eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi GóraPełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-29

Góra: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,
Numer ogłoszenia: 206831 - 2011; data zamieszczenia: 29.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Góra , ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, woj. dolnośląskie, tel. 065 5443644, faks 065/543-26-58.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.gora.com.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest pełnienie nadzoru inwestorskiego w trakcie realizacji inwestycji pn.: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, Zakres planowanych robót obejmuje: Wykonawca robót w ramach zadania realizuje zakres robót określony w dokumentacji projektowo-kosztorysowej jako wariant II. Opis: - droga gminna - klasy L - obłożenie ruchem - KR 1 - podstawowa szerokość jezdni - 5,50 m - spadek poprzeczny nawierzchni - 2,0 % - szerokość chodnika - 1,50 m - podłoże - grunty G 1 - odwodnienie W chwili obecnej istniejąca nawierzchnia ulicy Staromłyńskiej posiada nawierzchnię bitumiczną na długości 50 m od ulicy Armii Polskiej a na pozostałym odcinku występuje nawierzchnia gruntowa, częściowo wzmocniona żużlem a w części chodnikowej płytkami betonowymi. Istniejąca nawierzchnia bitumiczna wykonana jest na podbudowie brukowcowym i nie nadaje się do wykorzystania celem dalszej przebudowy. Zakłada się jej całkowite rozebranie wraz z utylizacją uzyskanego materiału. W ciągu drogi występuje kanalizacja sanitarna, gazociąg, wodociąg , uzbrojenie w sieć energetyczną napowietrzną i podziemną oraz sieć telekomunikacyjną W ulicy Staromłyńskiej nie występuje kanalizacja deszczowa. Niweletę nawierzchni zaprojektowano w nawiązaniu do rzędnych istniejącej nawierzchni betonowej ulicy Armii Polskiej oraz ulicy Tylnej z zachowaniem spadków podłużnych, umożliwiających prawidłowe odwodnienie korpusu drogowego. Spadek poprzeczny nawierzchni 2 ,0 %. Spadek poprzeczny chodnika 1,5 %. KONSTRUKCJA NAWIERZCHNI: Konstrukcja nawierzchni ciąg główny 0+000 - 0+105,91: -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze szarym -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 20 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 15 cm Konstrukcja nawierzchni pieszojezdni 0+006,54 - 0+062,29: Część jezdna : -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze szarym -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 20 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 15 cm Część chodnikowa : -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze czerwonym -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 20 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 15 cm Konstrukcja nawierzchni chodnika: -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Domino,, w kolorze czerwonym , -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 10 cm Konstrukcja ścieku z kostki betonowej: -kostka betonowa gr. 8 cm ,,Holland,, w kolorze szarym - podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm - ława betonowa z betonu B 15 w ilości 0,04 m3/m Konstrukcja nawierzchni zjazdów do posesji: -kostka betonowa gr. 8 cm,,Domino,, w kolorze szarym , -podsypka cem. - piaskowa gr. 5 cm -podbudowa zasadnicza z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie o uziarnieniu 0/31,5 (mieszanka granitowa) - gr. warstwy 15 cm -warstwa wzmacniająca podłoże gruntowe z gruntu stabilizowanego cementem w betoniarce o RM=2,5 MPa - gr. warstwy 10 cm Obramowanie nawierzchni a) obramowanie chodnika i pieszojezdni : -obrzeża betonowe o wymiarach 8*30*100 na ławie z betonu B 15 w ilości 0,035 m3/m b) obramowanie jezdni: -krawężnik betonowy 15*30*100 na ławie z betonu B 15 w ilości zgodnie z projektem ODWODNIENIE Wody opadowe z utwardzonej nawierzchni projektuje się odprowadzić poprzez odpowiednie spadki poprzeczne i podłużne do projektowanych wpustów ulicznych zlokalizowanych w jezdni i zaznaczonych na planie sytuacyjnym. Wpusty podłączono do projektowanej kanalizacji deszczowej z przykanalikami z rur PVC fi 200 i 160 mm o wytrzymałości Sn>= 12 kN/m . Wykonawca we własnym zakresie zapewni obsługę geodezyjną wraz z wykonaniem geodezyjnej dokumentacji powykonawczej obiektu. Roboty powinny być oznakowane zgodnie z opracowanym projektem organizacji ruchu na czas prowadzenia robót. Dokładny opis przedmiotu zamówienia zawarto w dokumentacji projektowej wraz z uzupełniającymi ją przedmiarami robót i specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót. Załączone do SIWZ przedmiary robót mają charakter