Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Józefów: Remont gminnych dróg gruntowych destruktem asfaltowym (2).
Numer ogłoszenia: 206744 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miasto Józefów , ul. Kardynała Wyszyńskiego 1, 05-420 Józefów, woj. mazowieckie, tel. 022 7790000, fax. 022 7895102.
- Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.jozefow.pl.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont gminnych dróg gruntowych destruktem asfaltowym (2)..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przewidywany zakres prac: około 3 200 mb dróg gminnych, średnia szerokość drogi 4,5 m, przewiduje się również sporadyczne wykonywanie wjazdówna posesje. Łącznie powierzchnia dróg około 14 400 m2..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 01.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ustawy pzp, wykonawca dysponuje potencjałem kadrowym- kierownik robót posiadający uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie w specjalności drogowej w zakresie kierowania robotami budowlanymi, wykonawca dysponuje sprzętem: spycharki i równiarki (ew. ładowarki) - 3 szt., samochody ciężarowe samowyładowcze o ładowności 30 ton - 20 szt., walce stalowe wibracyjne - 2 szt., urządzenie do rozkładania destruktu i utrwalania emulsją asfaltową (kombajn drogowy ) - 1 szt., doświadczenie - wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 5 lat wykonał 3 zadania rodzajowo porównywalne z przedmiotem niniejszego zamówienia tj. wykonywanie remontów dróg gruntowych z wykorzystaniem destruktu asfaltowego o łącznej wartości nie niższej niż 800 000 złotych. Ocena spełniania warunków wg kryterium spełnia - nie spełnia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy pzp, Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed terminem składania ofert, Wykaz osób, które będą wykonywać niniejsze zamówienie ; do wykazu winny być dołączone dokumenty stwierdzające, iż wskazane osoby posiadają wymagane uprawnienia zgodnie z rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28 kwietnia 2006 roku w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie (DZ.U.2006 Nr 83, poz 578) lub odpowiadające im ważne uprawnienia budowlane, które zostały wydane na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów:- odpowiednie uprawnienia budowlane stwierdzające przygotowanie zawodowe,- dokument stwierdzający przynależność do właściwej izby samorządu zawodowego, Wykaz sprzętu , Wykaz wykonanych zadań oraz dokumenty potwierdzające, że zamówienia te zostały wykonane należycie.Dokumenty winny być złożone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.jozefow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Biuro Obsługi Klienta w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Biuro Obsługi Klienta w siedzibie Zamawiającego: Urząd Miasta Józefowa, 05-420 Józefów, ul. Kardynała Wyszyńskiego 1..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
INNE PRZETARGI Z JÓZEFOWA
- usługa cateringowa na potrzeby przedsięwzięć organizowanych przez CNBOP-PIB wraz z wynajmem pomieszczeń kuchennych
- Przygotowanie i przeprowadzenie kampanii edukacyjnej dla Miasta Józefów w 2025 roku w ramach projektu "Mazowsze bez Smogu"
- Dostawa komory klimatycznej umożliwiającej zadanie zmiennych warunków otoczenia na badane urządzenie zamontowane do ramy testowej zestawu pomiarowego do symulowania zadawania obciążenia
- Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego - 6 części
- Aktualizacja projektu i budowa wodociągu i kanalizacji w ul. Nowowiejskiej oraz budowa kanalizacji w ul. Matejki i Grzybowej
więcej: przetargi w Józefowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Letnie utrzymanie dróg i chodników na terenie miasta Lędziny w 2025r.
- Remonty cząstkowe dróg gminnych w 2025 roku
- BIEŻĄCE UTRZYMANIE GMINNYCH DRÓG GRUNTOWYCH NA TERENIE GMINY MIEDZICHOWO
- Modernizacja odcinka sieci wodociągowej w miejscowości Łomnica-Zdrój wraz z rozbudową systemu sterowania i monitorowania infrastruktury wodociągowej oraz realizacją zadań komplementarnych.
- Remont cząstkowy ulic i dróg gminnych na terenie gminy Słomniki w 2025 roku.
- "Remont DW 577 wraz ze ścieżką rowerową od km 7+550 do km 9+000, odcinek Zdwórz - Gąbin"
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.