Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Bydgoszcz: Sukcesywne dostawy leków dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, nr postępowania: ZDS/46/2009
Numer ogłoszenia: 206502 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalny Zespół Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy , ul. Wilhelma Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 3290095, faks 052 3290095 w. 259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.domsueryder.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy leków dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, nr postępowania: ZDS/46/2009.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy leków dla Regionalnego Zespołu Opieki Paliatywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy. Szczegółowy opis przedmiotu został określony w Załączniku nr 1 do SIWZ..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.60.00.00 - Produkty farmaceutyczne 33.61.30.00 - Środki przeczyszczające 33.61.40.00 - Środki przeciwbiegunkowe, jelitowe czynniki przeciwzapalne/przeciwinfekcyjne 33.62.20.00 - Produkty lecznicze dla układu sercowo-naczyniowego 33.62.22.00 - Środki przeciw nadciśnieniu 33.62.23.00 - Środki moczopędne 33.63.21.00 - Produkty przeciwzapalne i przeciwreumatyczne 33.63.22.00 - Środki rozluźniające mięśnie 33.66.12.00 - Środki przeciwbólowe 33.66.11.00 - Środki znieczulające 33.66.10.00 - Produkty lecznicze dla układu nerwowego 33.66.15.00 - Neuroleptyki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenia zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: - Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. - Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia. - Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. - Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy Prawo Zamówień Publicznych - Posiadają koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszą SIWZ Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków: Zamawiający będzie się kierował regułą: spełnia albo nie spełnia, analizując treść złożonej oferty, uwzględniając w szczególności m.in. zgodność załączonych do oferty dokumentów z wymogami przedstawionymi w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń i dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz, że oferowany przedmiot zamówienia spełnia wymagania określone przez Zamawiającego: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, potwierdzający dopuszczenie do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę - Aktualne zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłatami podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4-8 ustawy o zamówieniach publicznych wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę. - Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy o zamówieniach publicznych wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę. - Koncesje, zezwolenia lub licencje, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym niniejszą SIWZ - W celu potwierdzenia, że oferowany przedmiot zamówienia, odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego do oferty należy dołączyć: oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot zamówienia znajduje się w Rejestrze Produktów leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz oświadczenie Wykonawcy, że zobowiązuje się do przedstawienia świadectwa rejestracyjnego, pozwolenia na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego na terytorium RP wydane przez Ministra Zdrowia dotyczącego przedmiotu zamówienia na każde życzenie Zamawiającego. Oferta musi również zawierać: - Wypełniony i podpisany Formularz oferty (Załącznik nr 1 do SIWZ) - Zaakceptowane Istotne postanowienia, które zostaną wprowadzone do treści zawartej umowy (Załącznik nr 2 do SIWZ) - Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodne z warunkami określonymi w art. 22 ust. 1 oraz art. 24 ust. 1 i 2, w związku z art. 44 ustawy Prawo zamówień publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ). W przypadku składania ofert przez Wykonawców występujących wspólnie ww. oświadczenie musi być złożone lub podpisane przez każdego Wykonawcę. - Wypełnione i podpisane oświadczenie - (Załącznik Nr 4 do SIWZ), jeżeli Wykonawca zamierza wykonywać zamówienie z udziałem podwykonawców..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.domsueryder.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: W siedzibie Zamawiającego, przy ul. W. Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, pok. nr 53 (Sekretariat) lub na stronie internetowej Zamawiającego pod adresem www.domsueryder.org.pl.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Siedziba Regionalnego Zespołu Opieki Palitywnej - Dom Sue Ryder w Bydgoszczy, przy ul. W. Roentgena 3, 85-796 Bydgoszcz, pok. nr 53 (Sekretariat).
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub więcej części zgodnie z Art.2 pkt.6, Art.36 ust.2 pkt.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych. Ilość części: 3. 2. Przedmiot zamówienia powinien posiadać w widocznym miejscu termin przydatności do użycia nie krótszy niż 12 miesięcy od dnia złożenia zamówienia. 3. Wykonawca może zaoferować tylko ten produkt, który jest wpisany do Urzędowego Wykazu Produktów Leczniczych dopuszczonych do obrotu na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej zgodnie z aktualnie obowiązującym stanem prawnym. Wykonawca na żądanie Zamawiającego jest zobowiązany przedłożyć przy dostawie dokument potwierdzający, że dostarczany produkt posiada dopuszczenie do obrotu na terenie Rzeczpospolitej Polskiej. 4. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 5. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust 1 pkt. 7 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Ustawy Prawo Zamówień Publicznych. 6. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej. 7. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. 8. Zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 9. Numer postępowania: ZDS/46/2009.
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- Druk materiałów informacyjnych Urzędu Miasta Bydgoszczy
- DOSTAWY SPRZĘTU JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
- Rozbudowa systemu wentylacji i klimatyzacji Ambulatorium Chemioterapii
- DOSTAWA ULTRADŹWIĘKOWEGO ASPIRATORA TKANEK Z WYPOSAŻENIEM
- Wykonanie robót budowlanych dla zadania 11831 pn. "Wykonanie ogrodzenia zewnętrznego terenu przy budynku nr 52 użytkowanego przez Wojskowy Ośrodek Medycyny Prewencyjnej w Bydgoszczy"
- Objęcie Ochroną Ubezpieczeniową Odpowiedzialności Cywilnej oraz Majątku Administracji Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o. w Bydgoszczy na rok 2025
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków higieny ciała, oraz płynów infuzyjnych (ponowienie) w podziale na zadania
- Zakup i sukcesywna dostawa immunoglobulin dla członków grupy zakupowej prowadzonej przez Warszawskie Centrum Opieki Medycznej "KOPERNIK Sp. z o.o.
- "DOSTAWA LEKÓW" część1
- Dostawa substancji recepturowych, roztworów formaliny, śr. do dezynfekcji
- Dostawa produktów farmaceutycznych, leków weterynaryjnych, szczepionek dla medycyny weterynaryjnej, kateterów, suplementów diety, karmy dla zwierząt oraz leków farmacji ludzkiej.
- Zakup wraz z dostawą leków na okres 12 miesięcy
więcej: Produkty farmaceutyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.