Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-08-12
Brzeg: Wymiana pokrycia dachu Wieży Zachodniej oraz remont zabezpieczający pozostałe części dachu Muzeum Piastów Śląskich
Numer ogłoszenia: 206530 - 2015; data zamieszczenia: 12.08.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Piastów Śląskich , Plac Zamkowy 1, 49-300 Brzeg, woj. opolskie, tel. 77 40 191 00, faks 77 416 42 10.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zamek.brzeg.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana pokrycia dachu Wieży Zachodniej oraz remont zabezpieczający pozostałe części dachu Muzeum Piastów Śląskich.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje wykonanie pełnego remontu pokrycia wieży zachodniej wraz z instalacją odgromową oraz wykonanie napraw cząstkowych pokrycia połaci dachowej wieży wschodniej, skrzydeł zachodniego, południowego i wschodniego. Zakres robót remontowych:I. Remont pokrycia dachówkowego wieży zachodniej W ramach robót remontowych pokrycia dachówkowego przewidziano wykonanie następującego zakresu robót:1. Wymianę pokrycia z dachówki karpiówki ułożonej podwójnie w koronkę na dachówkę ceramiczną karpiówkę o klasycznym kroju zaokrąglonym ułożoną w łuskę - kolor miedziany, angobowana. W celu uzyskania właściwego efektu estetycznego wzór dachówki należy uzgodnić z Opolskim Wojewódzkim Konserwatorem Zabytków.2. Wykonanie izolacji z membrany dachowej . 3. Rozbiórkę istniejącego łacenia i montaż kontrłat i łat. Na okapie wbudować łaty okapowe oraz grzebień okapowy z kratką wentylacyjną zabezpieczający szczelinę wentylacyjną okapu, 4. Montaż łat kalenicowych i narożnych na systemowych wspornikach montażowych, 5. Montaż gąsiorów na łatach kalenicowych i narożnych. Zastosować gąsiory początkowe, krańcowe oraz trójniki. Gąsiory mocować do łat klamrami. Na łatach kalenicowych i grzbietowych ułożyć taśmę uszczelniająco-wentylacyjną, 6. Istniejące rynny zdemontować, sprawdzić i naprawić prostując zagięcia oraz lutując dziury i szczeliny. Haki rynnowe wymienić na miedziane. 7. Obróbki blacharskie sprawdzić i naprawić prostując zagięcia oraz lutując dziury i szczeliny. II. Roboty budowlane elektryczne związane z wymiana instalacji odgromowej na Wieży Zachodniej obejmują: 1. demontaż zwodów poziomych 2. demontaż zwodu pionowego instalacji naprężanej 3. demontaż złącza kontrolnego 4. montaż uchwytów gąsiorowych miedzianych 5. montaż uchwytów pod dachówkę miedzianych 6.montaż zwodów poziomych instalacji odgromowej wykonanej z drutu fi8 miedzianego 7. montaż zwodu pionowego instalacji odgromowej naprężanej wykonanej z drutu fi8 miedzianego 8.montaż złącz rynnowych 9. montaż złącza kontrolnego 10. montaż osłony przewodu uziemiającego 11. pomiary instalacji odgromowej III. Remont pokrycia dachówkowego wieży wschodniej, skrzydeł zachodniego, południowego i wschodniego. W ramach robót remontowych pokrycia dachówkowego wieży wschodniej, skrzydeł zachodniego, południowego i wschodniego przewidziano wykonanie robót remontowych polegających na rozbiórce, wykonaniu pokrycia, przełożeniu pokrycia z dachówki karpiówki, naprawie obróbek blacharskich i rynien dachowych. Dachówkę układać na zaprawie wapiennej z użyciem sierści bydlęcej . Krycie dachówką ceramiczną. Wymagania i badania przy odbiorze. W celu zapewnienia bezpiecznych warunków pracy przewidziano zastosowanie rusztowania ramowego. Realizacja przedmiotowej inwestycji będzie przebiegała w dwóch etapach: - Etap I - Wymiana pokrycia dachu Wieży Zachodniej. Etap ten rozliczany będzie jako wynagrodzenie ryczałtowe. - Etap II - Remont zabezpieczający pozostałe części dachu. Wszystkie roboty realizowane w ramach tego etapu rozliczane będą w formie wynagrodzenia kosztorysowego z uwzględnieniem rzeczywistego obmiaru i cen jednostkowych podanych w ofercie oraz posiadanych przez Zamawiającego środków finansowych. UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie możliwość korekty rzeczowej wykonywanego zakresu Etapu II-go uwzględniając faktyczny stan obiektu po rozpoczętych rozbiórkach. UWAGA: Ostateczna wartość wynagrodzenia ryczałtowego i kosztorysowego brutto Wykonawcy nie będzie mogła przekroczyć wartości brutto oferty..
