Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-27
Żagań: Na usługę naprawy skrzyń przekładniowych sprzętu bojowego.
Numer ogłoszenia: 206799 - 2007; data zamieszczenia: 27.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 2649 Żagań, ul. Żarska, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3689004, fax 068 3689008.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.army.mil.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: JEDNOSTKA WOJSKOWA.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Na usługę naprawy skrzyń przekładniowych sprzętu bojowego..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Na usługę naprawy skrzyń przekładniowych sprzętu bojowego Remont zakładowy podzespołów: Skrzynia przekładniowa z pompą i przekładnią boczną lewą (nr kat. 175.48.002sb-3-Bx) z czołgu PT-91 nr KJ 52161, rok produkcji 1996 Skrzynia przekładniowa z pompą i przekładnią boczną lewą (nr kat. 175.48.002sb-3-Bx) z czołgu PT-91 nr KJ 45101, rok produkcji 1993 Przekładnia pośrednia (nr kat. 175.45sb-Ax) z czołgu PT-91 nr ZWJ-09-TPA Przekładnia główna (nr kat. 507-10-0990 lub 8.10.R-1 lub 8.10.04 7/048) z MTLB TRI rok produkcji 1988 Przekładnia główna (nr kat. 507-10-0990 lub 8.10.R-1 lub 8.10.04 7/048) z 122 mm hs 2S1, rok produkcji 1988
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 50.11.64.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów przekładniowych pojazdów Kod CPV wg słownika 2008: 50.11.64.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji układów przekładniowych pojazdów .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 20.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: NIE DOTYCZY.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W przetargu mogą wziąć udział wykonawcy, którzy: - spełniają warunki art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, - nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, - posiadają wymagane właściwymi przepisami atesty i zezwolenia - złożą formularz ofertowy wraz z wymaganymi dokumentami, oświadczeniami, załącznikami oraz zaświadczeniami.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełnienia warunków wykonawca zobowiązany jest do załączenia dokumentów wymienionych w specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.przetargi.army.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: JW 2649 ul. Żarska, 68 - 100 Żagań..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Ofertę w zapieczętowanej kopercie, opisanej według wskazań SIWZ, należy złożyć w Kancelarii Jawnej JW 2649 ul. Żarska, 68 - 100 Żagań..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.