Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Zbiczno: Przebudowa drogi gminnej wewnątrzosiedlowej o długości 0,395 km na osiedlu zabudowy mieszkaniowej Plebanka w Pokrzydowie wraz z finansowaniem, spłacana przez Zamawiającego przez okres 7 lat od zakończenia robót
Numer ogłoszenia: 206493 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Gminy Zbiczno , Zbiczno 140, 87-305 Zbiczno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 4939317, fax. 056 4939317.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.zbiczno.brodnica.net.
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa drogi gminnej wewnątrzosiedlowej o długości 0,395 km na osiedlu zabudowy mieszkaniowej Plebanka w Pokrzydowie wraz z finansowaniem, spłacana przez Zamawiającego przez okres 7 lat od zakończenia robót.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych oraz usługa w zakresie pośrednictwa finansowego. 1.1 Zakres robót budowlanych obejmuje przebudowę pasa drogowego drogi gminnej wewnątrzosiedlowej o długości 0,395 km na osiedlu zabudowy mieszkaniowej Plebanka w Pokrzydowie, polegającą na nadbudowie istniejącej nawierzchni jezdni poprzez wzmocnienie jej dwiema warstwami tłucznia, wykonaniu nawierzchni z masy asfaltowej dwuwarstwowej, budowie chodnika, wjazdów do posesji i korekcie wpustów ulicznych kanalizacji deszczowej i sanitarnej. 1.2 Usługa pośrednictwa finansowego polegająca na dokonaniu wykupu wierzytelności, jaką będzie wartość wykonanych robót budowlanych wraz z należnym podatkiem VAT. Wykonawca, jako Zbywca zapewni, że: 1) wykup wierzytelności będzie dokonany wyłącznie przez Bank działający na podstawie ustawy z dnia 29.08.1997r Prawo bankowe (tj. Dz.U. z 2002r Nr 72 poz. 665 ) w terminie nieprzekraczalnym 30 dni od odbioru końcowego wykonanych robót i złożenia u Zamawiającego faktury za wykonane roboty, 2) po stronie wykonawcy robót ani Banku nie powstanie roszczenie o zapłatę odsetek ustawowych, o których mowa w ustawie z dnia 20 czerwca 2003r. o terminach zapłaty w transakcjach handlowych, 3) nie będzie możliwe skuteczne dochodzenie odsetek ustawowych przez wykonawcę lub Bank, który nabędzie wierzytelność od wykonawcy robót - Zbywcy, 4) spłata wykupionej przez Bank wierzytelności będzie realizowana przez Zamawiającego przez okres 7 lat w ratach kwartalnych, 5) odsetki pobierane przez Bank w okresie spłaty będą naliczane wyłącznie od niespłaconego kapitału wg stawki referencyjnej WIBOR 1M powiększonej o stałą i niezmienną marżę podaną w ofercie wykonawcy, 6) Bank udzieli karencji w spłacie odsetek i rat kapitałowych od wystawionych faktur przez cały okres realizacji robót budowlanych, 7) rozpoczęcie spłaty nastąpi od dnia pierwszego następnego miesiąca po zakończeniu i odbiorze robót bez usterek, 8) zmiana harmonogramu spłaty nie może powodować naliczania jakiejkolwiek prowizji przez Bank, 9) Bank nie może zbyć wykupionej wierzytelności innemu Bankowi lub innej osobie..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.40 - Roboty drogowe Oryginalny kod CPV: 66.00.00.00 - Usługi pośrednictwa finansowego Kod CPV wg słownika 2008: 66.00.00.00 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 10.000,00 zł. Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, którzy: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia: a) kierownik budowy i kierownicy robót - uprawnienia budowlane i co najmniej 3 letnie doświadczenie w kierowaniu robotami o zakresie objętym zamówieniem odpowiadające wymaganiom określonym w art. 12 ust.7 ustawy z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (jednolity tekst Dz.U. z 2003r. Nr 207, poz. 216 z późn.zm.), b) kadra kierowania robotami (kierownik budowy, kierownicy robot) musi być wpisana na listę Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3. Wykonali w okresie ostatnich 5 lat minimum 3 roboty drogowe, każda o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN, 4. Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie danego zamówienia. 1) posiada własne środki finansowe lub udokumentuje dostępność kredytu wraz z podaniem kwoty kredytu do środków finansowych zapewniających ciągłość robót przez cały czas ich trwania (informacja z banku). Wymagana kwota minimum 200.000,00zł, 2) środki na zabezpieczenie finansowania inwestycji muszą być wolne od zobowiązań z tytułu innych realizowanych zamówień. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o zamówienia publiczne na postawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Udzielą gwarancji jakości za wykonanie roboty i zamontowane urządzenia na okres minimum 36 miesięcy (3 lata) licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania (protokołu końcowego). 7. Zamówienie wykonają w terminie nie później niż do dnia 31.12.2008r. Zamawiający oceni spełnienie warunków wymienionych w SIWZ na podstawie złożonych przez Wykonawcę do oferty, oświadczeń i dokumentów. Ocena spełniania warunków dokonana zostanie na zasadzie: spełnia/ nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta powinna zawierać: 1.Wypełniony formularz ofertowy, stanowiący załącznik nr 1 do siwz. Cenę ofertową - kosztorys ofertowy. 2.Oświadczenie, że oferent nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do siwz. 3. Oświadczenie wykonawcy o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych , wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do siwz. 4. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Aktualne zaświadczenie z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wnioskodawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie że wykonawca uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 7. Oświadczenia: 1) o okresie gwarancji jakości na zamontowanie urządzenia i wykonane roboty, licząc od dnia przekazania obiektu do użytkowania ( protokołu końcowego), 2) o ubezpieczeniu budowy od odpowiedzialności cywilnej, 3) o uporządkowaniu terenu po zakończeniu robót, 4) o sporządzeniu dokumentacji powykonawczej, 5) o wykonaniu wszystkich niezbędnych czynności i uzyskaniu dokumentów w celu uzyskania odbioru końcowego, 6) o dokonaniu wizji lokalnej na terenie robót objętych zamówieniem - podać datę odbytej wizji lokalnej, W/w oświadczenia należy złożyć na jednym dokumencie w kolejności jak wyżej. 8. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat minimum trzech robót drogowych, każda o wartości nie mniejszej niż 500.000 PLN brutto potwierdzone przez inwestorów, użytkowników obiektów, że roboty zostały wykonane z należytą starannością. Wykaz powinien zawierać nazwę zamawiającego, rodzaj robót, wartość brutto, termin rozpoczęcia i zakończenia. (zgodnie z załącznikiem nr 5 do siwz). 9. Wykaz podwykonawców wraz z przewidzianym dla nich zakresem robót (zgodnie z załącznikiem nr 4) 10. Informację Banku prowadzącego rachunek podstawowy wykonawcy - dane o stanie środków własnych lub dostępności kredytu - z podaniem wysokości kwoty kredytu wskazującą na możliwość wykonania zadania - wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 11. W przypadku składania oferty wspólnej stosuje się przepisy art.23 ustawy Prawo zamówień publicznych. Kopie dokumentów muszą być potwierdzone za zgodność z oryginałem przez wykonawcę lub osobę posiadającą odpowiednie pełnomocnictwo..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zbiczno.brodnica.net.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Gminy w Zbicznie
87-305 Zbiczno 140
Referat Gospodarki Komunalnej, Budownictwa i Rolnictwa (pok. nr 10, II piętro).
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 26.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Urząd Gminy w Zbicznie 87-305 Zbiczno 140 Sekretariat (pok. nr 7, I piętro).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Odnowa nawierzchni DW Nr 560 na odc. Dylewo - Zakrocz od km 27+800 do km 28+312, dł. 0,512 km
- "Remont drogi gminnej 203339K na odcinku w km od 0+ 000 do km 0 + 307.22 w miejscowości Melsztyn, Gmina Zakliczyn".
- Przebudowa drogi gminnej na działce nr ewid.:248/2 i szlaku pieszo-jezdnego na działce nr ewid.:240 w m. Mirocin wraz z przebudowa sieci gazowej
- Odnowa nawierzchni DW Nr 258 na odc. Dzikowo - Osiek n. Wisłą od km 4+820 do km 6+820 dł. 2,000 km
- Rozbudowa drogi powiatowej 1469K Gorlice (ul. Krakowska, ul. Zamkowa) - Bystra - Łużna w km od 3+730,00 do km 4+540,00 w miejscowości Bystra
- Remont drogi gminnej nr 340483K Stara Wieś - Skorupówka w km od 0+180 do 1+545 w miejscowości Stara Wieś, Gmina Limanowa
więcej: Roboty drogowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.