Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-01-25
Sopot: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie
Numer ogłoszenia: 20686 - 2010; data zamieszczenia: 25.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. dr Jadwigi Titz-Kosko , ul. Grunwaldzka 1-3, 81-759 Sopot, woj. pomorskie, tel. 058 5557528.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.wzr.com.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywne dostawy drobnego sprzętu medycznego do Wojewódzkiego Zespołu Reumatologicznego im. dr Jadwigi Titz-Kosko w Sopocie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: PAKIET 1- STRZYKAWKI CPV - 33141310-6 6 pozycji: łącznie 167 opak., 170 szt. PAKIET 2 - IGŁY MEDYCZNE, KANIULE* CPV - 33141320-9, 33141220-8 13 pozycji: łącznie 337 opak., 750 szt., PAKIET 3- KANIULE CPV - 33141220-8 6 pozycji: łącznie 1 655 szt. PAKIET 4 - URZĄDZENIA I PRZYRZĄDY DO TRANSFUZJI I INFUZJI* CPV 33194000-6 4 pozycje: łącznie 2 490 szt. PAKIET 5 - PRODUKTY Z DREWNA CIĘTEGO CPV 03419100-1 1 pozycja: łącznie 6 000 szt. PAKIET 6 - CEWNIKI CPV 33141200-2, WORKI DO CEWNIKÓW CPV 33141210-5 7 pozycji: łącznie 254 szt. PAKIET 7 - PAPIER FOTOCZUŁY, TERMOCZUŁY LUB PAPIER TERMOGRAFICZNY I TEKTURA CPV 22993000-7, CZYNNIKI DIAGNOSTYCZNE CPV 33694000-1, 33751000-9 8 pozycji: łącznie 825 rol., 424 opak. PAKIET 8 - RĘKAWICE CHIRURGICZNE CPV 33141420-0 4 pozycje: łącznie 350 par, 630 opak. PAKIET 9 - JEDNORAZOWE, NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE CPV 33141000-0 2 pozycje: łącznie 2 opak. PAKIET 10 - URZĄDZENIA MEDYCZNE CPV 33100000-1, SKALPELE I NOŻE CHIRURGICZNE CPV 33141411-4, PRODUKTY Z TWORZYW SZTUCZNYCH CPV 19520000-7, ZESTAWY DO PODAWANIA LEKÓW CPV 33141624-0 16 pozycji: łącznie 73 654 szt. PAKIET 11 - WŁÓKNA POJEDYNCZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH (RÓŻNE WYROBY WŁÓKIENNICZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH), PODKŁADY MEDYCZNE I DOZOWNIK NA PODKŁADY MEDYCZNE CPV 39525000-8 7 pozycji: łącznie 17 622 szt. PAKIET 12 - TERMOMETRY CPV 38412000-6, JEDNORAZOWE NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE CPV 33141000-0, BATERIE CPV 31420000-6 4 pozycje: łącznie 110 szt., 50 opak. PAKIET 13 - MASKI TLENOWE CPV 33157110-9 3 pozycje: łącznie 54 szt. PAKIET 14 - WAGI ELEKTRONICZNE CPV 38311000-8 1 pozycja: łącznie 2 szt., PAKIET 15 - ELEKTRODY DO KARDIOMONITORA CPV 33123200-0 1 pozycja: łącznie 60 szt. PAKIET 16 - ELEKTRODY i GŁOWICE CPV 33123200-0, CPV 33158200-4 3 pozycje: łącznie 45 opak., 1 szt. PAKIET 17 - URZĄDZENIA DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ CPV 33157000-51 4 pozycje: łącznie 131 szt. PAKIET 18 - JEDNORAZOWE ZESTAWY LARYNGOLOGICZNE CPV 33141620-2 2 pozycje: łącznie 610 szt. PAKIET 19 - DRABINKI PRZYŁÓŻKOWE CPV 33100000-1 1 pozycja: łącznie 2 szt. PAKIET 20 - SPIROMETR CPV 33100000-1 1 pozycja: łącznie 1 szt. PAKIET 21 - FILTRY DO LAMPY SOLLUX CPV 33100000-1 2 pozycje: łącznie 12 szt. * Zamawiający wymaga dostarczenia próbek.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10 - Strzykawki 33.14.13.20 - Igły medyczne 33.14.12.20 - Kaniula 33.19.40.00 - Urządzenia i przyrządy do transfuzji i infuzji 03.41.91.00 - Produkty z drewna ciętego 33.14.12.00 - Cewniki 33.14.12.10 - Pojemniki do cewników 22.99.30.00 - Papier fotoczuły, termoczuły lub termograficzny i tektura 33.14.14.20 - Rękawice chirurgiczne 33.69.40.00 - Czynniki diagnostyczne 33.14.10.00 - Jednorazowe, niechemiczne artykuły medyczne i hematologiczne 33.14.14.11 - Skalpele i noże chirurgiczne 39.52.50.00 - Różne wyroby włókiennicze z tworzyw sztucznych 38.41.20.00 - Termometry 31.42.00.00 - Baterie galwaniczne 19.52.00.00 - Produkty z tworzyw sztucznych 33.14.16.24 - Zestawy do podawania leków 33.15.71.10 - Maski tlenowe 38.31.10.00 - Wagi elektroniczne i akcesoria 33.12.32.00 - Urządzenia do elektrokardiografii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wniesienie wadium - nie jest wymagane.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: I. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy spełniający następujące warunki: a) posiadania wiedzy i doświadczenia w postaci należytego wykonania, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywania, co najmniej jednej dostawy drobnego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; b) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zapewniających wykonanie zamówienia; c) posiadania sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. II. Zamawiający ustala następujący sposób oceny warunków udziału w postępowaniu: 2.1. a/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.a) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 1 i 2 Informacji o oświadczeniach i dokumentach W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.a) oraz wykazu usług potwierdzającego należyte wykonanie, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanie, co najmniej jednej dostawy drobnego sprzętu medycznego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert; Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. b/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.b) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 3 Informacji o oświadczeniach i dokumentach. