eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Krosno › NZ/215/56/2010 Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego Kompleksowa modernizacja systemu energetycznego i termomodernizacja budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie tj. remont istniejących daszków nad wejściami zewnętrznymi budynków Szpitala



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Krosno: NZ/215/56/2010 Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego Kompleksowa modernizacja systemu energetycznego i termomodernizacja budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie tj. remont istniejących daszków nad wejściami zewnętrznymi budynków Szpitala
Numer ogłoszenia: 206582 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II , ul. Korczyńska 57, 38-400 Krosno, woj. podkarpackie, tel. 013 4378497, 4378215, faks 013 4378497, 4378215.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.krosno.med.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: NZ/215/56/2010 Roboty budowlane w ramach zadania inwestycyjnego Kompleksowa modernizacja systemu energetycznego i termomodernizacja budynków Wojewódzkiego Szpitala Podkarpackiego im. Jana Pawła II w Krośnie tj. remont istniejących daszków nad wejściami zewnętrznymi budynków Szpitala.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Remont istniejących daszków nad wejściami zewnętrznymi budynków Szpitala: A3, B1, C1, D1, D2, D4 i 5, D6, E1 G1, H1, H2, K1 K2 i K3, K4, P1, P2 P3 i P4, P5, BUDYNEK PATAMORFOLIGII zgodnie z załącznikami nr 5, 6 i 7 do SIWZ 2. ZAMAWIAJĄCY ZALECA DOKONANIE WIZJI LOKALNEJ NA TERENIE SZPITALA - PRZYSZŁYM TERENIE BUDOWY. Szczegółowy wykaz prac koniecznych do wykonania przy remoncie daszków 1. Budynek A Wejście A 3 - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej. 2. Budynek B Wejście B 1 - Czyszczenie i malowanie barierki. 3. Budynek C Wejście C 1 - Uzupełnienie konstrukcji wsporczej, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej, montaż rynien i rur spustowych. 4. Budynek D Wejście D 1 - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej. Wejście D 2 - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej, montaż rynien i rur spustowych. Wejście D 4, 5- Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej. D4 - montaż rynien i rur spustowych. Wejście D 6 - - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej, montaż rynien i rur spustowych. 5. Łącznik E Wejście E 1 - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej, montaż rynien i rur spustowych. 6. Łącznik G Wejście G 1- - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej. 7. Budynek H Wejście H 1 - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej, montaż rynien i rur spustowych. Wejście H 2 - - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej. 8. Budynek Kuchni Wejście K1, - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej, montaż rynien i rur spustowych. Wejście K 2, K 3 - - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej, montaż rynien i rur spustowych. Wejście K 4 Wykonanie konstrukcji wsporczej, malowanie konstrukcji wsporczej, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej. Czyszczenie i malowanie szachów oraz barierek na zewnątrz budynku kuchni. 9. Budynek Pralni Wejście P 1 - czyszczenie i malowanie barierki. Wejście P 2 - Czyszczenie i malowanie barierki. Wejście P 3 i P4 - Czyszczenie i malowanie barierek i słupów Wejście P 5 - Uzupełnienie konstrukcji wsporczych, czyszczenie i malowanie konstrukcji wsporczej oraz barierki, wykonanie pokrycia z blachy trapezowej wraz z pasem obróbki blacharskiej przyściennej, montaż rynien i rur spustowych. 10. Budynek Patomorfologii Czyszczenie i malowanie konstrukcji daszku i barierek od strony południowej, czyszczenie i malowanie okapu od strony północnej..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W zakresie wiedzy i doświadczenia Wykonawca złoży: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie dokumentów złożonych na potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę odpowiedniej wiedzy i doświadczenia

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca złoży: 1. oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz 2. w zakresie znajdowania się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie Zamówienia - Wykonawca przedłoży dokumenty tj. a) Polisę od odpowiedzialności cywilnej zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, w tym zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia, na wartość, co najmniej 60 000,00 zł Jeżeli wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w art. 22 ust.1 pkt. 4 Pzp polega na zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2 b Pzp wymagane jest przedłożenie informacji bankowej lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, o której tut. mowa dotyczącej tych podmiotów. Ocena spełnienia odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia, o których mowa w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz na podstawie dokumentów złożonych na potwierdzenia posiadania przez Wykonawcę odpowiedniej sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmiany zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy. W szczególności dopuszczalne są zmiany: a) korzystne dla Zamawiającego w tym, przewidujące niższą cenę udzielonego zamówienia niż wynikająca z treści oferty bądź szerszy zakres zobowiązania wykonawcy lub kształtujące w sposób korzystniejszy niż wynikało by to z treści oferty sposób zapłaty za udzielone zamówienie, w szczególności w ratach zamiast jednorazowej płatności lub w większej ich liczbie, bądź przewidujące dłuższy termin zapłaty. b) ograniczenia zakresu rzeczowego zamówienia na etapie realizacji umowy, w przypadku nie pozyskania przez Zamawiającego środków z zewnętrznych źródeł finansowania i związanych z tym zmian wynagrodzenia wykonawcy. c) przewidujące dłuższy termin wykonania zamówienia na skutek obiektywnych okoliczności których nie można było przewidzieć jak: d) działanie siły wyższej uniemożliwiającej wykonanie umowy w określonym umową terminie. Strony przyjmują do zastosowania w niniejszej umowie następującą definicję siły wyższej: Siła wyższa to zdarzenie lub połączenie zdarzeń obiektywnie niezależnych do stron, które zasadniczo i istotnie utrudniając wykonywanie części lub całości zobowiązań wynikających z umowy, których strony nie mogły przewidzieć i którym nie mogły zapobiec ani ich przezwyciężyć i im przeciwdziałać poprzez działanie z należytą starannością ogólnie przewidzianą dla cywilnoprawnych stosunków zobowiązaniowych. e) przewidujące dostawy równoważne w nowszej i oczywiście lepszej technologicznie ich wersji, bądź te same dostawy w innym opakowaniu jeżeli w obydwu przypadkach nie prowadzi to do zwiększenia ceny, f) zmiana stawki podatku VAT g) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku realizacji w drodze odrębnej umowy prac powiązanych z przedmiotem niniejszej umowy, wymuszającej konieczność skoordynowania prac i uwzględnienia wzajemnych powiązań. h) zmiana terminu realizacji zamówienia w przypadku, gdy z przyczyn technicznych, organizacyjnych i/lub sanitarno-epidemiologicznych niemożliwe jest przekazanie w odpowiednim terminie pomieszczeń Szpitala wykonawcy robót budowlanych

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.krosno.med.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57, Dział Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia, pokój 101..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Szpital Podkarpacki im. Jana Pawła II w Krośnie, 38-400 Krosno, ul. Korczyńska 57, SEKRETARIAT pokój 275...

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.