Ogłoszenie z dnia 2007-10-29
Krynica: sprzedaż i dostawa pulsoksymetru i densytometru
Numer ogłoszenia: 206864 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 158617 - 2007.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej - Szpital im. dr J. Dietla w Krynicy Zdroju, ul. Kraszewskiego, 33-380 Krynica, woj. małopolskie, tel. 018 4712807, 4715196, fax 018 4712338.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: sprzedaż i dostawa pulsoksymetru i densytometru.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. PRZEDMIOTEM ZAMÓWIENIA JEST SPRZEDAŻ I DOSTAWA PULSOKSYMETRU /1 szt./ I DENSYTOMETRU do pomiaru gęstości zawiesiny bakteryjnej /1 szt./, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia przedstawionym w załączniku nr 1 do specyfikacji, według 2 pakietów. 2. Opis przedmiotu zamówienia opisuje załącznik Nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. 3. Szczegółowe określenie wymagań technicznych przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna, stanowiąca załącznik Nr 1, który stanowi integralną część SIWZ. W specyfikacji wskazano m. in. progowe wartości parametrów technicznych sprzętu, których spełnienie warunkuje dopuszczenie do udziału w postępowaniu. Oferta nie spełniająca parametrów progowych podlega odrzuceniu, jako niezgodna z SIWZ. 4. Wykonawca będzie zobowiązany do dostawy sprzętu medycznego, zgodnie ze złożoną ofertą cenową. 5. Dostawa przedmiotu zamówienia nastąpi nie później niż w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy, w terminie uzgodnionym z pracownikiem Zamawiającego, na co najmniej 3 dni przed planowaną dostawą. 6. Wykonawca przekaże kompletną dokumentację w języku polskim (instrukcję obsługi, gwarancję, dokumentację) w dniu dostawy. 7. Wykonawca podłączy urządzenie do wskazanego miejsca w SPZOZ w Szpitalu w Krynicy- Zdroju. 8. Wykonawca przeszkoli pracowników odpowiednich Pracowni Szpitala w zakresie obsługi urządzenia i bieżącej konserwacji urządzenia podczas odbioru. 9. Wykonawca udzieli gwarancji na przedmiot zamówienia na okres nie krótszy, niż 24 miesiące. a/ Wykonawca będzie, bez odrębnej płatności, sprawował serwis gwarancyjny w okresie trwania gwarancji b/ Czas reakcji od momentu daty zgłoszenia faksem na numer Wykonawcy i podjęcie naprawy wynosić będzie max. 24 godziny. W przypadku nie dokonania naprawy w terminie 14 dni, Wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia sprzętu zastępczego tej samej klasy i o tych samych parametrach, lub o wyższych parametrach c/ Wykonawca przeprowadzi dwa bezpłatne przeglądy w okresie gwarancji d/ Wykonawca zabezpieczy autoryzowany serwis pogwarancyjny na terenie Polski (odpłatnie) na okres min. 5 lat; czas przystąpienia do usunięcia awarii - max. 48 godzin od zgłoszenia wysłanego faksem na numer Wykonawcy e/ koszty materiałów zużytych do konserwacji i napraw w okresie gwarancji obciążają Wykonawcę, po okresie gwarancji obciążają Zamawiającego. 10. Oferowany sprzęt musi być fabrycznie nowy (2007 rok produkcji) 11. Opis części zamówienia: Zamawiający dopuszcza złożenie ofert częściowych. 12. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 13. Zamawiający nie dopuszcza możliwości wykonania żadnej z części niniejszego zamówienia przez podwykonawców.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .
II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 3142,65 PLN.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony
IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: pakiet nr 2.
V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11.10.2007.
V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Bio-Mar DIAGNOSTYKA Sp. z o.o., ul. Jagodowa 11, 44-110 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)
- Cena wybranej oferty: 3142.65
- Oferta z najniższą ceną: 3142.65 / oferta z najwyższą ceną: 3142.65
- Waluta: PLN.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa zamrażarek niskotemperaturowych, termomiksera i sprzętu medycznego w 4 pakietach
- Zakup sprzętu i aparatury medycznej dla Szpitala Specjalistycznego w Zabrzu tj. kabiny do naświetleń promieniowaniem UVB, BIS do stanowiska do znieczulenia, USG dermatologicznego do badań skóry.
- Dostawa aparatu do laseroterapii.
- Przebudowa pomieszczeń przyziemia w budynku A na potrzeby Centralnej Sterylizatorni Szpitala Dziecięcego im. prof. dr. med. Jana Bogdanowicza SPZOZ w Warszawie
- Dostawa wyposażenia dla jeleniogórskich przedszkoli publicznych w ramach projektu ,,Akademia przedszkolaka"
- Dostawy drobnego sprzętu medycznego i środków ochrony indywidualnej - ZP-3/25
więcej: Urządzenia medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.