Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Ustrzyki Dolne: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ SZWÓW CHIRURGICZNYCH
Numer ogłoszenia: 206952 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej w Ustrzykach Dolnych , ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, woj. podkarpackie, tel. 13 4611028, faks 13 4611028.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz-ustrzyki.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWY MATERIAŁÓW OPATRUNKOWYCH ORAZ SZWÓW CHIRURGICZNYCH.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia są sukcesywne dostawy materiałów opatrunkowych oraz szwów chirurgicznych, w asortymencie i ilościach podanych w Formularzach asortymentowo-cenowych stanowiących Załącznik nr 1A do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ). 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na następujące pakiety: - Pakiet nr 1 - Nici niewchłanialne, poliamidowe z igłą; - Pakiet nr 2 - Nici niewchłanialne, barwione, syntetyczne, monofilament, polipropylen z igłą; - Pakiet nr 3 - Nici niewchłanialne, plecione z igłą; - Pakiet nr 4 - Nici wchłanialne, plecione, powlekane, barwione z igłą. Czas wchłaniania do 45 dni; - Pakiet nr 5 - Nici wchłanialne, jednowłóknowe, powlekane barwione z igłą. Czas wchłaniania do 45 dni; - Pakiet nr 6 - Nici wchłanialne, podwiązki. Czas wchłaniania 60-90 dni; - Pakiet nr 7 - Nici wchłanialne, plecione, powlekane barwione z igłą. Czas wchłaniania 60-90 dni; - Pakiet nr 8 - Nić stalowa, odbarczająca z dwiema podkładkami z tworzywa z igłami; - Pakiet nr 9 - Siatki chirurgiczne I, wielowłóknowe, polipropylenowe jałowe sterylizowane tlenkiem etylenu; - Pakiet nr 10 - Siatki chirurgiczne II, monofilamentowe polipropylenowe, jałowe sterylizowane tlenkiem etylenu z nacięciem na powrózek nasienny; - Pakiet nr 11 - Paski do łączenia brzegów rany; - Pakiet nr 12 - Wosk kostny; - Pakiet nr 13 - Materiały opatrunkowe; - Pakiet nr 14 - Opatrunki jałowe, taśmy samoprzylepne; - Pakiet nr 15 - Opatrunki specjalistyczne; - Pakiet nr 16 - Opatrunki jałowe, plastry, przylepce; - Pakiet nr 17 - Pieluchomajtki; - Pakiet nr 18 - Materiały operacyjne; - Pakiet nr 19 - Ubrania operacyjne bawełniane; - Pakiet nr 20 - Podkłady ochronne 3.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych na dowolną ilość pakietów. Zamawiający zastrzega jednak składanie ofert przez Wykonawcę na całość asortymentu w danym pakiecie. 4.Przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi spełniać wymagania ustawy o wyrobach medycznych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.14.11.10 - Opatrunki 33.14.11.21 - Szwy chirurgiczne 33.14.00.00 - Materiały medyczne .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 20.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
-Zamawiający nie ustalił szczegółowego warunku, należy złożyć oświadczenie w zakresie art. 22 ust. 1-4, którego treść stanowi załącznik do niniejszej SIWZ. Ocena spełniania w/w warunku dokonana zostanie na zasadzie spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
- próbki, opisy lub fotografie produktów, które mają zostać dostarczone, których autentyczność musi zostać poświadczona przez wykonawcę na żądanie zamawiającego;
inne dokumenty
a) karty katalogowe, foldery itp. w języku polskim, zawierające opisy (charakterystykę) oferowanego przedmiotu zamówienia, potwierdzające spełnienie wymagań określonych przez Zamawiającego; b) kserokopię dokumentów potwierdzających spełnianie przez oferowane przedmioty zamówienia wymagań określonych Ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych tj.: - Deklaracji zgodności producenta. - Certyfikatu CE wystawionego przez jednostkę notyfikowaną, dotyczącego oceny zgodności oferowanych wyrobów medycznych . Załączyć kserokopię tłumaczenia certyfikatu (jeśli dotyczy danej klasy). - Zgłoszenia do rejestru wyrobu medycznego oznaczonego znakiem zgodności CE, dla którego wystawiono deklarację zgodności do Urzędu Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych (jeśli dotyczy oferowanego wyrobu medycznego). - Dokumenty, o których mowa w Załączniku nr 1A do SIWZ np. Pakiet 17 - dokument potwierdzający chłonność wyrobu.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
INNE DOKUMENTY SKŁADAJĄCE SIĘ NA OFERTĘ: a)Wypełniony i podpisany Formularz ofertowy- Załącznik nr 1 b)Wypełniony i podpisany Formularz asortymentowo-cenowy - Załącznik nr 1A c)Oświadczenie Wykonawcy z wykorzystaniem wzoru - Załącznik nr 2 d)Informacja o Wykonawcy - Załącznik nr 3 e)Parafowany przez wykonawcę projekt umowy - Załącznik nr 4 f)Pełnomocnictwo do podpisania oferty składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisująca nie jest osoba upoważniona na podstawie wypisu z Krajowego Rejestru Sądowego lub zaświadczenia o prowadzeniu działalności gospodarczej. Zamawiający wymaga przedłożenia oryginału pełnomocnictwa lub kopię poświadczoną za zgodność z oryginałem. Pełnomocnictwo winno wskazywać datę jego wystawienia oraz okres, na który zostało udzielone. Brak określonego okresu zamawiający odczyta jako pełnomocnictwo wystawione na czas nieokreślony.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.spzoz-ustrzyki.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE
ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2014 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ USTRZYKI DOLNE ul. 29 Listopada 57, 38-700 Ustrzyki Dolne, SEKRETARIAT.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI USTRZYKI DOLNE
- Zakup urządzeń i oprogramowania w ramach projektu pn: Zwiększenie poziomu cyberbezpieczeństwa w Gminie Ustrzyki Dolne
- SUKCESYWNE DOSTAWY DROBNEGO SPRZĘTU, MATERIAŁÓW I INNYCH JEDNORAZOWEGO UŻYTKU
więcej: przetargi USTRZYKI DOLNE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu medycznego 1x użytku
- Dostawa materiałów opatrunkowych i sprzętu medycznego jednorazowego użytku.
- Sukcesywna dostawa materiałów jednorazowego użytku, odpowiednio od jednej do sześciu części zamówienia
- Dostawa heparyn drobnocząsteczkowych oraz preparatu Alteplasum
- Dostawa materiałów szewnych do Centrum Medycznego "Żelazna" sp. z o.o. Sygnatura sprawy: 46-W-D-01-2025
- Dostawa sprzętu medycznego jednorazowego użytku- powtórka
więcej: Materiały medyczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.