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.b), Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. c/ w zakresie warunku wskazanego w pkt.I lit.c) - ocena spełniania warunku nastąpi na podstawie przedstawionych przez Wykonawcę dokumentów wskazanych w pkt. 4 Informacji o oświadczeniach i dokumentach. W razie złożenia przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunku wskazanego w pkt.I lit.c), Zamawiający uzna warunek za spełniony. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia, ocena spełnienia warunku nastąpi w oparciu o pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2.2. Zamawiający oceni spełnianie w/w warunków wymaganych od Wykonawców określonych w Rozdziale IV SIWZ na zasadzie: spełnia/nie spełnia. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące Załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 2. Oświadczenie - wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych dostaw w zakresie niezbędnym do wykazania spełnienia warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem do terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie /np. referencje/ - stanowiące załącznik nr 4 do SIWZ. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 3. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 4. wypełnione Oświadczenie o spełnianiu tego warunku - stanowiące załącznik nr 2 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument Jeżeli Wykonawca nie dysponuje zasobami niezbędnymi do realizacji niniejszego zamówienia - pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. 5. aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy; W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 6. wypełnione Oświadczenie o niepodleganiu wykluczeniu - stanowiące Załącznik nr 3 do SIWZ W przypadku Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć ten dokument. 7. W przypadku gdy dany oferowany produkt jest wyrobem medycznym w rozumieniu ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (Dz.U. z 2004r. Nr 93 poz. 896) - deklaracja producenta o spełnieniu wymagań zasadniczych dla wyrobów medycznych dla danego oferowanego produktu bądź dokument potwierdzający dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. W wypadku, gdy dla danego podmiotu w stosunku do danego wyrobu dokonanie zgłoszenia jest obowiązkowe, prosimy o przedstawienie dokumentu potwierdzającego dokonanie zgłoszenia danego wyrobu do Rejestru wyrobów medycznych i podmiotów odpowiedzialnych za wprowadzenie do obrotu i używania. 8. wypełnionego FORMULARZA OFERTY - stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 9. wypełnionego FORMULARZA OFERTOWO - CENOWEGO - stanowiącego załącznik nr 6 do SIWZ 10. wykazu próbek złożonych wraz z ofertą - załącznik nr 5 (dot. PAKIETU nr 2 i PAKIETU nr 4).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wzr.com.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny
im. Jadwigi Titz - Kosko
ul. Grunwaldzka 1/3
81-759 Sopot
Sekretariat, II piętro.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 08.02.2010 godzina 10:00, miejsce: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: DODATKOWA INFORMACJA DLA WYKONAWCÓW: - MAJĄCYCH SIEDZIBĘ LUB MIEJSCE ZAMIESZKANIA ZA GRANICĄ: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej: - zamiast dokumentów wskazanych w pkt. 1 ppkt.1 - składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości (wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert). Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się w/w dokumentów wskazanych w pkt. 1 ppkt.1 - Wykonawca winien je zastąpić dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. - WSPÓLNIE UBIEGAJĄCYCH SIĘ O UDZIELENIE ZAMÓWIENIA: W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia. Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału lub poświadczonej notarialnie lub przez Wykonawcę kopii, albo sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania wynikającego ze złożonej oferty. UWAGA: jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda - przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Każdy z Wykonawców jest zobowiązany złożyć dokumenty wymagane przez Zamawiającego w jednej z następujących form: - oryginały, - kserokopie poświadczone za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty . 1. Rodzaj procedury: otwarta 2. Kryteria udzielenie zamówienia : a) Cena 100% - dla pakietów 1,3,5-21 b) Cena 70%, jakość 30% - dla pakietów 2,4 3. Nie będzie wykorzystana aukcja elektroniczna. 4. Dynamiczny system zakupu nie ma zastosowania. 5. Umowa ramowa nie ma zastosowania. 