Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Tczew: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE)
W RAMACH PROJEKTU PT. AKTYWNY BELFER - MODERNIZACJA SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE TCZEWSKIM
Numer ogłoszenia: 206730 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Tczewski , ul. Piaskowa 2, 83-110 Tczew, woj. pomorskie, tel. 58 7734 800.
- Adres strony internetowej zamawiającego: powiat.tczew.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PEŁNIENIE FUNKCJI SZKOLNEGO ORGANIZATORA ROZWOJU EDUKACJI (SORE) W RAMACH PROJEKTU PT. AKTYWNY BELFER - MODERNIZACJA SYSTEMU DOSKONALENIA NAUCZYCIELI W POWIECIE TCZEWSKIM.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 2.1 Przedmiotem zamówienia w sześciu częściach jest pełnienie funkcji Szkolnego Organizatora Rozwoju Edukacji (dalej: SORE), których zadaniem będzie diagnoza potrzeb placówek oświatowych w celu doboru adekwatnej oferty doskonalenia, zrealizowanej poprzez opracowanie Rocznych Planów Wspomagania. 2.2 Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach projektu pt. Aktywny Belfer - modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie tczewskim (dalej: Aktywny Belfer), Nr wniosku: 1/POKL/3.5/2012, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół. 2.3 Celem głównym projektu jest poprawa jakości doskonalenia nauczycieli poprzez wdrożenie i realizację Rocznych Planów Wspomagania (dalej: RPW) w 33 placówkach oświatowych z terenu powiatu tczewskiego, spójnych z potrzebami i kierunkami rozwoju tych placówek. Cel ten będzie realizowany za pośrednictwem Szkolnych Organizatorów Rozwoju Edukacji. Wsparcie w ramach projektu Aktywny Belfer obejmuje: a) 33 placówki oświatowe w powiecie tczewskim, w tym: 2 przedszkola, 12 szkół podstawowych, 8 gimnazjów, 2 zasadnicze szkoły zawodowe, 5 techników oraz 4 licea ogólnokształcące; b) 458 nauczycieli, w tym 33 dyrektorów; c) 4 356 godzin zegarowych pracy sześciu SORE. 2.4 Zamawiający dokonał podziału zamówienia na 6 części i dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. W każdej części zamówienia Zamawiający zamierza powierzyć jednej osobie pełnienie funkcji SORE w danej grupie placówek oświatowych. Wykonawca może złożyć ofertę na dowolną ilość części, z zastrzeżeniem, że osoba wskazana w ofercie do pełnienia funkcji SORE może pełnić tę funkcję tylko w jednej części zamówienia. 2.5 Przedmiot zamówienia obejmuje następujące części zamówienia: 2.5.1 część 1 zamówienia: SORE 1 w ramach projektu Aktywny Belfer, - miejsce realizacji obejmuje 6 placówek: 1) Gimnazjum przy Zespole Szkół w Morzeszczynie, ul. 22 Lipca 22, 83-132 Morzeszczyn, 2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Nowej Cerkwi, Nowa Cerkiew 1, 83-132 Morzeszczyn, 3) Gimnazjum Nr 1 w Tczewie, ul. Czyżykowska 69, 83-110 Tczew, 4) Gimnazjum Nr 2 w Tczewie, ul. Południowa 6, 83-110 Tczew, 5) Gimnazjum Nr 3 w Tczewie, ul. Władysława Jagiełły 8, 83-110 Tczew, 6) Gimnazjum Nr 5 z Oddziałami Przysposabiającymi do Pracy przy Zespole Kształcenia Zawodowego w Tczewie, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 1: 72 h na miesiąc (łącznie 792 h na 11 m-cy); 2.5.2 część 2 zamówienia: SORE 2 w ramach projektu Aktywny Belfer, - miejsce realizacji obejmuje 6 placówek: 1) Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Gniewie, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew, 2) Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Gniewie, ul. Gdańska 16, 83-140 Gniew, 3) Sportowa Szkoła Podstawowa Nr 2 w Tczewie, ul. Gdańska 2, 83-110 Tczew, 4) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Tczewie, ul. Obrońców Westerplatte 18, 83-110 Tczew, 5) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Tczewie, ul. Stoczniowców 15 a, 83-110 Tczew, 6) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Tczewie, ul. Armii Krajowej 70, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 2: 72 h na miesiąc (łącznie 792 h na 11 m-cy); 2.5.3 część 3 zamówienia: SORE 3 w ramach projektu pn. Aktywny Belfer, - miejsce realizacji obejmuje 6 placówek: 1) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy, ul. Długa 1, 83-120 Subkowy, 2) Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Swarożynie, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn, 3) Zespół Szkół Technicznych im. Komandora Antoniego Garnuszewskiego, ul. Parkowa 1, 83-110 Tczew, 4) Zespół Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich im. księcia Sambora II w Tczewie, ul. Czyżykowska 17, 83-110 Tczew, 5) Zespół Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza w Tczewie, ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew, 6) Zespół Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza Stanisława Pasierba, ul. Gdańska 17, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 3: 72h na miesiąc (łącznie 792 h na 11 m-cy); 2.5.4 część 4 zamówienia: SORE 4 w ramach projektu Aktywny Belfer, - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Gimnazjum przy Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie, ul. Sambora 5a, 83-130 Pelplin, 2) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie, ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin, 3) I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Tczewie, ul. Szkoły Morskiej 1, 83-110 Tczew, 4) II Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Tczewie, ul. Królowej Marysieńki 10, 83-110 Tczew, 5) Liceum przy Zespole Szkół Katolickich w Tczewie im. Świętej Jadwigi Królowej, ul. Wodna 8,83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 4: 60h na miesiąc (łącznie 660 h na 11 m-cy); 2.5.5 część 5 zamówienia: SORE 5 w ramach projektu Aktywny Belfer, - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach, ul. Szkolna 1, 83-130 Pelplin, 2) Szkoła Podstawowa w Małych Walichnowach, Małe Walichnowy 1, 83-122 Wielkie Walichnowy, 3) Szkoła Podstawowa Nr 10 w Tczewie, ul. Konopnickiej 11, 83-110 Tczew, 4) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Tczewie, ul. Saperska 12, 83-110 Tczew, 5) Szkoła Podstawowa Nr 12 w Tczewie, ul. Topolowa 23, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 5: 60h na miesiąc (łącznie 660 h na 11 m-cy); 2.5.6 część 6 zamówienia: SORE 6 w ramach projektu Aktywny Belfer, - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Zespół Kształcenia i Wychowania w Rajkowach, ul. Jesionowa 6, 83-130 Pelplin, 2) Gimnazjum przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Rudnie, ul. Szkolna 4, 83-121 Rudno, 3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Centrum Kształcenia Zawodowego Nauka w Tczewie, ul. Warsztatowa 4, 83-110 Tczew, 4) Publiczne Przedszkole Nr 8 w Tczewie, ul. Jodłowa 6, 83-110 Tczew, 5) Niepubliczne Przedszkole Jodełka w Tczewie, ul. Jedności Narodu 26, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 6: 60h na miesiąc (łącznie 660 h na 11 m-cy). UWAGA: Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany obszaru działania SORE w każdej części zamówienia. W przypadku rezygnacji szkoły/przedszkola z udziału w projekcie zakwalifikuje się inną placówkę oświatową, która wyrazi chęć uczestnictwa w projekcie i podpisze formularz zgłoszeniowy. 