnictwa; Tylko w sytuacjach określonych w rozdziale I pkt 5 zdanie drugie SIWZ lub w przypadku składania oferty wspólnej (rozdział III pkt 1 SIWZ); 3) dowód wniesienia wadium; 4) wypełnione załączniki nr 2.1 - 2.9 do SIWZ, które stanowią szczegółowy opis przedmiotu zamówienia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spwsz.szczecin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Samodzielny Publiczny Wojewódzki Szpital Zespolony, ul. Arkońska 4, 71-455 Szczecin - Sekcja Zamówień Publicznych pokój nr 28..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 09:30, miejsce: Kancelaria Samodzielnego Publicznego Wojewódzkiego Szpitala Zespolonego w Szczecinie; ul. Arkońska 4, w budynku Z, pok. 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zestaw obłożeń do zabiegów krótkich (do 2 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw serwet wykonanych z chłonnego i mocnego dwu- lub trójwarstwowego laminatu nieprzemakalnego do zabiegów krótkich (trwających do 2 godzin) - w ilości 4 200 kompletów W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 komplet. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki w ilości - 1 komplet.. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.1 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zestaw obłożeń do zabiegów długich (powyżej 2 godzin).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw serwet wykonanych z chłonnego i mocnego trójwarstwowego laminatu nieprzemakalnego do zabiegów długich (trwających powyżej 2 godzin) w ilości 3 300 kompletów W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 komplet. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki w ilości - 1 komplet.. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.2 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Serwety, maski, czepki.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw do operacji brzuszno-kroczowych w ilości 100 kompletów 2. Zestaw do operacji kroczowych w ilości 100 kompletów 3. Zestaw serwet do cystoskopii w ilości 700 kompletów 4. Serweta operacyjna sterylna do angiografii udowej w ilości 300 sztuk 5. Serweta sterylna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 90 cm x 120 cm, wykonana z laminatu nieprzemakalnego w ilości 3 000 sztuk 6. Serweta sterylna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 45 cm x 60 cm, wykonana z laminatu nieprzemakalnego w ilości 3 000 sztuk 7. Serweta sterylna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 150 cm x 100 cm, wykonana z laminatu nieprzemakalnego w ilości 2 000 sztuk 8. Serweta sterylna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 150 cm x 170 cm, wykonana z laminatu nieprzemakalnego w ilości 200 sztuk 9. Serweta sterylna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 cm x 90 cm, wykonana z laminatu nieprzemakalnego w ilości 1 600 sztuk 10. Serweta samoprzylepna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 150 cm x 170 cm, wykonana z laminatu nieprzemakalnego w ilości 400 sztuk 11. Serweta sterylna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 cm x 90 cm, wykonana z laminatu nieprzemakalnego, wyposażona w taśmę lepną na całej długości dłuższego boku w ilości 4 000 sztuk 12. Serweta sterylna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 50 cm x 60 cm, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z laminatu nieprzemakalnego, z przylepnym otworem minimum 6,3cm w ilości 500 sztuk 13. Serweta sterylna min. dwuwarstwowa o wymiarach minimum 75 cm x 75 cm, do stosowania podczas drobnych interwencji chirurgicznych, wykonana z laminatu nieprzemakalnego, z przylepnym otworem o wymiarach minimum 6 cm x 8 cm w ilości 1 000 sztuk 14. Pokrowiec sterylny na stolik Mayo z mocnej folii z dodatkową zewnętrzną warstwą chłonną w górnej części (pod narzędzia) o wymiarach 80 cm x 140 cm, i z dużym wywinięciem oraz założeniem ułatwiającym czyste nakrycie stolika w ilości 2 000 sztuk 15. Sterylna kieszeń samoprzylepna, jednosekcyjna, o wymiarach 40 cm - 45 cm x 35 cm - 40 cm w ilości 3 000 sztuk 16. Osłona sterylna na kończynę, wykonana z minimum dwuwarstwowej włókniny, o wymiarach 37cm - 75cm x 105cm - 114cm w ilości 80 sztuk 17. Maska chirurgiczna dwu- lub trójwarstwowa, pełnobarierowa, zawiązywana na troki lub gumki, do wyboru przez Zamawiającego w ilości 54 000 sztuk 18. Maska chirurgiczna trój- lub czterowarstwowa, nierosiejąca, z osłoną na oczy w ilości 1 000 sztuk 19. Maska chirurgiczna z taśmami w ilości 30 000 sztuk 20. Sterylna osłona na rękaw 50 cm, wykonana z laminatu nieprzemakalnego, wyposażona w elastyczny mankiet w ilości 80 sztuk 21. Serweta sterylna o wymiarach 75 cm x 90 cm, z otworem, samoprzylepna, z możliwością dostosowania średnicy otworu w ilości 2 000 sztuk 22. Serweta sterylna o wymiarach 45 cm x 75 cm z otworem, samoprzylepna, z możliwością dostosowania średnicy otworu w ilości 