eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Biała PodlaskaDostawa materiałów i gadżetów reklamowych promujących Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-08-02

Biała Podlaska: Dostawa materiałów i gadżetów reklamowych promujących Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej
Numer ogłoszenia: 206969 - 2010; data zamieszczenia: 02.08.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego J. Piłsudskiego 00-968 Warszawa ul. Marymoncka 34, Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego , ul. Akademicka 2, 21-500 Biała Podlaska, woj. lubelskie, tel. 083 3428712, faks 083 3428712.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf-bp.edu.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa materiałów i gadżetów reklamowych promujących Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie z sukcesywną dostawą materiałów i gadżetów reklamowych, promujących Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego w Białej Podlaskiej, zgodnie z asortymentem, ilościami i opisem przedstawionym w SIWZ. Zamawiający dopuszcza możliwość złożenia ofert częściowych na dwa zadania: zadanie nr 1 - wykonanie z dostawą materiałów reklamowych; zadanie nr 2 - dostawa gadżetów reklamowych z wykonanym nadrukiem lub haftem.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6, 79.82.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zgodnie z art. 45 ust. 2 ustawy Pzp Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda wniesienia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi każdy z Wykonawców spełniać w takim zakresie, w jakim będzie wykonywał zamówienie.)

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie.)

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie albo mogą go spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie.)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie albo mogą go spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie.)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza (nie precyzuje) szczegółowego warunku w tym zakresie. (W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, w/w warunek musi spełniać co najmniej jeden z Wykonawców samodzielnie albo mogą go spełniać wszyscy Wykonawcy łącznie.)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • próbki, opisy lub fotografie

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) Pisemne zobowiązanie innych podmiotów, do oddania do dyspozycji Wykonawcy, niezbędnych do wykonania zamówienia zasobów, na okres korzystania z nich przy wykonywaniu niniejszego zamówienia - należy je złożyć, tylko wtedy, jeżeli Wykonawca wykazując spełnianie warunków udziału w postępowaniu polega na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy Pzp. 2) Na ofertę ponadto składają się następujące dokumenty: 2.1.) formularz oferty; 2.2.) formularz cenowy (dla każdego zadania oddzielnie) zawierający ceny za poszczególne pozycje oraz wartość zamówienia stanowiącą cenę brutto oferty; 2.3.) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego, potwierdzające uprawnienie osoby lub osób podpisujących ofertę, o ile nie wynika ono z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestracyjnych Wykonawcy. 3) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna), złożona oferta musi zawierać dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo do reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy o udzielenie przed-miotowego zamówienia publicznego (dokument ten może zastąpić umowa konsorcjum / spółki cywilnej, jeżeli zawiera w/w informacje).

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie, której dokonano wyboru Wykonawcy, w sytuacjach przewidzianych w § 9 ogólnych warunków umowy stanowiących załącznik nr 4 do SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf-bp.edu.pl (zakładka: zam. publiczne)
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego, 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2, pok. 128 - w cenie 5,00 zł., jak również za zaliczeniem pocztowym pokrywając dodatkowo koszty przesyłki.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.08.2010 godzina 12:00, miejsce: Zamiejscowy Wydział Wychowania Fizycznego, 21-500 Biała Podlaska ul. Akademicka 2, pokój 128 - Sekcja Zamówień Publicznych i Zaopatrzenia.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1) Zamówienie nie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej; 2) Informacja o zamiarze zawarcia umowy ramowej: nie dotyczy; 3) Informacja o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczone dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Wykonanie z dostawą materiałów reklamowych.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1 obejmuje: 1/ wykonanie niżej wymienionych materiałów reklamowych w/g zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów graficznych (projekt każdego tekstu czy nadruku zostanie przesłany Wykonawcy wraz z częściowym zamówieniem poszczególnych materiałów reklamowych, Wykonawca dostosuje go do potrzeb druku, następnie prześle Zamawiającemu opracowany projekt graficzny do zaakceptowania, który dopiero po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie podstawą do wykonania zamówienia); 2/ jednorazową lub sukcesywną dostawę wykonanych poszczególnych materiałów reklamowych do ZWWF w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 wraz z ich wniesieniem do pok. 168 (rekrutacja i promocja), realizowaną wg bieżących zamówień Zamawiającego przesyłanych Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy czyli: od daty podpisania umowy do 31.12.2010r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - kalendarz na rok 2011 - 800 szt.; - ulotka reklamowa nr 1 - 15000 szt.; - ulotka reklamowa nr 2 - 6000 szt.; - folder reklamowy - 2500 szt.; - gazeta reklamowa - 5000 szt.; - notes - 500 szt; - plakat - 1000 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.82.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa gadżetów reklamowych z wykonanym nadrukiem lub haftem.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 2 obejmuje: 1/ wykonanie nadruków, haftów lub grawerów na poszczególnych fabrycznie nowych gadżetach reklamowych w/g zatwierdzonych przez Zamawiającego projektów graficznych (projekt każdego nadruku, haftu czy graweru zostanie przesłany Wykonawcy wraz z częściowym zamówieniem poszczególnych gadżetów reklamowych, Wykonawca dostosuje go do potrzeb nadruku, haftu lub graweru, następnie prześle Zamawiającemu opracowany projekt graficzny do zaakceptowania, który dopiero po zaakceptowaniu przez Zamawiającego będzie podstawą do wykonania zamówienia); 2/ jednorazową lub sukcesywną dostawę poszczególnych gadżetów reklamowych wraz z wykonanym nadrukiem, haftem czy grawerem do ZWWF w Białej Podlaskiej ul. Akademicka 2 wraz z ich wniesieniem do pok. 168 (rekrutacja i promocja), realizowaną wg bieżących zamówień Zamawiającego przesyłanych Wykonawcy w okresie obowiązywania umowy czyli: od daty podpisania umowy do 31.12.2010r. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: - koszulka T-SHIRT z nadrukiem - 1500 szt.; - koszulka damska POLO z haftem - 200 szt.; - koszulka męska POLO z haftem - 200 szt.; - PenDrive (pamięć USB) TWISTER z nadrukiem lub z grawerem - 1000 szt.; - smycz z nadrukiem - 3000 szt.; - torba ekologiczna z nadrukiem - 2000 szt..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.