wyłącznie pomocniczy/ uzupełniający w obliczu ustanowienia w postępowaniu wynagrodzenia ryczałtowego. W razie wątpliwości co do zakresu przedmiotu zamówienia należy uznać, iż Wykonawca wykona wszystkie roboty niezbędne do ukończenia i właściwego funkcjonowania dzieła zgodnie z jego przeznaczeniem. We wszystkich przypadkach, w których ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia wskazano pochodzenie materiałów i urządzeń, dopuszcza się stosowanie materiałów i urządzeń równoważnych tj. wszelkie wymienione z nazwy materiały i urządzenia użyte w przekazanej przez Zamawiającego dokumentacji służą określeniu standardu i mogą być zastąpione innymi materiałami o nie gorszych parametrach technicznych, użytkowych, jakościowych, funkcjonalnych i walorach estetycznych, przy uwzględnieniu prawidłowej współpracy z pozostałymi materiałami i urządzeniami. Pojęcie równoważności znajduje również zastosowanie w przypadku, gdy Zamawiający opisał przedmiot zamówienia za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia. Wykonawca wystawi odrębnie faktury za zadania: ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,. Materiały udostępniono na stronie Zamawiającego: www.bip.gora.com.pl w zakładce zamówienia publiczne w ogłoszeniu na roboty budowlane: Góra: Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, Numer ogłoszenia: 194290 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011 Zakres rzeczowy nadzoru inwestorskiego, stanowiącego przedmiot postępowania obejmuje nadzór nad wykonaniem robót budowlanych branży drogowej wraz z kanalizacją deszczową zgodnie z dokumentacją projektową. Szczegółowy zakres robót zawiera dokumentacja projektowa stanowiąca integralną część SIWZ. Inspektorzy Nadzoru zobligowani są do dokładnego zapoznania się z przedmiotowa dokumentacją. Dokładny zakres obowiązków inspektorów nadzoru opisano w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (t. j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych oraz projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ. 3.1.1.Do obowiązków inspektora nadzoru należy w szczególności: Podstawowe obowiązki inspektorów nadzoru: 1. Wykonawca w ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego zobowiązany jest do dostosowania godzin pracy do przyszłego Wykonawcy robót, przy czym Zamawiający wymaga pełnej dyspozycyjności i inspekcji na terenie prowadzenia robót budowlanych. Brak możliwości skontaktowania się Inspektorem nadzoru przez 3 kolejne dni może stanowić podstawę do rozwiązania umowy. 2. Do podstawowych obowiązków i praw Wykonawcy należy m.in.; 2.1. Sprawowanie funkcji nadzoru inwestorskiego dla całego procesu inwestycyjnego, w zakresie wynikającym z przepisów Prawa budowlanego (Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) oraz przepisów wykonawczych. 2.2. Pełna znajomość dokumentacji projektowej zadania inwestycyjnego, w tym warunkami pozwolenia na budowę (Wykonawca nie wprowadzi jakichkolwiek zmian dotyczących rodzaju i ilości robót bez pisemnego polecenia Zamawiającego) oraz umowy z Wykonawcą robót budowlanych, projekt umowy zawarto w ogłoszeniu o zamówieniu na roboty budowlane: www.bip.gora.com.pl. 2.3. Odpowiedzialność za koordynację realizacji zadania pn. ,,Wykonanie robót budowlanych w ramach inwestycji pn. ,,Poprawa jakości komunikacji w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, ,,Budowa kanalizacji deszczowej w obrębie ul. Staromłyńskiej w m. Góra,, i nadzór nad prawidłowym przebiegiem robót zgodnie z umową na roboty. 2.4. Realizowanie obowiązków i zadań nadzoru inwestorskiego w okresie gwarancyjnym na roboty budowlane. W czasie trwania okresu gwarancyjnego Wykonawca będzie dokonywał systematycznych przeglądów robót objętych umową na roboty, przyjmował zgłoszenia dotyczące wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym, zgłaszał do Wykonawcy robót zaistniałe wady i usterki oraz ustalenia dotyczące terminów ich usuwania, nadzorował realizację robót związanych z usuwaniem wad i usterek zaistniałych w okresie gwarancyjnym i poświadczał ich wykonanie. 2.5. Współuczestniczenie w rozliczeniu budowy w zakresie finansowym i rzeczowym. 2.6. Protokolarne przekazywanie placu budowy Wykonawcy robót budowlanych. 2.7. Zaopiniowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia BiOZ przekazanego przez Wykonawcę robót Zamawiającemu. 2.8. Pełnienie nadzoru inwestorskiego poprzez bieżący nadzór i kontrolę techniczną nad realizacją robót, w sposób umożliwiający ocenę prawidłowości i zgodności wykonania robót z dokumentacją projektową, STWiORB, pozwoleniem na budowę, zasadami sztuki budowlanej, właściwymi normami i przepisami prawa oraz interesem Zamawiającego. 