6. Formalności po wyborze oferty: a. Zamawiający po wyborze oferty zawiadomi pisemnie Wykonawcę, którego oferta zostanie wybrana o dacie i miejscu zawarcia Umowy. b. Umowa będzie podpisana przez Zamawiającego i wybranego Wykonawcę - nie wcześniej niż po upływie 7 dni po zawiadomieniu o wyborze Wykonawcy, z wyłączeniem sytuacji gdy zostanie wniesiony protest przez któregokolwiek z pozostałych uczestników postępowania, chyba że w postępowaniu o udzielenie zamówienia w danym pakiecie zostanie złożona tylko jedna oferta. c. Niedopuszczalne pod rygorem nieważności są istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy, chyba że nastąpią następujące warunki zmiany umowy: - w trakcie trwania umowy ceny ulegną zmianie w przypadku zmian (także obniżka) stawek podatku VAT bezpośrednio związanych z przedmiotem zamówienia. - wystąpią okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, a w związku z nimi wystąpi konieczność wprowadzenia zmian do umowy, a zmiany te są korzystne dla Zamawiającego i zostaną zaakceptowane przez Wykonawcę. Jest to zamówienie o charakterze powtarzającym się. Numer referencyjny nadany sprawie przez podmiot zamawiający : N/1/10 Brak poprzednich publikacji dotyczących tego samego ogłoszenia Warunki uzyskania specyfikacji: do dnia 5 lutego 2010 roku, Formularz Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia dotyczącej niniejszego postępowania można odebrać osobiście, na stronie internetowej www.wzr.com.pl lub za zaliczeniem pocztowym w: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro cena formularza Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia - 10 zł (+ VAT ) Termin realizacji zamówienia: sukcesywnie, 12 miesięcy od dnia podpisania umowy. WYKONAWCA jest zobowiązany dostarczyć przedmiot umowy objęty zamówieniem w terminie do 7 (słownie: siedmiu) dni roboczych od daty zgłoszenia zapotrzebowania. INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM: 1. Warunki dotyczące zamówienia - wymagane wadia i gwarancje : Wniesienie wadium - nie jest wymagane. Zabezpieczenie należytego wykonania umowy - nie jest wymagane. 2. Główne warunki finansowania i płatności : Płatności z tytułu dostaw przedmiotu zamówienia zostanie dokonana w terminie do 30 dni od daty dostawy i otrzymania faktury. 3. Forma prawna, jaką musi przyjąć grupa wykonawców, której zostanie udzielone zamówienie : W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - Wykonawcy są zobowiązani dołączyć dodatkowo : - listę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia oraz - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania ich w niniejszym postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia . Pełnomocnictwo musi być złożone w formie oryginału, poświadczonej notarialnie kopii, sporządzonego przez notariusza odpisu lub wyciągu z dokumentu. Treść pełnomocnictwa musi jednoznacznie określać czynności, do wykonywania których pełnomocnik jest upoważniony . Jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zostanie wybrana - Zamawiający zażąda -przed podpisaniem umowy - umowy regulującej współpracę tych podmiotów. Wykonawcy występujący wspólnie ponoszą solidarną odpowiedzialność za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zobowiązania. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - każdy z Wykonawców poświadcza także własne dokumenty. MIEJSCE I TERMIN SKŁADANIA OFERT. Ofertę należy doręczyć do dnia : 8 lutego 2010 roku o godz. 10.00 do: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Sekretariat, II piętro MIEJSCE I TERMIN OTWARCIA OFERT. Komisyjne otwarcie ofert nastąpi w trakcie posiedzenia Komisji Przetargowej, które odbędzie się w dniu: 8 lutego 2010 roku o godz. 11.00 w: Wojewódzki Zespół Reumatologiczny im. Jadwigi Titz - Kosko ul. Grunwaldzka 1/3 81-759 Sopot Dział Zamówień Publicznych, II piętro, pok. nr 7B Język, w którym można sporządzać oferty : PL.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: PAKIET 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: STRZYKAWKI 6 pozycji: łącznie 167 opak., 170 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.10-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PAKIET 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: IGŁY MEDYCZNE, KANIULE* 13 pozycji: łącznie 337 opak., 750 szt., *ZAMAWIAJĄCY WYMAGA DOSTARCZENIA PRÓBEK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.13.20-9, 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PAKIET 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: KANIULE 6 pozycji: łącznie 1 655 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.20-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: PAKIET 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA I PRZYRZĄDY DO TRANSFUZJI I INFUZJI* 4 pozycje: łącznie 2 490 szt. *ZAMAWIAJĄCY WYMAGA DOSTARCZENI PRÓBEK.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.40.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 70
- 2. Jakość - 30
