Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-04
Lublin: Budowa drogi w ulicy Wałowej -( dz. nr 57 - na odcinku od skrzyżowania z ulicą Nadrzeczną dz. nr 98 do skrzyżowania z ulicą
Jana Kochanowskiego -dz. nr 62 / 2 wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przyłączy wpustów deszczowych w pasie drogowym ulic: Wałowej oraz Nadrzecznej w Lublinie
Numer ogłoszenia: 206619 - 2008; data zamieszczenia: 04.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Sp. z o.o. , ul. Żulińskiego 9, 20-706 Lublin, woj. lubelskie, tel. 081 5240339, fax. 081 5240339.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Inwestor Zastępczy.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa drogi w ulicy Wałowej -( dz. nr 57 - na odcinku od skrzyżowania z ulicą Nadrzeczną dz. nr 98 do skrzyżowania z ulicą Jana Kochanowskiego -dz. nr 62 / 2 wraz z budową sieci kanalizacji deszczowej oraz przyłączy wpustów deszczowych w pasie drogowym ulic: Wałowej oraz Nadrzecznej w Lublinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac określony do realizacji obejmuje: 1) budowę nawierzchni drogowej w ulicy Wałowej o - powierzchni - 392,00 m2 składającej się z następujących warstw : - podbudowy betonowej z mieszanki do stabilizacji piaskowo-cementowej Rm-2,5 MPa o grubości 21 cm . - podbudowy z tłucznia grubości 20 cm po zagęszczeniu - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa wiążąca grubości 4 cm - nawierzchni z mieszanek mineralno-bitumicznych grysowo-żwirowych warstwa ścieralna grubości 4 cm 1a. budowę chodników z kostki betonowej grubości 6cm o powierzchni - 200,00 m2 1b budowę zjazdów do posesji z kostki betonowej grubości 8 cm - o powierzchni - 21,00m2 . 2. budowę oznakowanie w/g projektu stałej organizacji ruchu dla ulicy Wałowej oraz ulicy Nadrzecznej w /g projektu IKOM Sp z o .o. 3. budowę sieci kanalizacji deszczowej z rur GRP PN 1 SN 10000 Dn = 300 mm o długości 102,30 m w pasie drogowym ulic: Wałowej oraz Nadrzecznej 4. budowę przyłaczy wpustów deszczowych z rur GRP PN 1 SN 10000 Dn = 200 mm o łącznej długości 7,0 m w pasie drogowym ulic: Wałowej oraz Nadrzecznej 5. obsługę geodezyjną prowadzonych robót; 6.inwentaryzację powykonawczą; 7.wykonanie projektu organizacji ruchu i oznakowania na czas prowadzenia robót; 8.przywrócenie terenu w rejonie prowadzonych robót do stanu pierwotnego - w tym odtworzenie istniejącej nawierzchni drogowej. 9.wykonanie przez M P W i K na koszt Wykonawcy monitoringu zrealizowanej sieci kanalizacji deszczowej Zamówienie winno być wykonane zgodnie z decyzją o pozwoleniu na budowę, projektem budowlano-wykonawczym, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, złożoną ofertą, zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi przepisami, normami, warunkami technicznymi i zaleceniami inwestora oraz na warunkach określonych umową..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.10.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych Oryginalny kod CPV: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.24.10 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium 1. Składający ofertę winien wnieść wadium w wysokości 6000,00 zł (słownie: sześć tysięcy złotych). 2. Wadium może być wnoszone w następujących formach: - pieniądzu - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - gwarancjach bankowych; - gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r . o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, ze zmianami). 3. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na konto Zamawiającego: Bank PEKAO S.A. O / Lublin nr konta 83 1240 5497 1111 0000 5007 8958 Za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę uznania rachunku Zamawiającego. 4. W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia oryginał dokumentu należy złożyć w Przedsiębiorstwie Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółka z o.o ul Żulińskiego nr 9 pokój nr 1 przed upływem terminu składania ofert. 5. Wadium wniesione w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: - gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych; - okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. 6. Wadium wniesione w formie poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej lub poręczenia udzielonego przez podmiot, o którym mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości będzie akceptowane pod warunkiem, że jest zgodne z Prawem zamówień publicznych, a w szczególności: - poręczenie będzie zawierało wszystkie przypadki utraty wadium przez wykonawcę określone w art. 46 ust. 5 Prawa zamówień publicznych; - poręczenie będzie zawierało określony datą termin odpowiedzialności, nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest spełnianie postanowień określonych w art. 22 ust. 1 i art. 24 ust.1 i ust. 2 ustawy Prawo Zamówień Publicznych 2. