eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Bychawa › Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenieA.Obwodu Drogowego w KrzczonowieZadanie nr 2,3,4,5, B.Obwodu Drogowego w Bełżycach Zadanie nr 10,11

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-10-07

Bychawa: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie: A.Obwodu Drogowego w Krzczonowie: Zadanie nr 2,3,4,5, B.Obwodu Drogowego w Bełżycach Zadanie nr 10,11
Numer ogłoszenia: 206713 - 2013; data zamieszczenia: 07.10.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Wojewódzkich w Lublinie Rejon Dróg Wojewódzkich w Lublinie z/s w Bychawie , ul. Antoniego Budnego 5, 23-100 Bychawa, woj. lubelskie, tel. 081 5661393 w. 28, faks 081 5660256.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.lublin.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: samorządowa jednostka budżetowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie: A.Obwodu Drogowego w Krzczonowie: Zadanie nr 2,3,4,5, B.Obwodu Drogowego w Bełżycach Zadanie nr 10,11.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są usługi związane z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości nawierzchni i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie w następującym zakresie: A.Na terenie działania Obwodu Drogowego w Krzczonowie Zadanie Nr II - solarka 1 szt., (solarka, nośnik i pług Wykonawcy) , zwalczanie śliskości i odśnieżanie: - dr. woj. nr 822 odc. Lublin - Świdnik, maksymalna ilość usług (godz.): praca 200 godz., dyżur 70 godz., - ładowarka o poj. łyżki min. 2m3 1 szt. ( ładowarka Wykonawcy ) Załadunek nadmiaru śniegu z drogi 822: odc. Lublin - Świdnik Maksymalna ilość usług: 40 godz., - samochód samowyładowczy o ład min 5 t. - 1 szt. ( samochód Wykonawcy ) Wywóz śniegu i zagospodarowanie we własnym zakresie z drogi 822 : odc. Lublin - Świdnik Maksymalna ilość usług : 50 godz. Zadanie Nr III - pług średni 1 szt., (pług średni, jednostronny PO64 Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 40 godz., Zadanie Nr IV - pług średni 1 szt., (pług średni jednostronny PJ10 pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 55 godz., Zadanie Nr V - równiarka 1 szt., (sprzęt Wykonawcy obowiązkowo wyposażony w przedni pług skośny lub dziobowy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 55 godz., B. Na terenie działania Obwodu Drogowego w Bełżycach: Zadanie Nr X - pług średni PJ 10 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Bełżycach. maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz., Zadanie Nr XI - pług średni (jednostronny PO-64) 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Bełżycach maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz., - pług ciężki dwustronny 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - teren działania RDW w Bychawie maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz. 2. Zakres zamówienia obejmuje: a) zwalczanie śliskości i odśnieżania dróg według standardów zimowego utrzymania ustalonych przez Zamawiającego b) utrzymanie w stałej gotowości sprzętu przewidzianego do realizacji Umowy wraz z jego obsługą w terminie od dnia 30 października 2013 r. do zakończenia świadczenia usług objętych Umową. c) zapewnienie na każde wezwanie Zamawiającego dyżuru piaskarki lub/i solarki w bazie wskazanego Obwodu Drogowego; przez dyżur piaskarki lub/i solarki należy rozumieć czas pozostawania piaskarki lub/i solarki wraz z ich obsługą w bazie Obwodu Drogowego - od chwili przybycia do bazy do chwili rozpoczęcia świadczenia usług objętych Umową lub do zakończenia dyżuru. d) zapewnienie bezpośredniej łączności z obsługą sprzętu wykorzystywanego do wykonywania Umowy, w celu przekazywania obsłudze dyspozycji przez osoby wymienione w § 4 ust. 2 Umowy oraz niezwłocznego przekazywania przez tą obsługę osobom wymienionym w § 4 ust. 2 Umowy informacji o: -aktualnym stanie przejezdności dróg, -czasie rozpoczęcia i zakończenia wykonywania usług na poszczególnych odcinkach dróg, -zagrożeniach spowodowanych warunkami atmosferycznymi, -innych zdarzeniach zauważonych na drodze. e)uzyskanie pełnej gotowości do świadczenia usług objętych Umową w terminie do dnia 30 października 2013r. zgodnie z pkt II.7 Specyfikacji Technicznej. f)udostępnienie sprzętu w celu umożliwienia Zamawiającemu kontroli jego przygotowania w miejscu i czasie wskazanym przez Zamawiającego, po zgłoszeniu przez Wykonawcę gotowości, zgodnie z pkt II.7 Specyfikacji Technicznej. g)zapewnienie na własny koszt i własnym staraniem obsługi naprawczo-remontowej sprzętu przewidzianego do świadczenia usług objętych Umową, h)wykonanie na własny koszt i własnym staraniem konserwacji sprzętu Zamawiającego, jeżeli był wykorzystywany przy realizacji umowy (oczyszczenie z rdzy, malowanie) i zwrot do RDW w Lublinie z/s w Bychawie oraz baz Obwodów Drogowych w Krzczonowie i w Bełżycach (adres zostanie uściślony zgodnie z powierzonym zamówieniem) w terminie do dnia 15 maja 2014 roku. Wydanie i zwrot sprzętu nastąpi protokołem zdawczo-odbiorczym. 2.Wykonawca zobowiązany jest udostępnić Zamawiającemu lub osobom przez niego wskazanym, pojazdy mechaniczne, na których zostaną zamontowane piaskarki i solarki, w celu montażu urządzeń do lokalizacji satelitarnej sprzętu (GPS) a także zapewnić możliwości wymiany uszkodzonego urządzenia GPS. Od chwili zamontowania w pojazdach mechanicznych urządzeń GPS, Wykonawca zobowiązany jest zachować urządzenia GPS w stanie nie pogorszonym, chronić je przed zniszczeniem lub uszkodzeniem oraz chronić je przed dostępem osób niepowołanych. 3.Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu montażu urządzeń GPS. 4.W przypadku uszkodzenia urządzenia GPS z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy, Wykonawca ponosi wszelkie koszty związane z naprawą lub wymianą uszkodzonego urządzenia GPS. Do faktury obciążającej Wykonawcę dołączony zostanie stosowny protokół techniczny (ekspertyza). 5.Maksymalny czas wykonywania usług objętych Umową przez piaskarkę lub solarkę bez urządzenia GPS (w przypadku awarii bądź konieczności przemontowania urządzenia, np. przy zmianie pojazdu mechanicznego ) nie przekroczy 48 godzin. Po tym okresie Zamawiający nie dopuści do pracy piaskarki lub solarki bez sprawnego urządzenia GPS. W przypadku zmiany (na wniosek Wykonawcy) pojazdu mechanicznego, na których została zamontowana piaskarka i solarka, koszt przemontowania urządzenia GPS ponosi Wykonawca. 6.Po zakończeniu świadczenia przez Wykonawcę usług objętych Umową Zamawiający z minimum 1 - dniowym wyprzedzeniem, zawiadomi Wykonawcę o terminie i miejscu demontażu urządzeń GPS. 7.Zamawiający zabezpieczy i udostępni Wykonawcy, zlokalizowane na placach składowych Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie, materiały do zwalczania śliskości. Załadunek materiałów do zwalczania śliskości odbywać się będzie staraniem i na koszt Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza możliwość składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy bez żadnego dodatkowego wynagrodzenia z tego tytułu, pod warunkiem wykazania, że wskazane place spełniają wymagania w zakresie ochrony środowiska. Ponadto, w przypadku składowania w/w materiałów na placach składowych Wykonawcy, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia na własny koszt i własnym staraniem należytej ochrony w/w materiałów przed utratą i kradzieżą. 8.Zamawiający zastrzega sobie prawo: a)zmniejszenia ilości usług - podane w Umowie ilości usług należy traktować jako maksymalne, b)zmiany ilości usług pomiędzy poszczególnymi jednostkami sprzętowymi objętymi Umową (w ramach jednego lub kilku Zadań), bez zmiany wynagrodzenia maksymalnego. 9.Usługi realizowane będą zgodnie ze Specyfikacją techniczną warunków usług związanych z pracą solarek, pługów i sprzętu do zimowego utrzymania dróg stanowiącą załącznik do niniejszej SIWZ. 10.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, na poszczególne Zadania. 11.Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego jest obowiązany wykazać, że oferowane usługi spełniają wymagania określone przez Zamawiającego (art. 30, ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych). Za rozwiązanie równoważne uznana będzie oferta na wykonanie usług przy wykorzystaniu sprzętu innego niż określony w ST, pod warunkiem, że jego parametry będą nie gorsze niż określone w ST. Wielkość lub zakres zamówienia: 125 158,15 zł. netto. (Całkowita wielkość lub zakres zamówienia dla całego Zarządu Dróg Wojewódzkich w Lublinie - 408 075,39 zł. netto).

