To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Jedlina-Zdrój: Dożywianie dzieci, młodzieży i osób dorosłych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju.
Numer ogłoszenia: 206778 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 171700 - 2014r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Piastowska 11, 58-330 Jedlina-Zdrój, woj. dolnośląskie, tel. 074 8455356, faks 074 8455356.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dożywianie dzieci, młodzieży i osób dorosłych przez Ośrodek Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie przez Wykonawcę usługi polegającej na: 1) przygotowaniu jednego gorącego posiłku w pomieszczeniach Stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej oraz dowóz i wydanie dzieciom i młodzieży posiłku w szkołach na terenie Gminy Jedlina-Zdrój, 2) przygotowaniu i wydaniu jednego gorącego posiłku osobom dorosłym na Stołówce Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju. Usługa ta dotyczy uprawnionych osób korzystających z pomocy Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie - Zdroju w myśl ustawy z dnia 12 marca 2004r. o pomocy społecznej (tekst jednolity Dz. U. z 2013, poz. 182 z późniejszymi zmianami ) oraz ustawy z dnia 29 grudnia 2005 r. o ustanowieniu programu wieloletniego Pomoc państwa w zakresie dożywiania ( Dz. U. z 2005 Nr 267, poz. 2259 z późniejszymi zmianami ) 7. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1) Przygotowanie posiłków odbywać się będzie w pomieszczeniach gastronomicznych mieszczących się na parterze Ośrodka Pomocy Społecznej w Jedlinie-Zdroju zwanych dalej Stołówką, składającą się z następujących pomieszczeń: a) sala konsumpcyjna o pow. 94m2, b) kuchnia o pow. 34m2, c) korytarz I o pow. 14,08m2, d) korytarz II o pow. 6,16m2,e) zespół sanitarny o pow. 7,15m2,f) obieralnia o pow. 7,55m2,g) magazyn 1 o pow. 8,95m2,h) magazyn 2 o pow. 6,14m2,i) magazyn 3 o pow. 4,69m2,j) magazyn 4 o pow.6,03m2. 2) Punkty dowozu i wydawania posiłków: Miejska Szkoła Podstawowa im. Janusza Korczaka, ul. Jana Pawła II w Jedlinie-Zdroju, przewidywana średnia dzienna liczba osób uprawnionych - 20, Gimnazjum Miejskie im. Jana Pawła II ul. Słowackiego 5 w Jedlinie-Zdroju, przewidywana średnia dzienna liczba osób uprawnionych - 5. 3) Szacunkowa łączna ilość dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych, dla których wykonywana będzie usługa wynosi około 70 osób. Ilość osób podczas trwania umowy może ulec zmianie. 4) Szacunkowo dziennie wydanych zostanie około 70 posiłków, w okresie wakacji (miesiące: lipiec i sierpień) wydanych zostanie około 35 posiłków dziennie, łącznie w czasie trwania umowy wydanych zostanie około 32 445 posiłków. Zamawiający zastrzega, iż podana ilość posiłków w okresie obowiązywania umowy ma charakter orientacyjny, służący tylko dla porównania ofert i tym samym nie stanowi dla Zamawiającego zobowiązania do zamówienia w podanej ilości. 5) Maksymalna cena jednego posiłku nie może być wyższa niż 6,00 zł brutto. 6) Wartość wsadu do kotła wynosi min. 4,00 zł netto. 7) Wykonawca zobowiązany jest do realizacji usługi w okresie zamówienia w dni robocze od poniedziałku do piątku ( bez sobót, niedziel oraz dni ustawowo określonych jako świąteczne ) w pomieszczeniach Stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej. Posiłki winne być wydawane w przedziale czasowym między godziną 12,00 a 15,00 tj. przez trzy godziny, a do szkół dowożone w dni nauki szkolnej w godzinach uzgodnionych z dyrektorami szkół. W okresie ferii zimowych, przerw świątecznych i wakacji ( kalendarz roku szkolnego ), itp. posiłki dla dzieci i młodzieży wydawane będą w pomieszczeniu Stołówki w Ośrodku Pomocy Społecznej. 8) W okresie tygodniowym ( 5- dniowym ) skład posiłków musi przedstawić się następująco: a) 2 posiłki : ziemniaki, kasza lub ryż, mięso, surówka lub jarzyna, kompot lub kisiel, b) 1 posiłek : ziemniaki, ryba, surówka lub jarzyna, kompot lub kisiel, c) 1 posiłek : danie mączne, kompot lub kisiel, d) 1 posiłek : zupa z wkładką ( kiełbasa lub mięso ), chleb, przy czym poszczególne składniki gotowych posiłków powinny zawierać co najmniej następujące ilości: a) zupa - 350ml b) ziemniaki, kasza, ryż - 300g c) mięso - 150g d) ryba - 150g e) danie mączne - 350g f) surówka lub jarzyna - 100g g) kompot lub kisiel - 200ml h) mięso lub kiełbasa stanowiące wkładkę do zupy - 100g i) chleb ( do 4 kromek ). 