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.21.23.13 - Roboty budowlane w zakresie muzeów 45.26.12.10 - Wykonywanie pokryć dachowych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.11.12.20 - Roboty w zakresie usuwania gruzu 45.26.13.20 - Kładzenie rynien 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.11.30.00 - Roboty na placu budowy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.11.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 10.1. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 4 000,00 zł (słownie: cztery tysiące złotych).
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca musi posiadać doświadczenie polegające na wykonaniu (zakończeniu) w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch zadań w zakresie układania dachówki karpiówki wraz z obróbkami miedzianymi na obiektach wpisanych do rejestru zabytków
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający odstępuje od opisu sposobu dokonywania oceny spełniania warunków w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca dysponuje lub będzie dysponował - przynajmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej przy zabytkach nieruchomych lub uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalności konstrukcyjno-budowlanej wraz z wykazem co najmniej dwuletniej praktyki zawodowej przy prowadzeniu prac na obiektach zabytkowych i posiada doświadczenie zawodowe przy co najmniej dwóch zadaniach w zakresie układania dachówki karpiówki wraz z obróbkami miedzianymi na obiektach wpisanych do rejestru zabytków
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) Wykonawca musi wykazać posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej w wysokości nie mniejszej niż 120 000,00 zł (słownie: sto dwadzieścia tysięcy złotych) 2) Wykonawca musi być ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość co najmniej 150 000,00 zł (słownie: sto pięćdziesiąt tysięcy złotych)
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
- informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) stosowne pełnomocnictwo(a) w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru albo z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, 2) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarciu umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego (należy załączyć oryginał lub kserokopię potwierdzoną przez notariusza), 3)kosztorys szczegółowy sporządzony w oparciu o przedmiar Z wraz z tabelą elementów scalonych 4. pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu Zamówienia - jeżeli Wykonawca będzie polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 90
- 2 - Okres gwarancji - 10
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia, co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej: 1) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy spowodowana klęską żywiołową, przekroczeniem określonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleń, uzgodnień itp., odmową wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleń 2) siła wyższa (zdarzenie zewnętrzne, niemożliwe do przewidzenia i do zapobieżenia) uniemożliwiająca wykonanie przedmiotu umowy w terminie lub zgodnie z warunkami SIWZ 3) zmiana osób, przy pomocy których Wykonawca realizuje przedmiot umowy na inne legitymujące się co najmniej równoważnymi uprawnieniami i spełniające warunki postawione w pkt. 6.2.3.2. SIWZ 4) zmiana Podwykonawcy, przy pomocy którego Wykonawca wykonuje przedmiot umowy, który będzie musiał być zaakceptowany przez Zamawiającego 5) zmiana obowiązującej stawki VAT 6) gdy zmianie uległy przepisy prawne istotne dla realizacji przedmiotu umowy; 7) z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. 8) zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania płatności na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiajacego umowy o dofinansowanie lub wytycznych dotyczących realizacji zadania.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.zamek.brzeg.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Piastów Śląskich w Brzegu, Plac Zamkowy 1, 49-300 Brzeg.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Muzeum Piastów Śląskich w Brzegu, Plac Zamkowy 1, 49-300 Brzeg, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja, przebudowa i rozbudowa sieci wodociągowej w miejscowości Chrzanów Pierwszy - etap I"
- Przebudowa Szpitalnego Oddziału Ratunkowego w Samodzielnym Publicznym Zakładzie Opieki Zdrowotnej w Kępnie
- Rewitalizacja zabytkowego spichlerza w miejscowości Wybrzeże
- Budowa nowego boiska wielofunkcyjnego o wymiarach pola gry 12 m x 24 m wraz z zadaszeniem o stałej konstrukcji przy Szkole Podstawowej w Cześnikach
- Budowa zbiorników wodnych małej retencji w Gminie Ciechanowiec
- Wykonanie remontu 12 mieszkalnych lokali komunalnych w Szczecinie
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.