2.9. Analiza dokumentacji projektowej, uzgodnień oraz decyzji w celu zidentyfikowania problemów i podjęcia działań zaradczych - informowanie Zamawiającego o problemach. 2.10. Rozstrzyganie wątpliwości natury technicznej w toku prowadzonych robót, a w razie potrzeby zaciąganie opinii autora projektu - egzekwowanie wypełniania czynności związanych z nadzorem autorskim. 2.11. Egzekwowanie od projektanta uzupełnień lub poprawek dokumentacji w trakcie realizacji robót w przypadku ujawnienia wad tej dokumentacji. 2.12. Sprawdzanie kwalifikacji oraz uprawnień do prowadzenia prac budowlanych osób zatrudnionych przez Wykonawcę robót. 2.13. Kontrola prawidłowości prowadzenia dziennika budowy i dokonywanie w nim wpisów stwierdzających wszystkie okoliczności mające znaczenie dla procesu budowlanego oraz wyceny robot. 2.14. Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie. 2.15. Sprawdzenie posiadania przez Kierownika budowy odpowiednich dokumentów (atestów, świadectw jakości, wyników badań, certyfikatów) dotyczących dostarczonych elementów prefabrykowanych i innych wyrobów oraz dokonanie ich oceny jakości na placu budowy przed ich wbudowaniem. Inspektor Nadzoru sprawdza i zatwierdza daną partię materiałów przeznaczonych przez Wykonawcę robót do wbudowania. 2.16. Uczestniczenie przy przeprowadzaniu prób, pomiarów i sprawdzeń, odbiorów technicznych instalacji, urządzeń technicznych. 2.17. Odbiór i sprawdzanie robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających - Inspektor Nadzoru potwierdza ich prawidłowość wykonania wpisem do dziennika budowy. 2.18. Uczestniczenie w odbiorach inwestycji (Inspektor Nadzoru potwierdza faktycznie wykonane roboty, potwierdza usunięcie wad) - przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowego obiektu i przekazaniu go do użytkowania. 2.19. Zatwierdzanie obmiaru robót faktycznie wykonanych oraz dokumentacji powykonawczej stanowiących podstawę do sporządzenia protokołu odbioru robót częściowych. 2.20. Sprawdzanie kompletności i zatwierdzenie przedstawionej przez Wykonawcę robót całościowej dokumentacji powykonawczej niezbędnej do przeprowadzenia odbioru końcowego inwestycji. 2.21. Potwierdzenie faktycznie wykonanego zakresu robót jako podstaw do fakturowania częściowego robót budowlanych, a także akceptowanie i zatwierdzanie faktur częściowych (w przypadku, gdy określono taki sposób rozliczenia z wykonawcą robót budowlanych) i faktury końcowej, po uprzedniej kontroli, weryfikacji i analizie prawidłowości zafakturowania wykonanych robót. 2.22. Dostarczanie wszelkich informacji związanych z postępem prac, niezbędnych dla prawidłowego rozliczenia przez Zamawiającego. 2.23. Opracowywanie wniosków na ewentualne zmiany w zakresach robót. Wykonawca nie jest umocowany do samodzielnego podejmowania decyzji w zakresie powyższego. 2.24. Udział w spotkaniach koordynacyjnych organizowanych przez Zamawiającego w sprawach dotyczących realizacji robót budowlanych, a także inicjowanie i prowadzenie takich spotkań, jeżeli zachodzi taka konieczność. Z ustaleń w trakcie spotkania zostanie sporządzony protokół ustaleń. 2.25. Kontrola realizacji przez Wykonawcę robót obsługi geodezyjnej w trakcie realizacji robót. 2.26. Wykonywanie wszystkich innych czynności niezbędnych do prawidłowej realizacji inwestycji i do zabezpieczenia interesu Zamawiającego. 2.27. W ramach pełnionego nadzoru inwestorskiego Wykonawca ma prawo: a) Wydawać kierownikowi budowy potwierdzone wpisem do dziennika budowy polecenia dotyczące: usunięcia nieprawidłowości lub zagrożeń, wykonania prób lub badań, także wymagających odkrycia robót lub elementów zakrytych. b) Żądać od Kierownika budowy dokonania poprawek bądź ponownego wykonania wadliwie wykonanych robót, a także wstrzymania dalszych robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę. c) Żądać od Kierownika budowy zawieszenia prowadzenia robót budowlanych w przypadku, gdy ich kontynuacja może spowodować znaczne straty materialne. d) Inspektor zobowiązuje się zawiadamiać Inwestora niezwłocznie o zaistniałych na budowie nieprawidłowościach. 2.28. Inspektor winien sprawdzić zgodność kosztorysu powykonawczego sporządzonego przez Wykonawcę robót z faktycznie wykonanymi robotami. 3. Dokładny zakres obowiązków opisano w ustawie Prawo budowlane budowlanego (t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 243, poz. 1623 z późn. zm.) i w aktach wykonawczych, a także projekcie umowy stanowiącym załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.24.70.00 - Nadzór nad robotami budowlanymi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 75.