9) Przygotowany posiłek musi zawierać minimum 800 kcal. 10) Wykonawca zobowiązany jest do podawania tygodniowego jadłospisu w miejscu widocznym w pomieszczeniu Stołówki i w szkołach. 11) Szkoły zobowiązane będą do udostępnienia bezpłatnie pomieszczenia, w którym wydawane będą posiłki.12) Zamawiający nie dopuszcza powtarzalności posiłku w ciągu jednego tygodnia ( nie dotyczy np. gotowanych ziemniaków ). 13) Posiłki mają być sporządzone zgodnie z wymogami sztuki kulinarnej i sanitarnej dla żywienia zbiorowego. 14) Posiłki muszą być sporządzone ze świeżych produktów spożywczych posiadających aktualne terminy ważności, należy pamiętać o ograniczeniu spożycia soli kuchennej. 15) Wykonawca zobowiązany jest dowozić posiłki do szkół ze Stołówki Ośrodka Pomocy Społecznej w urządzeniach zapewniających właściwą ochronę i temperaturę oraz własnymi środkami transportu przystosowanymi do przewozu żywności, spełniając przy tym wszelkie wymogi sanitarno - higieniczne. 16) Gorące posiłki w szkołach mają być podawane w naczyniach jednorazowych (stabilnych, bezpiecznych przy przenoszeniu) łącznie z sztućcami ( posiadającymi wymagane atesty ), które po zużyciu Wykonawca jest zobowiązany usunąć we własnym zakresie i pozostawić pomieszczenia, w którym będą wydawane posiłki w czystości. 17) Posiłki muszą mieć odpowiednią temperaturę w chwili dostawy, wymaganą dla posiłków obiadowych. 20) Posiłki będą wydawane na podstawie listy osób, którym przyznano gorący posiłek decyzją administracyjną z zastrzeżeniem, że lista ta może ulec zmianie. O każdej zmianie Wykonawca zostanie niezwłocznie poinformowany. Dodatkowo Wykonawca zobligowany jest do prowadzenia imiennej ewidencji osób korzystających z posiłków w każdym dniu miesiąca rozliczeniowego z uwzględnieniem nieobecności danej osoby. Wykonawca zobowiązuje się do przygotowywania posiłków zgodnie z zasadami określonymi w ustawie z dnia 25 sierpnia 2006r o bezpieczeństwie żywności i żywienia ( Dz. U. z 2010r. Nr 136, poz. 914 z późniejszymi zmianami) oraz przepisami wykonawczymi do tej ustawy. Wszystkie posiłki muszą być przygotowane zgodnie z obowiązującymi normami i przepisami prawa. Bezwzględnie należy przestrzegać norm na składniki pokarmowe i produkty spożywcze określone przez Instytut Żywienia i Żywności. Posiłki muszą być przygotowane zgodnie z zasadami racjonalnego żywienia dzieci i młodzieży przy zachowaniu wymogów sanitarno-epidemiologicznych. Wykonawca zobowiązany jest do przygotowania zdrowych posiłków na bazie produktów odpowiedniej jakości i bezpieczeństwem zgodnie z normami HACCP..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.32.10.00 - Usługi przygotowywania posiłków 55.52.40.00 - Usługi dostarczania posiłków do szkół 55.32.00.00 - Usługi podawania posiłków .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18.06.2014.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- SMAKUŚ Usługi Gastronomiczne, ul. Ofiar Oświęcimskich 4/4, 58-100 Świdnica, kraj/woj. dolnośląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 180394,20 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 189920,05
Oferta z najniższą ceną: 189920,05 / Oferta z najwyższą ceną: 189920,05
Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- usługa kompleksowej organizacji dwudniowej konferencji "Uczyć jak to łatwo powiedzieć! O uczeniu kompetencji w praktyce i teorii szkolnej"
- "Świadczenie usług cateringowych"
- usługi cateringowe podczas Krajowych dni Pola
- Przygotowanie, dostarczanie i wydawanie obiadów dwudaniowych dla uczniów Szkoły Podstawowej Nr 83 im. Jana Kasprowicza we Wrocławiu
- Świadczenie usług cateringowych
- Świadczenie usługi gastronomicznej w formie przygotowania i dostarczenia ciepłych posiłków dla uczestników Centrum Integracji Społecznej w Kościerzynie w ramach projektu pn. "Krok po kroku do pracy"
więcej: Usługi podawania posiłków »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.