Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-08-02
Warszawa: Dostawy części zamiennych do pojazdów marki Fiat.
Numer ogłoszenia: 206813 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Komenda Stołeczna Policji , ul. Nowolipie 2, 00-150 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6038608. 6037691, faks 022 6037642.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.policja.waw.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawy części zamiennych do pojazdów marki Fiat..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są sukcesywne (zgodnie z potrzebami Zamawiającego) dostawy części zamiennych do pojazdów marki Fiat. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych, w podziale na 2 zadania: a) Zadanie 1 -dostawa części zamiennych do pojazdów marki Fiat Bravo poj. 1,9 L, b) Zadanie 2 -dostawa części zamiennych do pojazdów marki Fiat Ducato poj. 3,0 L. 3. Zamawiający wymaga, aby asortyment wskazany: a) w zadaniu nr 1 w pozycjach 37, 38, 102, 162, 163 Formularza cenowego, b) w zadaniu nr 2 w pozycjach 15, 36, 37, 95, 96, 157, 158, 197-199, 202-203 Formularza cenowego, był oznakowany zgodnie z dyspozycją zawartą w § 10 ust. 1 pkt 1-4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.z 2003 r. Nr 32 poz. 262 ze zmianami)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawcy biorący udział w postępowaniu muszą posiadać doświadczenie w należytym wykonaniu w każdym zadaniu co najmniej jednego kontraktu (dostawy lub dostaw ciągłych/okresowych) odpowiadającego przedmiotowi zamówienia o wartości z okresu ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert nie mniejszej niż 15 000,00 PLN brutto.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
W celu potwierdzenia, że oferowany: a) w zadaniu nr 1 w pozycjach 37, 38, 102, 162, 163 Formularza cenowego, b) w zadaniu nr 2 w pozycjach 15, 36, 37, 95, 96, 157, 158, 197-199, 202-203 Formularza cenowego, asortyment jest oznaczony zgodnie z wymaganiem określonym przez Zamawiającego, Wykonawca złoży stosowne Oświadczenie zawarte w pkt 4 Oferty Wykonawcy
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający dopuszcza w drugim roku obowiązywania umowy jednokrotną zmianę cen jednostkowych, jednak nie więcej niż o prognozowany na ten rok średnioroczny wskaźnik wzrostu cen towarów i usług konsumpcyjnych określony w Ustawie Budżetowej - na pisemny wniosek Wykonawcy. Zmiana obowiązywać będzie od daty podpisania aneksu w tym zakresie.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.policja.waw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Komenda Stołeczna Policji Wydział Zamówień Publicznych
00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2
Opłata za SIWZ 13,55 PLN
wpłata na konto Zamawiającego nr 49 1010 1010 0056 5613 9150 0000.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 12:30, miejsce: Komenda Stołeczna Policji, 00-150 Warszawa, ul. Nowolipie 2.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawy części zamiennych do pojazdów marki Fiat Bravo poj. 1,9 L.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawy części zamiennych do pojazdów marki Fiat Bravo poj. 1,9 L 2. Zamawiający wymaga, aby asortyment wskazany: w pozycjach 37, 38, 102, 162, 163 Formularza cenowego, był oznakowany zgodnie z dyspozycją zawartą w § 10 ust. 1 pkt 1-4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.z 2003 r. Nr 32 poz. 262 ze zmianami)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawy części zamiennych do pojazdów marki Fiat Ducato poj. 3,0 L..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawy części zamiennych do pojazdów marki Fiat Ducato poj. 3,0 L. 2. Zamawiający wymaga, aby asortyment wskazany: w pozycjach 15, 36, 37, 95, 96, 157, 158, 197-199, 202-203 Formularza cenowego, był oznakowany zgodnie z dyspozycją zawartą w § 10 ust. 1 pkt 1-4 Rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 roku w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz.U.z 2003 r. Nr 32 poz. 262 ze zmianami)..
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.30.00.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Usługa monitoringu temperatury w urządzeniach chłodniczych
- Usługi noclegowe, gastronomiczne i wynajmu sali
- Opieka weterynaryjna nad zwierzętami bezdomnymi i kotami żyjącymi w latach 2025-26
- Modernizacja boisk przy Szkole Podstawowej nr 52 ul. Samarytanka 11a.
- "Udrożnienie wybranych koryt cieków oraz przywrócenie funkcjonalności urządzeń wodnych w ramach usuwania skutków powodzi z 2024r." Etap IV
- Modernizację systemu zarządzenia Magnum w Ośrodku Produkcji Telewizyjnej
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy paliw płynnych, akcesoriów samochodowych i usług mycia samochodów
- Sukcesywna dostawa materiałów eksploatacyjnych oraz części zamiennych i opon.
- DOSTAWA ZAMIENNYCH CZĘŚCI SAMOCHODOWYCH I FILTRÓW II
- ZP/21/2025 - Dostawa części zamiennych do pojazdów mechanicznych, akumulatorów, chemii samochodowej i ogumienia
- Dostawa części zamiennych, filtrów, akcesoriów do pojazdów kołowych z podziałem na 6 zadań
- Dostawa fabrycznie nowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych do pojazdów grupy Iveco, materiałów pędnych i smarów oraz sprzętu powszechnego użytku dla Jednostki Wojskowej Nr 6021.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.