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: W postępowaniu nie ustanowiono obowiązku wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli dysponuje inspektorem nadzoru posiadającym stosowne uprawnienia budowlane określone przepisami Prawa budowlanego w następujących do prowadzenia nadzoru w specjalności drogowej, posiadającą aktualne członkostwo w Izbie Inżynierów Budownictwa (w przypadku obcokrajowców, którzy nie przynależą do właściwej izby samorządu zawodowego należy podać podstawę prawną uznania uprawnień). Wskazany inspektor nadzoru winien posiadać wymagane doświadczenie - tj. w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert (a jeśli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie) pełnił usługi nadzoru inwestorskiego w zakresie odpowiednim dla branży drogowej nad realizacją co najmniej jednej roboty budowlanej, obejmującej ułożenie nawierzchni z kostki brukowej wraz z wykonaniem kanalizacji. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie warunki spełniają oni wspólnie. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia. /do wyliczenia okresu 3 letniego Zamawiający weźmie pod uwagę termin zakończenia/ Zamawiający użył nomenklatury z obowiązujących przepisów prawa. W przypadku uprawnień wystawionych we wcześniejszych stanach prawnych liczy się zgodność zakresu uprawnień z zakresem przedmiotu zamówienia, zamawiający uzna uprawnienia budowlane zdobyte na podstawie wcześniej obowiązujących przepisów oraz uznane na zasadach określonych w ustawie o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. z 2008 r., Nr 63 poz. 394), których zakres uprawnia do pełnienia wskazanej funkcji przy realizacji przedmiotu zamówienia. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu nastąpi przy zastosowaniu formuły spełnia- nie spełnia. W przypadku Wykonawców występujących wspólnie, warunki spełniają wspólnie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Do wykazania spełniania warunku udziału w postępowaniu Zamawiający uzna za właściwe złożenie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, wskazanych przez ustawodawcę w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( t.j. Dz. U. z 2010 r. Nr 113, poz. 759 z późn. zm.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Oferta winna zawierać również pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zgodnie z art. 23 ustawy Prawo zamówień publicznych (dotyczy również wspólników spółki cywilnej). Treść pełnomocnictwa musi rozstrzygać, czy ustanowiony pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, czy również do zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) oraz pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

W przypadku zmiany terminu realizacji robót budowlanych w ramach przedmiotowej inwestycji inspektor nadzoru będzie nadal bez dodatkowej opłaty wypełniał swoje obowiązki.1.Wszelkie zmiany niniejszej umowy wymagają zgody obu stron i formy pisemnej pod rygorem nieważności. 2.Istnieje możliwość dokonania zmiany inspektora nadzoru wskazanego przez Wykonawcę, jedynie za uprzednią pisemną zgodą Zamawiającego. Wykonawca z własnej inicjatywy proponuje zmianę osoby wyszczególnionej w § 2 ust. 1 w następujących przypadkach: a) śmierci, choroby lub innych zdarzeń losowych; b) jeżeli zmiana tych osób stanie się konieczna z jakichkolwiek innych przyczyn niezależnych od Wykonawcy. 3.W przypadku zmiany osoby wyszczególnionej § 2 ust. 1 nowa osoba powołana do pełnienia obowiązków nadzoru musi spełniać wymagania określone prawem bądź w specyfikacji istotnych warunków zamówienia dla danej funkcji. 4.Zamawiający może także zażądać od Wykonawcy zmiany osoby, o której mowa w § 2 ust. 1 pkt, jeżeli uzna, że nie wykonuje należycie swoich obowiązków. Wykonawca obowiązany jest dokonać zmiany tej osoby w terminie nie dłuższym niż 14 dni od daty złożenia wniosku przez Zamawiającego. 5. Wykonawca nie może dokonać bez zgody Zamawiającego wyrażonej na piśmie cesji praw i obowiązków wynikających z niniejszej umowy na osoby trzecie pod rygorem nieważności bezwzględnej takiej czynności.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.gora.com.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 111.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.08.2011 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miasta i Gminy w Górze, ul. Mickiewicza 1, 56-200 Góra, pokój nr 101 sekretariat, I piętro budynku.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.