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie przeprowadzona w oparciu o przedłożone przez wykonawców dokumenty lub oświadczenia. 2.1 Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu zawierające dokumenty lub oświadczenia potwierdzające spełnianie wymaganych warunków winny być złożone do dnia 12 września 2008 r. do godz. 10 00 w Przdsiębiorstwie Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółks z o. o 20- 706 Lublin ul. Żulińskiego nr 9 . 2.2 Wykonawcy, którzy nie przedłożą dokumentów lub oświadczeń potwierdzających spełnianie wymaganych warunków zostaną wykluczeni z postępowania. 2.3 Zamawiający zaprosi trzech oferentów spełniających wymagane warunki do udziału w negocjacjach 2.3 Zamawiający (po zakończeniu negocjacji które odbędą się w siedzibie Przdsiębiorstwa Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółks z o. o 20- 706 Lublin ul. Żulińskiego nr 9 . w dniu 15 września 2008 r. od godz. 10 00 ) - zaprosi Oferentów do składania ofert zawierających cenę zgodnie z art. 60 u PZP . 2.4 Termin składania oferty ostatecznej wraz z ceną upływa w dniu 29 września 2008 r. o godz. 10 00 w Przdsiębiorstwie Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółks z o. o 20- 706 Lublin ul. Żulińskiego nr 9 . 2.Warunki kwalifikacji: : 2.1.Ilość wykonanych robót - 95% ( waga kryterium - 0.95 ) W niniejszym warunku oceniana będzie ilość wykonanych robót w zakresie budowy, lub przebudowy : - dróg o długości minimum 70.00 m każda . - sieci kanalizacji deszczowej o długości minimum 100.00 m każda . wykonanych w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Ilość dróg o długości mininum 70.00 m wykonanych przez Oferenta składającego wniosek -----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------x 50 x 0.95 Największa ilość dróg o długości minimum 70.00 m wykonanych przez innych Oferentów składających wnioski Ilość sieci kanalizacji deszczowej o długości mininum 100.00 m wykonanych przez Oferenta składającego wniosek ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------x 50 x 0.95 Największa ilość sieci kanalizacji deszczowej o długości minimum 100.00 m wykonanych przez innych Oferentów składających wnioski 2.2. Wartość wykonanych robót - 5% ( waga kryterium - 0.05 ) W niniejszym warunku oceniana będzie suma wartości wykonanych robót w zakresie budowy : - dróg o wartości conajmniej 135000.00 zł netto każda . - sieci kanalizacji deszczowej o wartości conajmniej 100000.00 zł netto każda w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie. Niniejszy warunek będzie oceniany według wzoru: Suma wartości dróg o wartości co najmniej 135000.00 zł netto każda wykonanych przez Oferenta składającego wniosek ----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------- x 50 x 0.05 Suma wartość dróg o wartości conajmnej 135000.00 zł netto każda wykonanych przez innych Oferentów składających wnioski Suma wartości sieci kanalizacji deszczxowej o wartości co najmniej 100000.00 zł netto każda wykonanych przez Oferenta składającego wniosek ------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------ x 50 x 0.05 Suma wartość sieci kanalizacji deszczowej o wartości conajmnej 100000.00 zł netto każda wykonanych przez innych Oferentów składających wnioski W przypadku gdy w wyniku przyznanej punktacji Wykonawcy na pozycjach nr 4 i nr 5 otrzymają taką samą ilość punktów jak na pozycji nr 3 do przeprowadzenia negocjacji zostanie zaproszonych pięciu Wykonawców..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1. Oświadczenia: 1.1. Oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu . 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych ( ze zmianami ) należy złożyć następujące dokumenty zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ( Dz. U z dnia 24 maja 2006 r. ) : 2.1. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2.2 Aktualnych zaświadczeń właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Spłecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio ,że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków , opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne , lub zaświadczeń ,że uzyskał przewidziane prrawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 2.3. Aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt.4-8 ustawy , wystawionej nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wnioskow o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub składania ofert. 