Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-24
Koniusza: Kontynuacja prac remontowo-konserwatorskich kościoła parafialnego w Biórkowie Wielkim - remont części górnej dachu
Numer ogłoszenia: 206670 - 2009; data zamieszczenia: 24.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymsko-Katolicka , ul. Biórków Wielki 48, 32-104 Koniusza, woj. małopolskie, tel. 0-12 3869239, 608526465.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymsko-Katolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kontynuacja prac remontowo-konserwatorskich kościoła parafialnego w Biórkowie Wielkim - remont części górnej dachu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Kontynuacja prac remontowo-konserwatorskich kościoła parafialnego w Biórkowie Wielkim - remont części górnej dachu wg Programu konserwatorskiego oracowanego przez mgr inż. Eugeniusza Pacurę i mgr inż. arch. Magdalenę Raczek Zawada - zatwierdzonego pozwoleniem konserwatorskim nr 79/08 oraz Projektu prac remontowo-konserwatorskich w obrębie dachu Kocioła p. w. Wniebowzięcia NMP w Biórkowie Wielkim - Gm. Koniusza działka nr 328 opracowanego przez mgr inż. Halinę Pasich i mgr inż. arch. Magdalenę Raczek Zawada - zatwierdzonego pozwoleniem na budowę nr 80/K/2008 Wielkość zakresu zamówienia określona w przedmiarze robót..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 92.52.22.00 - Usługi ochrony budynków historycznych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.11.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: nie dotyczyIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1) O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy oraz spełniają warunki udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy. 2) Przedmiot zamówienia mieści się w zakresie działalności Wykonawcy i jest uwidoczniony w dokumentach rejestrowych Wykonawcy, a jeśli specyfika wykonania przedmiotu zamówienia wymaga posiadania koncesji, zezwolenia, licencji, Wykonawca udokumentuje ich posiadanie. 3) W okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, Wykonawca zrealizował co najmniej 5 zamówień w zakresie remontu konserwatorskiego dachu (krycie dachu gontem) w obiektach wpisanych do rejestru zabytków, o wartości pojedynczego zamówienia nie mniejszej niż 100.000,- zł. brutto. 4) Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawców zostanie dokonana w oparciu o dostarczone przez Wykonawców dokumenty i oświadczenia, o których mowa w pkt. 6 specyfikacji wg formuły spełnia lub nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie Wykonawcy (pełnomocnika reprezentującego Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia) - wypełnione i podpisane odpowiednio przez osoby upoważnione do reprezentowania Wykonawcy o treści wskazanej we wzorze stanowiącym zał. nr 6 lub 6A do specyfikacji. 2) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej oznacza to, że powinno ono być wydane w trybie opisanym w dziale VII kodeksu postępowania administracyjnego - samo stwierdzenie przez właściwy organ zgodności z oryginałem z podaniem daty nie spełnia wymogów ustawy (nie jest wydaniem zaświadczenia). 3) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 4) Aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5) Wykaz robót wykonanych w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia (zgodnie z zapisem pkt. 5 ppkt. 3 nin. specyfikacji) w układzie tabelarycznym, wg załączonego wzoru (zał. nr 7), z podaniem nazwy i adresu obiektu, w którym roboty zostały wykonane, nazwy i adresu firmy lub instytucji, które zleciły wykonanie tych robót, rodzaju robót, ich wartości i daty ich realizacji. Każda realizacja podana w wykazie musi być poparta dokumentami potwierdzającymi należyte wykonanie zamówienia. 6) Wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca (skład zespołu wykonawczego) i które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia (w układzie wg wzoru stanowiącego zał. nr 8 do nin. specyfikacji) wraz z informacją dotyczącą ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. W przypadku powierzenia części prac podwykonawcom - oprócz zakresu robót należy podać również wartość tych robót wyliczoną wg kosztorysu ofertowego, z podaniem pozycji kosztorysu ofertowego (w układzie wg wzoru stanowiącego zał. nr 9 do nin. specyfikacji). 7) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. 6 ppkt. 6 specyfikacji Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował. 8) Kopie uprawnień budowlanych dla kierownika budowy, niezbędnych do wykonania prac objętych zamówieniem. 9) Kopie zaświadczenia właściwego Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków dla kierownika budowy - uprawniającego do kierowania robotami wymaganej specjalności w obiektach zabytkowych, bądź zaświadczenia firm zatrudniających kierownika budowy - potwierdzających nazwę i lokalizację obiektu zabytkowego, na którym kierownik budowy kierował pracami budowlanymi wymaganej specjalności, czasookres zatrudnienia na tym obiekcie. Zaświadczenia firm winny potwierdzać posiadanie w sumie, co najmniej dwuletniej praktyki w wymaganej specjalności przy zabytkach nieruchomych. 10) Zaświadczenie - dla kierownika budowy - o przynależności do właściwej Izby Samorządu Zawodowego wraz z potwierdzeniem ubezpieczenia go z tytułu odpowiedzialności cywilnej za szkody, które mogą wyniknąć w związku z wykonywaniem samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie, ważne na dzień złożenia oferty. 11) Gdy Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 6 - Wykonawca składa odpowiednio dokumenty i oświadczenia zgodnie z § 2 ust. 1, 2 i 3 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. Nr 87 poz. 605 z późn. zm.). 12) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego muszą dołączyć do oferty oświadczenia i dokumenty wymienione w pkt. 6 ppkt. 2), 3) i 4) wystawione dla każdego z nich, które potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu każdego Wykonawcy. Pozostałe oświadczenia i dokumenty muszą potwierdzać, że Wykonawcy wspólnie spełniają pozostałe warunki udziału w postępowaniu. 13) Do oferty muszą być załączone również: a) Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego zał. nr 10 do specyfikacji, b) szczegółowy kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót (zał. nr 4 do specyfikacji). c) pełnomocnictwo wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://strony.tarman.pl/~kamyczek/BiorkowWielki.zip.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Wniebowzięcia NMP
Biórków Wielki, 32-104 Koniusza.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.07.2009 godzina 18:00, miejsce: Parafia Rzymskokatolicka p. w. Wniebowzięcia NMP Biórków Wielki, 32-104 Koniusza.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI KONIUSZA
więcej: przetargi KONIUSZA »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Rozbudowa i adaptacja budynku po szkole podstawowej z przeznaczeniem na nową siedzibę Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia w Zduńskiej Woli zakres dodatkowy na 2024 rok
- Modernizacja sali wykładowej nr 42/43 wraz z zakupem wyposażenia
- Termomodernizacja budynku przy ul. T.Kościuszki 40
- Remont łazienek w Domu Zdrojowym w Szczawnie Zdrój, ul. Kolejowa 14.
- "Budowa ujęcia wody wraz z budową sieci wodociągowej w miejscowości Markocin, gmina Cedynia "
- "Odrestaurowanie piwnic budynku Szpitala Jerozolimskiego w Malborku"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.