eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinCałodobowa ochrona składowiska w m. Łaziska przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-04

Lublin: Całodobowa ochrona składowiska w m. Łaziska przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne.
Numer ogłoszenia: 206551 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie , ul. Ogrodowa 21, 20-075 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5349242, fax. 081 5349239.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.gddkia.gov.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Całodobowa ochrona składowiska w m. Łaziska przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Całodobowa ochrona składowiska w m. Łaziska przez specjalistyczne uzbrojone formacje ochronne. Ochronie podlega ogrodzony plac wraz z budynkiem, wiatą oraz składowanymi na placu stalowymi konstrukcjami mostowymi. Ochrona składowiska realizowana jest w sposób ciągły przez całą dobę, w systemie trzyzmianowym; na jednej zmianie służbę pełni jeden pracownik ochrony fizycznej, który powinien być umundurowany i wyposażony w środki przymusu bezpośredniego oraz broń palną..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.61.00.00 - Usługi ochroniarskie Kod CPV wg słownika 2008: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium:

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. Warunki ogólne udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia powinien: - prowadzić działalność gospodarczą w zakresie usług ochrony osób i mienia, - posiadać aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw Wewnętrznych i Administracji na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia zgodnie z ustawą z dnia 26.09.1997 r. o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 Nr 114, poz. 740 ze zmianami), - posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego dowolnego stopnia zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. ze zmianami (Dz.U. z 1999 r. Nr 11, poz. 95, Dz.U. Nr 85 z dnia 16.05.2005 r.); Wykonawca powinien posiadać świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego z uwagi na charakter magazynowanego sprzętu oraz materiałów, których ochrona stanowi przedmiot niniejszego zamówienia. II. Warunki szczegółowe udziału w postępowaniu, określone w oparciu o art. 22 ust. 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp. III. Minimalne warunki udziału w postępowaniu są następujące: - Doświadczenie Wykonawca musi udowodnić że w okresie ostatnich 3 lat przed dniem wszczęcia postępowania a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie wykonał lub wykonuje należycie nie mniej niż 1 usługę podobną do usługi stanowiącej przedmiot niniejszego zamówienia. Przez podobną usługę rozumie się usługę ochrony fizycznej osób i mienia z wykorzystaniem specjalistycznych uzbrojonych formacji ochronnych w obiektach wymagających obowiązkowej ochrony, której wartość w wymiarze 1 roku była nie mniejsza niż 50 000,00 zł. brutto. - Potencjał kadrowy Wykonawca musi mieć do dyspozycji osoby legitymujące się doświadczeniem i kwalifikacjami odpowiednimi do stanowisk jakie zostaną im powierzone. Wykonawca przedstawi 4 kandydatów na stanowisko pracownika ochrony fizycznej posiadających licencję I stopnia pracownika ochrony fizycznej oraz 1 kandydata na stanowisko ds. organizowania i nadzoru ochrony obiektu posiadającego licencję II stopnia pracownika ochrony fizycznej. Zamawiający dopuszcza dowolną formę zatrudnienia osób skierowanych do realizacji przedmiotu niniejszego zamówienia (np. umowa o pracę, zlecenia itp.). UWAGA: W przypadku wyboru oferty Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia Zamawiający wymaga skierowania do realizacji zamówienia osób zatrudnionych u tego z Wykonawców, który posiada Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego dowolnego stopnia zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. ze zmianami (Dz.U. Nr 11 z dn. 08.02.1999 r. Dz.U. Nr 85 z dnia 16.05.2005 r. ) 3. Sposób oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu dokonana zostanie wg formuły spełnia-nie spełnia na podstawie dołączonych do oferty dokumentów lub oświadczeń..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 1997 Nr 114, poz. 740 ze zmianami), 4. Świadectwo bezpieczeństwa przemysłowego dowolnego stopnia zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych z dnia 22.01.1999 r. ze zmianami (Dz.U. Nr 11 z dn. 08.02.1999 r. Dz.U. Nr 85 z dnia 16.05.2005 r. ) 5. Wykaz wykonanych a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych zamówień w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem usługom, stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i poprzednich zamawiających. Do informacji winny być dołączone dokumenty potwierdzające, że wymienione w wykazie usługi zostały wykonane należycie. 6. Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Informacja ta musi zawierać kopie licencji pracownika ochrony fizycznej - zgodnie z ustawą o ochronie osób i mienia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21, pok nr 58 za opłatą 5,00 zł..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 11:00, miejsce: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Lublinie 20-075 Lublin, ul. Ogrodowa 21, pok nr 58.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.