2.6 SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA (dotyczy wszystkich części zamówienia): 2.6.1 Głównym zadaniem SORE jest wspieranie dyrektorów i nauczycieli w przygotowaniu i realizacji Rocznego Planu Wspomagania (RPW) zbudowanego na podstawie wybranej przez szkoły/przedszkola oferty doskonalenia. SORE jest zewnętrznym konsultantem, wspierającym placówki oświatowe i dyrektorów, towarzysząc oraz służąc pomocą na kolejnych etapach przygotowania i realizacji planu wspomagania. 2.6.2 Do obowiązków SORE związanych z realizacją - bezpośrednio w placówkach objętych działaniem projektu - doskonalenia nauczycieli w ramach RPW, należeć będzie: 1) Realizacja Rocznego Planu Wspomagania z podziałem na etapy (średnio, miesięcznie 6h na placówkę): - Etap I - Diagnoza (ok. 2 m-ce, tj. sierpień-wrzesień 2014 r.): a) nawiązanie kontaktu z placówką, a następnie przeprowadzenie diagnozy potrzeb danej placówki za pomocą wywiadów i warsztatów diagnostycznych z dyrektorami i Radą Pedagogiczną (min. 8 h na placówkę), b) dostosowanie i wybór optymalnej oferty doskonalenia dla danej placówki do zdiagnozowanych potrzeb oraz ułożenie - w porozumieniu z dyrektorem i Radą Pedagogiczną danej placówki - RPW dla danej placówki w zakresie zwiększenia kompetencji oraz doskonalenia nauczycieli, w obszarze adekwatnym do zdiagnozowanych potrzeb (min. 10 h na placówkę): RPW winien zawierać w szczególności: temat oferty doskonalenia, harmonogram realizacji, formy doskonalenia, wskaźniki realizacji, role i zadania osób realizujących RPW oraz korzystających ze wsparcia, SORE winien zadbać o zapewnienie należytego obiegu informacji (stały kontakt z osobami zaangażowanymi w realizację RPW, dbanie o przepływ informacji dotyczących działań podejmowanych w ramach jego współpracy z placówką), doskonalenie będzie odnosić się do jednego spośród następujących tematów: 1. Jak pomóc uczniowi osiągnąć sukces edukacyjny? 2. Ocenianie kształtujące. 3. Techniki uczenia się i metody motywujące do nauki. 4. Uczeń - aktywny uczestnik procesu uczenia się. 5. Wykorzystanie EWD (Edukacyjnej Wartości Dodanej) w ewaluacji wewnętrznej szkoły. 6. Oferta edukacyjna drogą do właściwej realizacji podstawy programowej. 7. Wspieranie pracy wychowawców klas - bezpieczna szkoła. 8. Postawy uczniowskie. Jak je kształtować? 9. Budowa koncepcji pracy szkoły. 10. Praca z uczniem młodszym. 11. Praca z uczniem zdolnym. 12. Praca z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych. 13. Wykorzystanie TIK (Technologie Informacyjno-Komunikacyjne) na zajęciach edukacyjnych - bezpieczny Internet. 14. Projekt edukacyjny w szkole. 15. Współpraca szkoły ze środowiskiem lokalnym. 16. Rodzice są partnerami szkoły. 17. Nauczyciel 45+. 18. Szkoła promuje wartość edukacji. 19. Doradztwo edukacyjno-zawodowe w szkole. 20. Efektywna organizacja pracy zespołów nauczycielskich. 21. Współpraca nauczycieli w prowadzeniu procesów edukacyjnych. 22. Jak efektywnie wykorzystać wyposażenie i warunki lokalowe szkoły? 23. Jak i po co prowadzić ewaluację wewnętrzną? 24. Pierwszy/drugi rok pracy dyrektora szkoły. - Etap II - Doskonalenie nauczycieli (4 m-ce od zakończenia diagnozy, tj. październik 2014 r. - styczeń 2015 r.): a) zaangażowanie nauczycieli do realizacji RPW na podstawie wybranej oferty doskonalenia, b) organizacja form wspomagania bezpośrednio w placówce z ekspertami w formie warsztatów, przy zachowaniu dbałości o wyznaczenie dogodnych terminów oraz zapewnienie miejsca, materiałów szkoleniowych oraz poczęstunku (min. 20 h na placówkę), c) udział w pozyskiwaniu ekspertów do współpracy w ramach realizacji RPW. UWAGA: Zamawiający - w zakresie realizacji projektu - udostępni: materiały biurowe niezbędne dla uczestników form wspomagania zorganizowanych przez SORE, specjalistyczną i fachową literaturę w zakresie poszczególnej tematyki doskonalenia nauczycieli oraz zapewni drobny poczęstunek. - Etap III - Zastosowanie przyswojonej wiedzy w szkolnej praktyce (min. 4 m-ce): a) uczestniczenie w konsultacjach grupowych z ekspertem dla nauczycieli, dotyczących wprowadzenia zasad wspomagania (min. 6 h na placówkę), b)prowadzenie indywidualnych konsultacji z nauczycielami (min. 6 h na placówkę), c) przeprowadzanie badań ankietowych z przebiegu wspomagania (min. 6h na placówkę). - Etap IV - Sprawozdanie z wdrożenia RPW (maks. do końca czerwca 2015 r.): a) sporządzenie sprawozdań z RPW i przedstawienie ich wyników dyrektorom i nauczycielom (min. 5 h na placówkę), b) przygotowanie i przedstawienie rekomendacji do pracy w kolejnym roku szkolnym, udział w podsumowaniach na temat podjętych działań (min. 5 h na placówkę). 2) Samodzielna praca merytoryczna w domu związana z realizowaniem RPW w poszczególnych placówkach, polegająca m.in. na opracowaniu merytorycznych dokumentów, tworzeniu ankiet i podsumowaniu badań ankietowych (6 badań), raportów (z wdrożenia RPW na koniec roku szkolnego w każdej placówce objętej działaniem), zgłębianiu tematyki w zakresie realizowanych obszarów wsparcia i doskonalenia (m.in. na podstawie udostępnionych przez Zamawiającego fachowych pozycji książkowych, zakupionych dla potrzeby realizacji projektu Aktywny Belfer), analiza wyników prowadzonych badań (ok. 4 h na m-c na placówkę). 3) Bieżące rozwiązywanie problemów powstałych w trakcie realizacji zadań SORE, reagowanie na pojawiające się trudności, w szczególności przeprowadzenie zadań zaradczych w czasie rekrutacji uczestników do projektu tj. przeprowadzenie indywidualnych rozmów z nauczycielami zachęcające do udziału w projekcie czy ponowna rekrutacja. 4) Utrzymywanie ścisłego kontaktu z Koordynatorem projektu oraz dyrektorami i nauczycielami placówek z uwzględnieniem organizacji pracy danej placówki (ok. 2h na m-c na placówkę). 5) Uczestniczenie w spotkaniach organizowanych w ramach i na potrzeby projektu. 6) Dokumentowanie wszelkich podejmowanych działań (sporządzone na drukach zawierających podane przez Zamawiającego logo i nazwę projektu) - dotyczy dokumentów takich jak: program warsztatów-wykładów-konsultacji, materiały przekazane nauczycielom, listy obecności, ankiety etc. 2.7 ZASTRZEŻENIA: 2.7.1 Zamawiający zamierza powierzyć sześciu różnym osobom realizację zamówienia dotyczącego pełnienia funkcji SORE w sześciu poszczególnych grupach - dla danej części zamówienia - placówek oświatowych. W przypadku, gdy ta sama osoba zostanie przez Wykonawcę wyznaczona do pełnienia funkcji SORE w więcej niż w jednej części zamówienia, oferta w całości zostanie odrzucona w trybie art. 89 ust.1 pkt 2 ustawy Pzp, to jest z uwagi na jej niezgodność z treścią SWIZ. 2.7.2 Zamawiający zastrzega sobie obowiązek obecności SORE w każdej placówce minimum 2 razy w miesiącu. 2.7.3 Osoba wskazana do pełnienia funkcji SORE nie może być pracownikiem placówki, która zostanie w danej części zamówienia objęta zakresem działania wskazanego SORE bądź być stroną umowy cywilno-prawnej z tą placówką. 2.7.4 Realizacja RPW musi odbywać się zgodnie z umową, a wszelkie zmiany terminu bądź miejsca realizacji poszczególnych elementów umowy wymagają zgody pisemnej Zamawiającego. 2.7.5 Wykonawca będzie ponosić pełną odpowiedzialność za merytoryczną realizację form i sposobu doskonalenia nauczycieli. 2.7.6 Zamawiający zastrzega sobie prawo do hospitacji zajęć SORE przez osoby wyznaczone przez Zamawiającego oraz do kontroli dokumentacji, miejsca i sposobu realizacji przedmiotu zamówienia. 