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamówienia polegać będą na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień. Stanowić będą nie więcej niż 50 % wartości zamówienia podstawowego. Przewidywana wartość zamówienia uzupełniającego - 62 579,07 zł. netto

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.05.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu odpowiednim potencjałem technicznym w oparciu o załącznik Wykaz potencjału technicznego. Warunek zostanie spełniony, gdy Wykonawca wykaże, że dysponuje (wraz z podstawą dysponowania) stosownie do oferowanego zakresu zamówienia jednostkami sprzętu i środkami transportu określonymi w Specyfikacji Technicznej w ilości zgodnej z ofertą. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający dokona oceny spełniania warunku udziału polegającego na dysponowaniu osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w oparciu o Załącznik - Wykaz osób oraz Załącznik Oświadczenie o posiadaniu wymaganych uprawnień. Warunek zostanie uznany za spełniony, gdy Wykonawca wykaże dysponowanie (wraz z podstawą do dysponowania) osobą/osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. posiadającymi odpowiednie uprawnienia wynikające z rodzaju jednostek sprzętowych objętych ofertą (uprawnienia do kierowania pojazdami lub/oraz uprawnienia maszynisty). Liczba osób winna być nie mniejsza niż liczba jednostek sprzętowych objętych ofertą. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • na podstawie załączonego do oferty oświadczenia Wykonawcy potwierdzającego spełnianie warunków udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunków będzie dokonywana w sposób: spełnia / nie spełnia