3. W celu potwierdzenia opisanych przez Zamawiającego warunków posiadania przez Wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, należy złożyć następujące dokumenty: 3.1Wykaz osób i podmiotów ,które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych , doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia , a także zakresu wykonywanych przez nich czynności - a w szczególności : Uprawnienia budowlane osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia,w specjalności : - budowy dróg oraz - co najmnej 1 osoba. - budowy instalacji i urządzeń sanitarnych - co najmniej 1 osoba (podstawa prawna - art. 14 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane t.j. Dz. U. z 2006 r. Nr 156, poz. 1118), wraz z ważnymi zaświadczeniami o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. 3.2. Wykaz wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielnie zamówienia a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, minimum : - 3 robót w zakresie budowy dróg - 3 robót w zakresie budowy sieci kanalizacji deszczowej z podaniem ich wartości, oraz dat i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie 4. W celu potwierdzenia opisanego przez zamawiającego warunku znajdowania przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Oferent winien dostarczyć następujące dokumenty : 4.1. Sprawozdanie finansowe albo jego części , a jeżeli podlega ono badaniu przez biegłego rewidenta zgodnie z przepisami o rachunkowości również z opinią odpowiednio o badanym sprawozdaniu luib jego części , a w przypadku wykonawców niezobowiązanych do sporządzania sprawozdania finansowego innych dokumentów określających wielkość obrotu oraz zobowiązania i należności - za okres nie dłuższy niż trzy lata obrotowe , a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy -za ten okres. 4.2. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej w których wykonawca posiada rachunek , potwierdzających wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy w wysokości 100000.00 zlotych , wystawionej nie wcześniej niż trzy miesiące przed upływem terminy składania wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo składania ofert. 4.3. Polisy a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego ,że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedziaqlności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności . 5 Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt 2.1 - składa dokument, wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 6 Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentu, o którym mowa w pkt 4, zastępuje się go dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Zapis dotyczący terminów wystawienia stosuje się odpowiednio. 7 W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: - Wymagany w pkt. 2.1. niniejszej części dokument winien złożyć każdy Wykonawca. - Pozostałe dokumenty wymagane w niniejszej części winny być złożone wspólnie przez Wykonawców. 8 Wszystkie powyższe dokumenty winny być składane w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 9 Dokumenty sporządzone w języku obcym winny być składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: negocjacje z ogłoszeniem.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1 - Cena - 70
- 2 - Deklarowany termin zakończenia całości robót - 30
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www torgan.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółka z o. o.
20-706 Lublin. Żulińskiego nr 9.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Przedsiębiorstwo Budownictwa Inżynieryjnego TORGAN Spółka z o. o. 20-706 Lublin. Żulińskiego nr 9.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Dostawa papieru toaletowego, ręczników oraz worków papierowych dla Komendy Wojewódzkiej Policji w Lublinie
- Dostawa materiałów opatrunkowych, sprzętu jednorazowego użytku, rękawic chirurgicznych i diagnostycznych, środków do dezynfekcji, zestawów pierwszej pomocy oraz szwów chirurgicznych.
- Dostawa radiotelefonów noszonych na potrzeby KM PSP w Lublinie
- Zaprojektowanie i wykonanie przebudowy ul. Beskidzkiej w Lublinie na odcinku od ul. Gorczańskiej do ul. Pienińskiej oraz sprawowanie nadzoru autorskiego.
- dostawa preparatów do dezynfekcji - 4 zadania
- Usługa ochrony osób i mienia znajdującego się w budynkach oraz na posesji Instytutu Medycyny Wsi im. Witolda Chodźki
więcej: przetargi w Lublinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Budowa Centrum Przesiadkowego w Pankach"
- Rozbudowa Systemu Monitoringu Wizyjnego Miasta Poznaniu na terenie osiedla Krzyżowniki-Smochowice
- Budowa wodociągu na ulicy Częstochowskiej w Janowie
- Przebudowa dróg wewnętrznych w miejscowościach Łęg Tarnowski oraz Sieradza
- Budowa sieci kanalizacji sanitarnej w ulicach Wesołej i Fabrycznej w Ostrowi Mazowieckiej
- PUNKTOWA PRZEBUDOWA INFRASTRUKTURY DROGOWEJ- MIASTO GORLICE -ROZBUD. SKRZYŻOWANIA D. POWIATOWEJ (UL. 11 LISTOPADA) Z D. GMINNYMI (UL. KORCZAKA I UL. BARDIOWSKA) W GORLICACH NA SKRZYŻOW. TYPU RONDO
więcej: Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, ciągów komunikacyjnych i linii energetycznych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.