2.7.7 Czas dojazdu do siedziby Zamawiającego oraz czas wykonywania innych czynności związanych z realizacją zadania nie wliczają się do rozliczenia godzin pracy SORE. 2.8 Informacje dodatkowe: 2.8.1 Zamówienie realizowane jest w ramach projektu pt. Aktywny Belfer - modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie tczewskim współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, natomiast przyznana w ramach budżetu przedmiotowego projektu kwota na realizację zadania związanego z wyborem 6 osób do pełnienia funkcji SORE wynosi 261 360,00 zł brutto. 2.8.2 Zamawiający zastrzega możliwość unieważnienia postępowania między innymi w przypadkach odnoszących się do finansowania niniejszego zamówienia, w szczególności w trybie art. 93 ust. 1a Ustawy - to jest z uwagi na nieprzyznanie środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej, które Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia, bądź w trybie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy - w przypadku, gdy oferta z najniższą ceną przewyższy kwotę, którą Zamawiający może przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. 2.8.3 SORE realizujący przedmiot zamówienia nie może być zatrudniony (dot. wyłącznie osób zatrudnionych w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL na podstawie stosunku pracy) w instytucjach uczestniczących w realizacji Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki tj. Instytucji Zarządzającej, Instytucji Pośredniczącej, Instytucji Wdrażającej (Instytucji Pośredniczącej II stopnia), Regionalnych Ośrodkach EFS, Krajowym Ośrodku EFS, Krajowej Instytucji Wspomagającej, chyba że nie zachodzi konflikt interesów ani podwójne finansowanie. 2.8.4 W przypadku zaangażowania SORE realizującego przedmiot zamówienia w więcej niż jednym projekcie w ramach Narodowych Strategicznych Ram Odniesienia, obciążenie wynikające z pracy w kilku projektach nie może wykluczać prawidłowej i efektywnej realizacji wszystkich zadań powierzonych w ramach realizacji niniejszego przedmiotu zamówienia, a łączne zaangażowanie w realizację zadań projektowych nie może przekraczać 240 godzin miesięcznie. 2.8.5 SORE wraz z podpisaniem umowy złoży oświadczenie o zaangażowaniu w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej oraz o niewystępowaniu konfliktu interesów oraz podwójnego finansowania w przypadku zatrudniania w instytucjach uczestniczących w realizacji POKL, opcjonalnie - o braku takiego zaangażowania. 2.8.6 W przypadku, gdy wybrany SORE będzie zaangażowany w innych projektach współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej, do jego obowiązku będzie prowadzenia ewidencji godzin i zadań realizowanych w ramach wszystkich projektów NSRO, zgodnie z zapisami Wytycznych w zakresie kwalifikowania wydatków w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki oraz do jej przekazywania Zamawiającemu wraz z każdym sprawozdaniem miesięcznym z realizacji zadań SORE..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 6.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.06.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Wadium w tym postępowaniu nie jest wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający oceni, czy Wykonawca spełnia warunki, o których mowa w pkt 4.1 SIWZ jeżeli wykaże, że dysponuje osobami, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnymi za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia, niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami; a mianowicie posiadającymi: 1) wykształcenie wyższe II stopnia; 2) 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w edukacji - zdobyte podczas pracy w charakterze nauczyciela lub w ramach realizacji usług rozwojowych na rzecz sytemu edukacji publicznej i niepublicznej (np. udział w projektach związanych z wdrażaniem zmian w systemie edukacji) lub na stanowisku doradcy metodycznego bądź