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zdw.lublin.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie Zamawiającego, pok. nr 8 (cena 11,80 zł) lub pocztą elektroniczną po wcześniejszym przesłaniu zamówienia na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 15.10.2013 godzina 11:45, miejsce: w siedzibie zamawiającego w pok. nr 5, otwarcie ofert - godz.12:00 w pok. nr 4..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje Zamawiający i Wykonawcy przekazują faksem lub drogą elektroniczną. Jeżeli Zamawiający lub Wykonawca przekazują oświadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje faksem lub drogą elektroniczną, każda ze stron na żądanie drugiej niezwłocznie potwierdza fakt ich otrzymania. Osoby uprawnione do porozumiewania się z wykonawcami: - w sprawach technicznych - P. Marcin Krajewski tel. (0-81) 566 13 93 w. 22, - w sprawach formalno-prawnych związanych z postępowaniem o udzielenie zamówienia i zawarciem umowy - P. Anna Kaczor, P. Ireneusz Król tel. (0-81) 566 13 93 w. 23 w godz. od 7.00 do 15.00. Uwaga: Wykonawcy, którzy uzyskają niniejszą specyfikację ze strony internetowej Zamawiającego lub w inny sposób i zamierzają ubiegać się o udzielenie zamówienia, mogą przesłać Zamawiającemu krótką informację zawierającą podstawowe dane firmy (nazwa, adres, nr telefonu i faksu, adres poczty elektronicznej) faksem na nr (81) 566-02-56 lub pocztą elektroniczną na adres e-mail: rdw.lublin@zdw.lublin.pl, Wykonawcy, którzy zgłoszą w ten sposób zamiar ubiegania się o udzielenie zamówienia będą przez Zamawiającego indywidualnie (bezpośrednio) zawiadamiani o np.: zapytaniach, wyjaśnieniach i zmianach dotyczących specyfikacji istotnych warunków zamówienia, zwołaniu przez Zamawiającego zebrania wszystkich Wykonawców, przedłużeniu terminu składania ofert..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zad. nr 2 - wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie działania Obwodu Drogowego w Krzczonowie; ZADANIE NR II.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr II - solarka 1 szt., (solarka, nośnik i pług Wykonawcy) , zwalczanie śliskości i odśnieżanie: -dr. woj. nr 822 odc. Lublin - Świdnik, maksymalna ilość usług (godz.): praca 200 godz., dyżur 70 godz., - ładowarka o poj. łyżki min. 2m3 1 szt. ( ładowarka Wykonawcy ) Załadunek nadmiaru śniegu z drogi 822: odc. Lublin - Świdnik Maksymalna ilość usług: 40 godz., - samochód samowyładowczy o ład min 5 t. - 1 szt. ( samochód Wykonawcy ) Wywóz śniegu i zagospodarowanie we własnym zakresie z drogi 822 : odc. Lublin - Świdnik Maksymalna ilość usług : 50 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 52585,00 zł. netto..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie, na terenie działania Obwodu Drogowego w Krzczonowie - ZADANIE NR III.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr III - pług średni 1 szt., (pług średni, jednostronny PO64 Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 40 godz., Wielkość lub zakres zamówienia: 7 909,20 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie, na terenie działania obwodu drogowego w Krzczonowie - ZADANIE NR IV.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr IV - pług średni 1 szt., (pług średni jednostronny PJ10 pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 55 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 11887,70 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie na terenie działania obwodu drogowego w Krzczonowie - ZADANIE NR V.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr V - równiarka 1 szt., (sprzęt Wykonawcy obowiązkowo wyposażony w przedni pług skośny lub dziobowy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Krzczonowie. maksymalna ilość usług (godz.): praca 55 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 10610,05 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie, na terenie działania RDW w Bychawie - ZADANIE NR X.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr X - pług średni PJ 10 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Bełżycach. maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz., Wielkość lub zakres zamówienia: 12968,40 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Wykonanie usług związanych z zimowym utrzymaniem dróg w sezonie zimy 2013/2014, tj. zwalczanie śliskości i odśnieżanie dróg wojewódzkich administrowanych przez RDW w Lublinie z/s w Bychawie, na terenie działania RDW w Bychawie - ZADANIE NR XI.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie Nr XI - pług średni (jednostronny PO-64) 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - sieć dróg administrowanych przez Obwód Drogowy w Bełżycach maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz., - pług ciężki dwustronny 1 szt., (pług Zamawiającego, nośnik Wykonawcy), odśnieżanie: - teren działania RDW w Bychawie maksymalna ilość usług (godz.): praca 60 godz. Wielkość lub zakres zamówienia: 29197,80 zł. netto.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.63.00.00-2, 90.62.00.00-9.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 15.05.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.