Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-18
Wieluń: Przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu Od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie
Numer ogłoszenia: 206778 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Wieluniu , ul. Śląska 23, 98-300 Wieluń, woj. łódzkie, tel. 43 843 14 90, faks 43 843 14 90.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń uczestników projektu Od bierności do aktywności współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.2 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie 1: Kurs ABC przedsiębiorczości dla 15 uczestników Projektu - jedna grupa TERMIN REALIZACJI USŁUGI : październik 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Wieluń Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 30 godz. zegarowych na grupę. System szkolenia tygodniowy, 6 spotkań po 5 godzin. Zadanie 2: Warsztaty p.t. Rękodzieło artystyczne dla 12 uczestników Projektu - jedna grupa. TERMIN REALIZACJI USŁUGI : wrzesień - listopad 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Wieluń Łączny wymiar szkolenia na jednego uczestnika 60 godzin. System szkolenia tygodniowy, 12 spotkań po 5 godzin. Cel kursu: uzyskanie wiedzy i niezbędnych umiejętności praktycznych z zakresu wykonywania rękodzieła. W koszcie szkolenia należy uwzględnić niezbędne materiały dydaktyczne. Zadanie 3: Kurs ABC Komputera dla 22 uczestników Projektu - 2 grupy , w tym jedno stanowisko z oprogramowaniem udźwiękowiającym system Windows (dla osoby niewidomej). TERMIN REALIZACJI USŁUGI : lipiec - sierpień 2012 MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Wieluń Program szkolenia musi być zrealizowany w łącznym wymiarze 40 godzin zegarowych na grupę. Każdy uczestnik szkolenia musi posiadać oddzielne stanowisko komputerowe. Szkolenie prowadzone w formie ćwiczeń praktycznych połączonych z wykładem. System szkolenia tygodniowy, 10 spotkań po 4 godziny. Sala bez barier architektonicznych dla osób poruszających się na wózkach inwalidzkich. CEL SZKOLENIA- nabycie umiejętności samodzielnej pracy na komputerze. Zadanie 4: Bukieciarstwo dla 13 uczestników Projektu - jedna grupa TERMIN REALIZACJI USŁUGI : lipiec - wrzesień 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Wieluń Program szkolenia zgodny ze standardami MPiPS w łącznym wymiarze 180 godzin na grupę System szkolenia tygodniowy, 30 spotkań po 6 godzin. CEL SZKOLENIA - przygotowanie uczestników do samodzielnej pracy w zawodzie bukieciarz - wykonywania wyrobów bukieciarskich. Zadanie 5 : Podstawy języka niemieckiego w zakresie podstaw komunikowania się (poziom dostosowany do umiejętności uczestników szkolenia, stwierdzonych na podstawie przeprowadzonego przed rozpoczęciem zajęć rozpoznania) dla 20 uczestników Projektu - 2 grupy Celem szkolenia jest nabycie przez uczestników umiejętności porozumiewania się na tematy związane z podstawowymi zagadnieniami życia codziennego i zawodowego. Liczba godzin: 60 na grupę System szkolenia tygodniowy, 15 spotkań po 4 godziny TERMIN REALIZACJI USŁUGI : lipiec - sierpień 2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Wieluń Zadanie 6 : Warsztat p.t. URZĄDZANIE I PIELĘGNACJA TERENÓW ZIELONYCH dla 16 uczestników Projektu - 2 grupy Liczba godzin: 80 na grupę. System szkolenia tygodniowy, 16 spotkań po 5 godzin TERMIN REALIZACJI USŁUGI: 09 -10 .2012r. MIEJSCE REALIZACJI USŁUGI: Wieluń Podczas szkoleń należy zapewnić uczestnikom niezbędne materiały dydaktyczne oraz napoje chłodzące i zorganizować minimum 2 przerwy kawowe ( dostępna kawa , herbata , ciastka, bułki) . Wykonawca ma obowiązek zapewnienia sal dydaktycznych wyposażonych w niezbędny sprzęt i urządzenia zapewniające bezpieczne szkolenie . Wykonawca jest zobowiązany do sfinansowania kosztów przeprowadzenia niezbędnych badań lekarskich (przeprowadzonych przez lekarza medycyny pracy mających na celu stwierdzenie zdolności do odbycia kursu oraz podjęcia zatrudnienia zgodnego z kierunkiem szkolenia) , jeżeli specyfika kursu tego wymaga. Koszt należy uwzględnić w ogólnej cenie kursu. Wykonawca ma obowiązek zapewnić wszystkie materiały dydaktyczne niezbędne do realizacji szkolenia. Materiały te należy uwzględnić w kalkulacji kosztów szkolenia. Wszystkie dokumenty dotyczące realizacji przedmiotowych działań będą zawierały informację o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz aktualne logotypy, zgodnie z wytycznymi dotyczącymi oznaczania projektów w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. Pomieszczenia, w których odbywać się będą zajęcia z uczestnikami muszą być oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacjami o realizowanym projekcie. Wykonawca po zakończeniu realizacji kursu wystawi każdemu uczestnikowi certyfikat/zaświadczenie oznaczone logotypami POKL, EFS oraz informacją o współfinansowaniu projektu ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 5.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku wymagane jest posiadanie przez wykonawcę uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności tj. wpisu do rejestru instytucji szkoleniowych prowadzonego przez wojewódzki urząd pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W zakresie tego warunku wymagane jest posiadanie przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia w zakresie przeprowadzenia szkoleń. Ocena tego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego wykazu usług o charaketerze złożoności porównywalnej z zakresem zadania będącego przedmiotem zamówienia w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, to w tym okresie z podaniem przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz dokumenty potwierdzające że usługi te zostały wykonane należycie (np. referencje, zapłacone faktury; z wykazu powinno wynikać, że wykonawca przeprowadził minimum 2 usługi o podobnym charakterze).