konsultanta w ośrodku doskonalenia nauczycieli lub na stanowisku psychologa bądź pedagoga (dopuszcza się łączenie doświadczenia na ww. stanowiskach); UWAGA: Przez wymagane doświadczenie w pracy w edukacji należy rozumieć lata czynnie przepracowane w charakterze opisanym w pkt 4.3 ppkt 2 SIWZ; niniejsze zatem oznacza, iż osoba na stanowisko SORE musi posiadać doświadczenie w pracy w edukacji, w łącznym okresie co najmniej 3 lat. 3) min. 80-godzinne doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych - zdobyte podczas pełnienia funkcji eksperta w ramach spotkań z grupą osób dorosłych, polegających np. na przygotowaniu i prowadzeniu lekcji otwartych, szkoleń, rad pedagogicznych, nauczycielskich grup przedmiotowych itp. z zakresu tematycznego oferty doskonalenia, objętej niniejszym zamówieniem; UWAGA: Przez wymagane doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych należy rozumieć godziny czynnie przepracowane w charakterze opisanym w pkt 4.3 ppkt 3 SIWZ, niniejsze zatem oznacza, iż osoba na stanowisko SORE musi posiadać doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych, w łącznym wymiarze co najmniej 80 godzin. 4) przygotowanie do pracy moderatora, trenera - ukończone studia lub kurs, przygotowujące do pracy trenera grupowego, edukatora, moderatora, organizatora rozwoju edukacji, coacha, studia lub kurs z zakresu organizacji i zarządzania oświatą (np. TERM, kurs SORE itp.); 5) znajomość obsługi komputera (pakiet Office: Word, Excel).
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych innych wymagań
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
5.1.4 Jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy będzie polegać na zasobach podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b Ustawy, w celu oceny, iż będzie dysponował tymi zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, winien przedstawić w szczególności pisemne zobowiązania tych podmiotów (przedstawione w oryginale) do oddania mu do dyspozycji zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Zamawiający wymaga, aby składany dokument w szczególności zawierał informacje: - jaki rodzaj zasobu jest udostępniany, - w jakiej formie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia (np. podwykonawstwo, konsultacje itp.), - w jakim okresie podmiot udostępniający zasób będzie uczestniczył w realizacji zamówienia, - jaki stosunek łączy Wykonawcę z podmiotem udostępniającym zasób (np. umowa zlecenie, umowa o współpracę itp.). Wzór treści zobowiązania stanowi Załącznik Nr 1F do SIWZ. 5.2.4 Jeżeli w kraju miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 5.2.3 SIWZ, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. UWAGA! Zgodnie pkt 14.4 SIWZ, przed podpisaniem umowy Wykonawca zobowiązany będzie do dostarczenia Zamawiającemu następujących dokumentów potwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień przez osoby, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia, wskazane w Załączniku Nr 1D do SIWZ, a mianowicie: 1) dokument poświadczający posiadanie wyższego wykształcenia II stopnia (np. kopia dyplomu ukończenia studiów), 2) dokument poświadczający przygotowanie do pracy moderatora (np. certyfikat/zaświadczenie TERM, SORE), 3) dokument poświadczający 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3-letnie doświadczenie pracy w edukacji, 4) dokument poświadczający min. 80-godzinne doświadczenie w pracy z grupą osób dorosłych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2. Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, w przypadku wystąpienia co najmniej jednej z okoliczności wymienionych poniżej, z uwzględnieniem podawanych warunków ich wprowadzenia: a) zmiana osoby wskazanej w ofercie jedynie w formie pisemnej w przypadkach wystąpienia sytuacji losowych udokumentowanych przez Wykonawcę tylko i wyłącznie za pisemną zgodą Zamawiającego; b) zmiana miejsca bądź terminu świadczenia usługi w przypadku, gdy Zamawiający nie będzie mógł z przyczyn losowych zapewnić miejsca wykonania przedmiotu zamówienia wskazanego w umowie z przyczyn od siebie niezależnych, a jednocześnie będzie miał możliwość zapewnienia innego miejsca; c) konieczność wprowadzenia zmian, które będą następstwem zmian wytycznych i zaleceń dotyczących projektu.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: przetargi.powiat.tczew.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie kod 83-110, ulica Piaskowa 2, pok. nr 319..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2014 godzina 10:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tczewie, woj. pomorskie, kod: 83-110, ulica Piaskowa 2, w Biurze Obsługi Klienta w pokoju nr 04..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie będzie współfinansowane przez Unię Europejską w ramach środków Europejskiego Funduszu Społecznego, realizowane w ramach projektu pt. Aktywny Belfer - modernizacja systemu doskonalenia nauczycieli w powiecie tczewskim, Nr wniosku: 1/POKL/3.5/2012, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet III Wysoka jakość systemu oświaty, Działanie 3.5 Kompleksowe wspomaganie rozwoju szkół.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: SORE 1 w ramach projektu Aktywny Belfer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejsce realizacji obejmuje 6 placówek: 1) Gimnazjum przy Zespole Szkół w Morzeszczynie, ul. 22 Lipca 22, 83-132 Morzeszczyn, 2) Publiczna Szkoła Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Nowej Cerkwi, Nowa Cerkiew 1, 83-132 Morzeszczyn, 3) Gimnazjum Nr 1 w Tczewie, ul. Czyżykowska 69, 83-110 Tczew, 4) Gimnazjum Nr 2 w Tczewie, ul. Południowa 6, 83-110 Tczew, 5) Gimnazjum Nr 3 w Tczewie, ul. Władysława Jagiełły 8, 83-110 Tczew, 6) Gimnazjum Nr 5 z Oddziałami Przysposabiającymi do Pracy przy Zespole Kształcenia Zawodowego w Tczewie, ul. Sobieskiego 10, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 1: 72 h na miesiąc (łącznie 792 h na 11 m-cy);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: SORE 2 w ramach projektu Aktywny Belfer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejsce realizacji obejmuje 6 placówek: 1) Szkoła Zawodowa przy Zespole Szkół Ponadgimnazjalnych w Gniewie, ul. Sobieskiego 11, 83-140 Gniew, 2) Szkoła Podstawowa im. Jana III Sobieskiego w Gniewie, ul. Gdańska 16, 83-140 Gniew, 3) Sportowa Szkoła Podstawowa Nr 2 w Tczewie, ul. Gdańska 2, 83-110 Tczew, 4) Szkoła Podstawowa Nr 5 w Tczewie, ul. Obrońców Westerplatte 18, 83-110 Tczew, 5) Szkoła Podstawowa Nr 7 w Tczewie, ul. Stoczniowców 15 a, 83-110 Tczew, 6) Szkoła Podstawowa Nr 8 w Tczewie, ul. Armii Krajowej 70, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 2: 72 h na miesiąc (łącznie 792 h na 11 m-cy);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: SORE 3 w ramach projektu pn. Aktywny Belfer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejsce realizacji obejmuje 6 placówek: 1) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia Podstawowego i Przedszkolnego w Małej Słońcy, ul. Długa 1, 83-120 Subkowy, 2) Zespół Szkół Agrotechnicznych i Ogólnokształcących im. Stanisława Staszica w Swarożynie, ul. Szkolna 2, 83-115 Swarożyn, 3) Zespół Szkół Technicznych im. Komandora Antoniego Garnuszewskiego, ul. Parkowa 1, 83-110 Tczew, 4) Zespół Szkół Rzemieślniczych i Kupieckich im. księcia Sambora II w Tczewie, ul. Czyżykowska 17, 83-110 Tczew, 5) Zespół Szkół Budowlanych i