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: PAKIET 5.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PRODUKTY Z DREWNA CIĘTEGO 1 pozycja: łącznie 6 000 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.41.91.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: PAKIET 6.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: CEWNIKI 7 pozycji: łącznie 254 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.12.00-2, 33.14.12.10-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: PAKIET 7.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: PAPIER FOTOCZUŁY, TERMOCZUŁY LUB PAPIER TERMOGRAFICZNY I TEKTURA CPV 22993000-7, CZYNNIKI DIAGNOSTYCZNE 8 pozycji: łącznie 825 rol., 424 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.69.40.00-1, 33.75.10.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: PAKIET 8.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: RĘKAWICE CHIRURGICZNE 4 pozycje: łącznie 350 par, 630 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.14.20-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: PAKIET 9.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JEDNORAZOWE, NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE 2 pozycje: łącznie 2 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.10.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: PAKIET 10.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA MEDYCZNE, SKALPELE I NOŻE CHIRURGICZNE, PRODUKTY Z TWORZYW SZTUCZNYCH, ZESTAWY DO PODAWANIA LEKÓW 16 pozycji: łącznie 73 654 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1, 33.14.14.11-4, 19.52.00.00-7, 33.14.16.24-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 11 NAZWA: PAKIET 11.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WŁÓKNA POJEDYNCZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH (RÓŻNE WYROBY WŁÓKIENNICZE Z TWORZYW SZTUCZNYCH), PODKŁADY MEDYCZNE I DOZOWNIK NA PODKŁADY MEDYCZNE 7 pozycji: łącznie 17 622 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.52.50.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 12 NAZWA: PAKIET 12.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: TERMOMETRY, JEDNORAZOWE NIECHEMICZNE ARTYKUŁY MEDYCZNE I HEMATOLOGICZNE, BATERIE 4 pozycje: łącznie 110 szt., 50 opak..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.41.20.00-6, 33.14.10.00-0, 31.42.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 13 NAZWA: PAKIET 13.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: MASKI TLENOWE 3 pozycje: łącznie 54 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.71.10-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 14 NAZWA: PAKIET 14.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: WAGI ELEKTRONICZNE 1 pozycja: łącznie 2 szt.,.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38.31.10.00-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 15 NAZWA: PAKIET 15.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY DO KARDIOMONITORA 1 pozycja: łącznie 60 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 16 NAZWA: PAKIET 16.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ELEKTRODY i GŁOWICE 3 pozycje: łącznie 45 opak., 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.12.32.00-0, 33.15.82.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 17 NAZWA: PAKIET 17.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: URZĄDZENIA DO TERAPII GAZOWEJ I ODDECHOWEJ CPV 33157000-5 4 pozycje: łącznie 131 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.15.70.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 18 NAZWA: PAKIET 18.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: JEDNORAZOWE ZESTAWY LARYNGOLOGICZNE 2 pozycje: łącznie 610 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.16.20-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 19 NAZWA: PAKIET 19.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DRABINKI PRZYŁÓŻKOWE 1 pozycja: łącznie 2 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 20 NAZWA: PAKIET 20.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: SPIROMETR 1 pozycja: łącznie 1 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 21 NAZWA: PAKIET 21.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: FILTRY DO LAMPY SOLLUX 2 pozycje: łącznie 12 szt..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.10.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z SOPOTU
- Sukcesywne dostawy worków na odpady.
- Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca dostawę energii elektrycznej i świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej na potrzeby SP ZOZ Sanatorium Uzdrowiskowego MSWiA w Sopocie
- Oczyszczanie lasów i placów zabaw w Sopocie z podziałem na części: część I - oczyszczanie lasów komunalnych miasta Sopotu część II - oczyszczanie placów zabaw w Sopocie
- Sukcesywny wywóz niesortowanego gruzu i ziemi
- Cięcia drzew z zastosowaniem technik alpinistycznych
- Sukcesywna dostawa masy betonowej oraz otoczaka.
więcej: przetargi w Sopocie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa podkładów celulozowych, drobnego sprzętu medycznego, masek chirurgicznych
- "Dostawa jednorazowych, pediatrycznych zestawów angiograficznych"
- Dostawa sprzętu jednorazowego użytku do elektrofizjologii
- Dostawa sprzętu medycznego
- SZPiFP-136-24 Dostawa tamponów do osmologii
- Postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego na dostawę obłożeń jednorazowego użytku
więcej: Produkty z drewna ciętego »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.