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenie, że dysponuje on odpowiednim potencjałem technicznym.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez wykonawcę wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu Zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji, doświadczenia i wykształacenia niezbędnych do wykonania Zamówienia a także zakresu wykonywanych przez nich czynności.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia powyższego warunku dokonana będzie na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenie, że znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewiającej wykonanie zamówienia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy zgodnie z art. 144 ustawy PZP w następujących przypadkach: 1) zmiana terminu realizacji zadań z przyczyn niezależnych lub usprawiedliowionych przez wykonawcę a także na wniosek zamawiającego, 2) zmian dotyczących osób wskazanych w ofercie do wykonania zamówienia w przypadku gdy z przyczyn niezależnych od wykonawcy osoby te nie mogą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia pod warunkiem że wykonawca przedstawi zamawiającemu do akceptacji osoby z takimi samymi lub wyższymi kwalifikacjami, 3) zmiany w liczbie szkolonych uczestników, jeżeli z przyczyn niezależnych od stron umowy nie jest możliwe skierowanie na szkolenia wskazanej w SIWZ liczby uczestników, 4) zmiany miejsca szkolenia, jeżeli z przyczyn niezależnych od wykonawcy nie może on świadzczyć usług w miejscu wskazanym w ofercie 5) zmiany wykonawcy w przypadku sukcesji generalnej przekształcenia, dziedziczenia prawa spółek handlowych, przekształcenia oraz sukcesji z mocy prawa,
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wielun.pcpr.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba zamawiającego: Wieluń, ul. Śląska 23.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.06.2012 godzina 08:00, miejsce: Wieluń, ul. Śląska 23 od poniedziałku do piątku w godz. od 7.30 do 15.30.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z WIELUNIA
- Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów o kodzie 19 12 12 tj. inne odpady (w tym zmieszane substancje i przedmioty) z mechanicznej obróbki odpadów inne niż wymienione w 19 12 11
- Zakup busa 9-osobowego (w tym kierowca) przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych z możliwością montażu wózka inwalidzkiego dla Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Gromadzicach
więcej: przetargi w Wieluniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie z zakresu rewitalizacji w ramach projektu pn. "Regiony Rewitalizacji Edycja 3.0"
- Organizacja warsztatów dla uczniów i ich rodziców, szkoleń, warsztatów i indywidualnego wsparcia dla nauczycieli oraz szkoleń dla kadry administracyjnej z szkół podstawowych
- Świadczenie usług szkoleniowych dla uczniów i nauczycieli w projekcie: "Kształcenie naszą przyszłością " nr FELD.08.08-IZ.00-0073/23 w podziale na 9 części.
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkoleń/kursów dla uczniów i nauczycieli w ramach projektu "Działoszyn stawia na kształcenie zawodowe" nr FELD.08.08-IZ.00-0066/23 w podziale na 15 części.
- Zrealizowanie w terminie od 01.01.2025 do 15.12.2025 r. 2500 godzin pomocy specjalistycznej dla dzieci zagrożonych. niepełnosprawnością i niepełnosprawnych.
- Dostawa sprzętu, oprogramowania i rozwiązań IT w ramach projektu "Cyberbezpieczne Miasto Dynów - System bezpiecznych kopii dla cyberbezpieczeństwa kluczowych zasobów Miasta Dynowa
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.