Odzieżowych im. Henryka Sienkiewicza w Tczewie, ul. Bałdowska 19, 83-110 Tczew, 6) Zespół Szkół Ekonomicznych im. ks. Janusza Stanisława Pasierba, ul. Gdańska 17, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 3: 72h na miesiąc (łącznie 792 h na 11 m-cy);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: SORE 4 w ramach projektu Aktywny Belfer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Gimnazjum przy Zespole Kształcenia i Wychowania nr 1 w Pelplinie, ul. Sambora 5a, 83-130 Pelplin, 2) Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych w Pelplinie, ul. Sambora 5, 83-130 Pelplin, 3) I Liceum Ogólnokształcące im. Marii Skłodowskiej-Curie w Tczewie, ul. Szkoły Morskiej 1, 83-110 Tczew, 4) II Liceum Ogólnokształcące im. Jana III Sobieskiego w Tczewie, ul. Królowej Marysieńki 10, 83-110 Tczew, 5) Liceum przy Zespole Szkół Katolickich w Tczewie im. Świętej Jadwigi Królowej, ul. Wodna 8,83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 4: 60h na miesiąc (łącznie 660 h na 11 m-cy);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: SORE 5 w ramach projektu Aktywny Belfer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Szkoła Podstawowa przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Kulicach, ul. Szkolna 1, 83-130 Pelplin, 2) Szkoła Podstawowa w Małych Walichnowach, Małe Walichnowy 1, 83-122 Wielkie Walichnowy, 3) Szkoła Podstawowa Nr 10 w Tczewie, ul. Konopnickiej 11, 83-110 Tczew, 4) Szkoła Podstawowa Nr 11 w Tczewie, ul. Saperska 12, 83-110 Tczew, 5) Szkoła Podstawowa Nr 12 w Tczewie, ul. Topolowa 23, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 5: 60 h na miesiąc (łącznie 660 h na 11 m-cy);.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: SORE 6 w ramach projektu Aktywny Belfer.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: - miejsce realizacji obejmuje 5 placówek: 1) Zespół Kształcenia i Wychowania w Rajkowach, ul. Jesionowa 6, 83-130 Pelplin, 2) Gimnazjum przy Zespole Kształcenia i Wychowania w Rudnie, ul. Szkolna 4, 83-121 Rudno, 3) Zasadnicza Szkoła Zawodowa przy Centrum Kształcenia Zawodowego Nauka w Tczewie, ul. Warsztatowa 4, 83-110 Tczew, 4) Publiczne Przedszkole Nr 8 w Tczewie, ul. Jodłowa 6, 83-110 Tczew, 5) Niepubliczne Przedszkole Jodełka w Tczewie, ul. Jedności Narodu 26, 83-110 Tczew, - przewidywany czas realizowania obowiązków przez SORE 6: 60 h na miesiąc (łącznie 660 h na 11 m-cy)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.40.00.00-8.
INNE PRZETARGI Z TCZEWA
- Usługa sprzątania w Szkołach Podstawowych z terenu Gminy Miejskiej Tczew oraz budynku CUW-u.
- Przedmiotem zamówienia jest ochrona fizyczna osób, nieruchomości, obiektów, mienia, terenów oraz urządzeń Fabryki Sztuk
- Sukcesywne dostawy oleju opałowego do kotłowni Szkoły Podstawowej nr 7 w Tczewie
- "Zakup samochodu osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych".
więcej: przetargi w Tczewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przeprowadzenie kursu z druku 3D - rodzaje technologii addytywnych - poziom zaawansowany w ramach projektu pn.: "Atrakcyjne kształcenie zawodowe krokiem do przyszłości"
- Przeprowadzenie warsztatów przyrodniczych oraz szkolenia z zakresu edukacji przyrodniczej organizowanych przez Magurski Park Narodowy współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach działania 2.4 priorytetu II Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko 2014 - 2020, w oparciu o dotację projektu POIS.02.04.00-00-0101/16 "Realizacja programu edukacyjnego dla społeczności lokalnej Magurskiego Parku Narodowego "Przybliżyć naturę".
- usługi komputerowe i usługi z nimi związane.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.