eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KatowiceWymiana okien w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach i Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie oraz naprawa drzwi przeciwpożarowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Katowice: Wymiana okien w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach i Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie oraz naprawa drzwi przeciwpożarowych
Numer ogłoszenia: 206961 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: Tak, numer ogłoszenia w BZP: 174585 - 2007.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Kontroli Skarbowej, ul. Paderewskiego, 40-282 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 3581800, 3581900, fax 032 3581947.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wymiana okien w Urzędzie Kontroli Skarbowej w Katowicach i Ośrodku Zamiejscowym w Częstochowie oraz naprawa drzwi przeciwpożarowych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest wymiana okien w budynku biurowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b i w budynku biurowym Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie, ul. Rejtana 9 oraz naprawa drzwi przeciwpożarowych w budynku biurowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b 2.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych w następujących zakresach: zakres A - wymiana okien w budynku biurowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b zakres B - wymiana okien w budynku biurowym Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie, ul. Rejtana 9 zakres C - naprawa drzwi przeciwpożarowych w budynku biurowym Urzędu Kontroli Skarbowej w Katowicach, ul. Paderewskiego 32b Zakres prac do wykonania: a)w zakresie A: wykucie z muru okien drewnianych zespolonych na piętrach X, IX i VI w ilości 84 szt. osadzenie okien tworzywowych z profili pięciokomorowych (grubość 70 mm) z podwójnym uszczelnieniem, w kolorze wewnątrz biały - na zewnątrz brąz czekoladowy, szklonych szybami komorowymi o współczynniku przenikalności ciepła U=1,1W/m2K lub mniejszym, dwuskrzydłowych symetrycznych z co najmniej jednym skrzydłem rozwieralno-uchylnym w wersji rozszczelnionej w ilości 84 szt. Wymiary wszystkich okien 1765 x 1550 mm. uzupełnienie tynków ościeży z pozostawieniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki. b)w zakresie B: wykucie z muru okien drewnianych zespolonych w ilości 8 szt. osadzenie okien tworzywowych z profili pięciokomorowych (grubość 70 mm) z podwójnym uszczelnieniem, w kolorze białym, szklonych szybami komorowymi o współczynniku przenikalności ciepła U=1,1W/m2K lub mniejszym. Zestawienie okien: dwuskrzydłowe symetryczne z co najmniej jednym skrzydłem rozwieralno-uchylnym w wersji rozszczelnionej w ilości 4 szt. Wymiary okien 1450 x 1660 mm. jednoskrzydłowe rozwieralno-uchylne w wersji rozszczelnionej w ilości 4 szt. Wymiary okien 970 x 1660 mm. uzupełnienie tynków ościeży z pozostawieniem parapetów wewnętrznych i zewnętrznych. wywiezienie materiałów pochodzących z rozbiórki. c)w zakresie C: wymiana samozamykaczy w ilości 16 szt. naprawa zawieszenia 16 szt. drzwi, polegająca na: demontażu skrzydeł drzwiowych wzmocnieniu zawieszenia drzwi na futrynie wstawkami z płaskownika stalowego, uniemożliwiającym odchylanie się skrzydła drzwiowego od pionu ponownym montażu skrzydła drzwiowego z wypionowaniem skrzydła, umożliwiającym prawidłowe zamykanie drzwi 3.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 4.Przed wykonaniem nowych okien wykonawca dokona pomiarów, pozwalających na zamontowanie okien w istniejących otworach okiennych bez naruszania konstrukcji budynku. 5.Opis przedmiotu zamówienia jest zgodny z nomenklaturą Wspólnego Słownika Zamówień CPV 25.23.41.00-1 okna z tworzyw sztucznych 45.42.10.00-4 roboty w zakresie stolarki budowlanej 6.Wykonawca ma możliwość przeprowadzenia wizji lokalnej w obiektach siedziby Urzędu w Katowicach oraz Ośrodka Zamiejscowego w Częstochowie - wyłącznie po uprzednim telefonicznym uzgodnieniu terminu spotkania z zamawiającym. 7.Zamawiający przewiduje możliwość udzielenia dotychczasowemu wykonawcy zamówienia uzupełniającego, stanowiącego nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego i polegającego na wymianie dalszej partii okien (na podstawie art. 67 ust.1 pkt 6 Pzp). Gwarancje 1.Okres gwarancji na okna wraz z montażem powinien wynosić minimum 5 lat i stanowić będzie jedno z kryteriów oceny oferty w zakresach A i B. 2.Okres gwarancji na remont drzwi przeciwpożarowych powinien wynosić minimum 1 rok i stanowić będzie jedno z kryteriów oceny oferty w zakresie C. 3.Przez gwarancję rozumie się wykonanie czynności o charakterze specjalistycznym prowadzące do nieodpłatnego usunięcia wady objętej gwarancją. 4.Gotowe wyroby zastosowane w realizacji przedmiotu zamówienia, tj. okna wraz z okuciami i samozamykacze muszą posiadać oznakowanie lub certyfikaty CE, co oznacza potwierdzenie zgodności danego wyrobu lub procesu jego wytwarzania z europejskimi normami technicznymi, określonymi jako zharmonizowane Normy Europejskie (hEN)

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 25.23.41.00 - Okna z tworzyw sztucznych Kod CPV wg słownika 2008: 44.22.11.00 - Okna Oryginalny kod CPV: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.10.00 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 83174,28 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA:

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 24.10.2007.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Prodkcyjno-Usłuugowo-Handlowe FILPLAST Beata Filipowsky, Prudnicka 9, 47-364 Komorniki, kraj/woj. śląskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ (bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 83174,28
  • Oferta z najniższą ceną: 83174,28 / oferta z najwyższą ceną: 83174,28
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.