1 000 sztuk 23. Podkład dla chorych, niesterylny, chłonny, z celulozy, o wymiarach 90 cm x 60 cm w ilości 26 000 sztuk 24. Serweta sterylna, wykonana z dwu- lub trójwarstwowego laminatu nieprzemakalnego, bez dodatku wiskozy i celulozy, o rozmiarze całkowitym 137 cm x 137 cm, z folią operacyjną o wymiarach 8 cm x 10 cm, z dodatkową kieszenią na płyny w ilości 60 sztuk 25. Sterylna torba trójkątna do irygacji o wymiarach minimum 50 cm x 55 cm, z częścią przylepną oraz z końcówką do podłączenia drenu w ilości 300 sztuk 26. Sterylny pokrowiec na przewody do laparoskopii o wymiarach 13 cm - 16 cm x 200 cm -250 cm, wykonany z mocnej przezroczystej folii PE, teleskopowo złożony z taśmami odpornymi na przemakanie do mocowania na końcówkach w ilości 1 200 sztuk 27. Ochraniacze z włókniny na buty, ściągnięte gumką, niesterylne, rozmiar L, XL w ilości 4 000 par 28. Czepek z włókniny na gumkę, niesterylny, nieharmonijkowy w ilości 30 000 sztuk 29. Czepek z włókniny w kształcie furażerki, wiązany z tyłu na troki, niesterylny w ilości 1 000 sztuk 30. Czepek chirurgiczny z taśmą przeciwpotną w ilości 4 000 sztuk 31. Fartuch z włókniny, z długim rękawem, z mankietem bawełnianym lub z lekko ściągającą , nieuciskająca gumką, rozmiar L, XL, niesterylny w ilości 6 000 sztuk W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 komplet/sztukę/parę. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.3 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Maski.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Maska chirurgiczna wiązana na troki, część twarzowa z mozliwością ukształtowania w tzw. kaczy dziób w ilości 6 000 sztuk W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 sztukę. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.4 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Zestaw serwet do kraniotomii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zestaw serwet do kraniotomii w ilości 150 zestawów 2. Zestaw serwet do kraniotomii II w ilości 250 zestawów W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 zestaw. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.5 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Pokrowce i osłony.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pokrowiec foliowy na aparaturę z gumką o średnicy minimum 25 cm, sterylny w ilości 500 sztuk 2. Pokrowiec foliowy na aparaturę z gumką o średnicy minimum 50 cm, sterylny w ilości 1 000 sztuk 3. Pokrowiec foliowy na aparaturę z gumką o średnicy minimum 80 cm, sterylny w ilości 800 sztuk 4. Osłona na mikroskop przezierna, foliowa, sterylna, o wymiarach 110 cm x 200 cm i średnicy optyki O 65 mm w ilości 300 sztuk W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 sztukę. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.6 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Podkłady, koszule jednorazowe dla pacjenta.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Podkład wzmocniony, nieprzemakalny, o wymiarach minimum 175 cm x 80 cm w ilości 2 000 sztuk 2. Prześcieradło nieprzemakalne, o wymiarach 150 cm x 200 cm, w ilości 9 000 sztuk 3. Koszula operacyjna jednorazowego użytku dla pacjenta, nieprzezierna, wykonana z tkaniny typu SMS lub równoważnej* w ilości 3 000 sztuk W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 sztukę. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki w ilości - 1 sztuka dla pozycji nr 3. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.7 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Pościel, podkłady, myjki, ubrania operacyjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Pościel z włókniny, niesterylna, poszewka o wymiarach 90 cm x 75 cm, poszwa o wymiarach 200 cm x 150 cm, prześcieradło o wymiarach 210cm x 150cm w ilości 7 000 sztuk 2. Ubranie operacyjne z włókniny niesterylne, nieprzezierne, rozmiar L-XL, spodnie i bluza z krótkim rękawem w ilości 3 000 sztuk 3. Podkład z włókniny niesterylny o wymiarach 100 cm x 150 cm w ilości 1 500 sztuk 4. Myjka jednorazowego użytku do mycia pacjentów, niesterylna w ilości 18 000 sztuk W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 sztukę. Wykonawca zobowiązany jest załączyć do oferty próbki w ilości - 1 sztuka dla pozycji nr 2. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.8 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Fartuchy chirurgiczne jednorazowego użytku.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Sterylny, nieprzezierny fartuch chirurgiczny, wykonany w całości z włókniny typu SMS lub równoważnej w ilości 2 000 sztuk W ofercie cenowej załącznik 1A należy podać cenę jednostkową za 1 sztukę. Wyżej wymieniony przedmiot zamówienia powinien spełniać wymagane parametry zgodnie z załącznikiem nr 2.9 do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.00.00-3, 39.51.82.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.