Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu
Og³oszenie z dnia 2012-06-18
Pruszcz Gdañski: Artyku³y biurowe.
Numer og³oszenia: 206918 - 2012; data zamieszczenia: 18.06.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.
Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 1300 , ul. Powstañców Warszawy 26a, 83-001 Pruszcz Gdañski, woj. pomorskie, tel. 058 682 45 91, faks 058 682 46 45.
- Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://www.49psb.pow.mil.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Wojskowa Jednostka Bud¿etowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Artyku³y biurowe..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artyku³ów biurowych, szczegó³owy wykaz artyku³ów zawarty jest w za³±czniku nr. 2, do SIWZ. Dopuszcza siê z³o¿enie oferty z uwzglêdnieniem wykonania czê¶ci zlecenia przez Podwykonawcê..
II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.
- Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
- Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ dokonywania zamówieñ uzupe³niaj±cych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy Prawo zamówieñ publicznych, w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia podstawowego dotychczasowemu wykonawcy us³ug. Zamówie-nia uzupe³niaj±ce stanowiæ mog± nie wiêcej ni¿ 50% warto¶ci zamówienia podstawo-wego i polegaj± na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówieñ.
II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 30.19.00.00 - Ró¿ny sprzêt i artyku³y biurowe .
II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.10.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:
- o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Zakceptowany wzór umowy
III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.49psb.pow.mil.pl/
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, mo¿na uzyskaæ w Jednostce Wojskowej 1300 przy ulicy Powstañców Warszawy 28B, 83-000 Pruszcz Gdañski, budynek numer 8, pokój nr 27.
IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 26.06.2012 godzina 12:00, miejsce: Oferty nale¿y sk³adaæ w siedzibie Zamawiaj±cego w Jednostce Wojskowej 1300, Przy ulicy Powstañców Warszawy 28B, 83-000 Pruszcz Gdañski budynek sztabu jednostki - kancelaria jawna ( pokój Nr 101 ),.
IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PRUSZCZA GDAÑSKIEGO
- Us³uga dozoru i bezpo¶redniej ochrony fizycznej nieruchomo¶ci oraz ca³odobowego dozoru sygna³ów przesy³owych obiektów i nieruchomo¶ci po³o¿onych na terenie woj. pomorskiego
- ¦wiadczenie us³ug ratowniczych i sta³ego nadzoru nad bezpieczeñstwem osób przebywaj±cych w wodzie na p³ywalni Szko³y Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug ratowniczych i sta³ego nadzoru nad bezpieczeñstwem osób przebywaj±cych w wodzie na p³ywalni Szko³y Podstawowej Nr 3 w Pruszczu Gdañskim
- ¦wiadczenie us³ug spo³ecznych w postaci tymczasowego schronienia z us³ugami opiekuñczymi wraz z wy¿ywieniem dla osób bezdomnych z terenu Miasta Pruszcz Gdañski
- ¦wiadczenie us³ug ratowniczych i sta³ego nadzoru nad bezpieczeñstwem osób przebywaj±cych w wodzie na p³ywalni Szko³y Podstawowej Nr 4 im. I.J. Paderewskiego w Pruszczu Gdañskim, w roku 2025
- Budowa budynku z mieszkaniami treningowymi i salami rehabilitacyjno-terapeutycznymi dla DPS- wykonanie dokumentacji projektowej
wiêcej: przetargi w Pruszczu Gdañskim »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa pomocy dydaktycznych w ramach projektu "PRZEDSZKOLE RÓWNYCH SZANS - WYSOKA JAKO¦Æ EDUKACJI W PRZEDSZKOLU "MI¦ USZATEK" W OSTROROGU"
- Dostawa artyku³ów biurowych oraz papieru ozdobnego i do drukarek, kserokopiarek, ploterów na potrzeby komórek organizacyjnych UMWL w Lublinie w 2025 r. w podziale na 2 czê¶ci.
- "ZAKUP I DOSTAWA ARTYKU£ÓW BIUROWYCH DO PRZEDSZKOLI W GMINIE LESZNOWOLA W 2025 ROKU"
- Zakup i monta¿ wyposa¿enia w ramach zadania: "Rozbudowa budynku przedszkola o dwa oddzia³y z przeznaczeniem na klub dzieciêcy - Budzyñ Osiedle Wierzbowe"
- Dostawa asortymentu do stanowisk pracy wyposa¿onych w monitory komputerowe zgodnie z nowym rozporz±dzeniem w sprawie bezpieczeñstwa i higieny pracy
- Zakup i dostawa materia³ów zu¿ywalnych w ramach zadania pn. "Gmina Brusy stawia na przedszkolaków"
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.