Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-13
Warszawa: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ksero dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie
Numer ogłoszenia: 206862 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie , ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 5784400 centrala, 5784489, faks 022 5784418.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wup.mazowsze.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.wup.mazowsze.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ksero dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa sprzętu komputerowego wraz z oprogramowaniem, sprzętu biurowego, materiałów eksploatacyjnych do drukarek i ksero dla Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- opis urządzeń technicznych, instrukcję obsługi oraz środków stosowanych przez wykonawcę dostaw lub usług oraz opis zaplecza naukowo-badawczego wykonawcy, w celu potwierdzenia zapewnienia odpowiedniej jakości realizowanego zamówienia
- zaświadczenie podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień zawartej umowy z powodu działań osób trzecich uniemożliwiających wykonanie prac, które to działania nie są konsekwencją winy którejkolwiek ze stron. Strony zastrzegają możliwość zmiany umów w zakresie terminu dostawy w przypadku, gdy dochowanie pierwotnego terminu będzie niemożliwe z przyczyn niezależnych od stron
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wup.mazowsze.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie
ul. Ciołka 10a, 01-402 Warszawa
Zespół ds. Zamówień Publicznych, pok. 408 lub 410.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 22.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Wojewódzki Urząd Pracy w Warszawie ul. Młynarska 16, 01-205 Warszawa.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekty współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zespół ds. Projektów-Wydział Regionalnej Polityki Rynku Pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, biurowo-technicznego, fotograficznego, oprogramowania komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych na potrzeby projektu: Własna firma - Twoją szansą finansowanego z Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zespół ds. Badań i Analiz-Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa zestawu komputerowego z oprogramowaniem biurowym, laptopa (z osprzętem) wraz z oprogramowaniem biurowym i drukarki laserowej sieciowej na potrzeby projektu Mazowieckie Obserwatorium Rynku Pracy II realizowanego w ramach Poddziałania 6.1.1 Wsparcie osób pozostających bez zatrudnienia na regionalnym rynku pracy, Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Filia WUP w Radomiu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego, biurowego oraz materiałów eksploatacyjnych do drukarki i ksero do biura projektu w ramach projektu Moja firma - moja przyszłość, współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Działania 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia, programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Filia WUP w Siedlcach.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego: zestawu komputerowego wraz z oprogramowaniem i antywirusem oraz drukarki laserowej wraz z tonerami do ww. urządzenia w ramach projektu Czas na biznes II, Działania 6.2 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki realizowanego przez siedlecką Filię WUP.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Filia WUP w Płocku.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego - notebooków, oprogramowania, wkładów do drukarek na potrzeby projektu pn. Płocka Szkoła Małej Przedsiębiorczości IV, realizowanego przez WUP w Warszawie Filię w Płocku w ramach Priorytetu VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich, Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.23.21.10-8, 30.19.00.00-7, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Zespół ds. Informatyki-Wydział Obsługi Urzędu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa sprzętu komputerowego z oprogramowaniem oraz podzespołów na potrzeby Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Warszawie oraz jego Filii zgodnie ze specyfikacją techniczną sprzętu.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.60.00-2, 30.23.21.10-8, 48.00.00.00-8, 30.12.51.10-5, 30.21.31.00-6, 30.21.33.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 21.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Filia WUP w Ciechanowie.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: dostawa 2 komputerów i 2 oprogramowań komputerowych (pakiet) do projektu Akademia Przedsiębiorczości IV Priorytet VI Rynek pracy otwarty dla wszystkich Działanie 6.2 Wsparcie oraz promocja przedsiębiorczości i samozatrudnienia Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.33.00-8, 30.23.60.00-2, 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne" wraz z infrastrukturą techniczną i zagospodarowaniem terenu przy ul. Wojska Polskiego w Zamościu - działka ew. 1/113
- Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego - 32 lokale mieszkalne wraz z zagospodarowaniem terenu, naziemnymi miejscami postojowymi oraz infrastrukturą techniczną wewnętrzną i zewnętrzną w Chełmie
- Zakup samochodów służbowych dla III Oddziału ZUS w Warszawie
- Remont pomieszczeń sanitarnych i gospodarczych w budynku B Centrali Najwyższej Izby Kontroli w Warszawie, przy ul. Krzywickiego 9.
- Remont pustostanów w budynkach mieszkalnych przy ul. Trakt Lubelski 351 m 48 i ul. Trakt Lubelski 353 m 14 w Warszawie.
- Dostawa mebli laboratoryjnych, znak sprawy AEZ/S-050/2025
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby Poznańskiego Ośrodka Specjalistycznych Usług Medycznych
- Cyberbezpieczna Gmina Wierzbica
- Usługa dzierżawy drukarek wraz z dostawą drukarek dla Urzędu Miejskiego w Aleksandrowie Kujawskim
- Dostawa i wdrożenie sprzętu i oprogramowania zwiększającego poziom bezpieczeństwa cybernetycznego Urzędu Gminy Bisztynek w ramach zadania: "Cyberbezpieczny Samorząd - Gmina Bisztynek"
- Dostawa i uruchomienie profilometru optycznego
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania wraz z wdrożeniem w ramach zadania "Cyberbezpieczny Samorząd"
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.