Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-13
Biała Podlaska: Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół w gminie Biała Podlaska w roku szkolnym 2010-2011
Numer ogłoszenia: 206754 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 0-83 343 32 84, faks 0-83 343 14 25.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bialapodlaska.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przygotowanie i dostarczenie posiłków do szkół w gminie Biała Podlaska w roku szkolnym 2010-2011.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przygotowanie gorących posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projektu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówkach szkolnych na terenie gminy Biała Podlaska: Część Nr 1: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Swory: 100 posiłków dziennie, przygotowanych w kuchni przy Gimnazjum w Sworach, Część Nr 2: Szkoła Podstawowa Cicibór Duży: 30 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, Część Nr 3: Gimnazjum Cicibór Duży: 85 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, Część Nr 4: Szkoła Podstawowa Grabanów: 40 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, Część Nr 5: Szkoła Podstawowa Hrud: 75 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, Część Nr 6: Szkoła Podstawowa Ortel Książęcy: 15 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, Część Nr 7: Szkoła Podstawowa Sitnik: 25 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, Część Nr 8: Szkoła Podstawowa Sławacinek Stary: 55 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, Część Nr 9: Szkoła Podstawowa Styrzyniec: 34 posiłki dziennie, przygotowane w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy, Część Nr 10: Szkoła Podstawowa Woskrzenice Duże: 35 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Część Nr 1: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Swory Część Nr 2: Szkoła Podstawowa Cicibór Duży Część Nr 3: Gimnazjum Cicibór Duży Część Nr 4: Szkoła Podstawowa Grabanów Część Nr 5: Szkoła Podstawowa Hrud Część Nr 6: Szkoła Podstawowa Ortel Książęcy Część Nr 7: Szkoła Podstawowa Sitnik Część Nr 8: Szkoła Podstawowa Sławacinek Stary Część Nr 9: Szkoła Podstawowa Styrzyniec Część Nr 10: Szkoła Podstawowa Woskrzenice Duże
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 17.06.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
1) nie podleganie wykluczeniu z postępowania o zamówienie publiczne na podstawie art.24ust.1 Prawa Zamówień Publicznych oraz spełnienie wymogów art.22 ust.1 przedmiotowego prawa; 2) przedłożenie zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej;3) przedłożenie aktualnych książek kontroli sanepid przewidzianych do zatrudnienia pracowników wykonawcy oraz aktualnych książek kontroli sanepid przewidzianych do zatrudnienia pracowników wykonawcy oraz aktualnych protokołów kontroli sanepid środków transportu.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg załącznika 3a do SIWZ, ocena metodą zero-jedynkową, spełnia-nie spełnia
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnych protokółów kontroli środków transportu przez służby sanepid (ocena metodą zero-jedynkową, spełnia-nie spełnia)
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Posiadanie aktualnych książek kontroli służb sanepid przewidzianych do zatrudnienia pracowników (ocena metodą zero-jedynkową, spełnia-nie spełnia)
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wg załącznika 3a do SIWZ, ocena metodą zero-jedynkową, spełnia-nie spełnia
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bialapodlaska.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul.Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Gminny Ośrodek Pomocy Społecznej, ul.Prosta 31, 21-500 Biała Podlaska.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przygotowanie gorących posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projektu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówce szkolnej Gimnazjum w Sworach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa i Gimnazjum Swory: 100 posiłków dziennie, przygotowanych w kuchni przy Gimnazjum w Sworach.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Przygotowanie gorących posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projektu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówce Szkoły Podstawowej Cicibór Duży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Cicibór Duży: 30 posiłków dziennie, Przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: )Przygotowanie goracych posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projketu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówce szkolnej Gimnazjum Cicibór Duży.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Gimnazjum Cicibór Duży: 85 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Przygotowanie goracych posiłków wyszczególnionych w paragrfaie 1 projektu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówce Szkoły Podstawowej Grabanów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Grabanów: 40 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Przygotowanie gorących posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projketu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarcezniem i podaniem w stołówce Szkoły Podstawowej Hrud.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Hrud: 75 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Przygotowanie gorących posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projekyu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówce Szkoły Podstawowej Ortel Książęcy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Ortel Książęcy: 15 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Przygotowanie gorących posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projektu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówce Szkoły Podstawowej Sitnik.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Sitnik: 25 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Przygotowanie gorących posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projektu umowy (załącznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podfaniem w stołówce Szkoły Podstawowej Sławacinek Stary.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Sławacinek Stary: 55 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Przygotowanie goracych posiłków wyszczególnionych w paragrfaie 1 projektu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówce Szkoły Podstawowej Styrzyniec.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Styrzyniec: 34 posiłki dziennie, przygotowane w miesjcu wykonywania działalności Wykonwacy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Przygotowanie gorących posiłków wyszczególnionych w paragrafie 1 projektu umowy (załacznik nr 2 do SIWZ) w dni nauki szkolnej z ich dostarczeniem i podaniem w stołówce szkolne Szkoły Podstawowej Woskrzenice Duże.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Szkoła Podstawowa Woskrzenice Duże: 35 posiłków dziennie, przygotowanych w miejscu wykonywania działalności Wykonawcy.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.89.42.10-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 17.06.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z BIAŁEJ PODLASKIEJ
- "Dostawa gazu ziemnego wysokometanowego typu E i świadczenie usług dystrybucji do budynku Sądu Rejonowego w Białej Podlaskiej przy ul. Brzeskiej 20-22"
- Dostawa urządzeń medycznych: defibrylatora, respiratora, wideolaryngoskopu oraz instalacja, konfiguracja i przeszkolenie z ich obsługi
- Opracowanie projektu budowlanego budowy budynku mieszkalnego wielorodzinnego oraz budynku gospodarczego w Konstantynowie
- Dostawa urządzeń AGD
- Usługi pocztowe na rzecz Urzędu Miasta Biała Podlaska w 2025 roku
- Dostawa unitu stomatologicznego, lamp przepływowych bakteriobójczych oraz napędu ortopedycznego, w podziale na 3 części.
więcej: przetargi w Białej Podlaskiej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.