Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-01-30
Warszawa: Komora glove-box do prowadzenia prac laboratoryjnych w kontrolowanej atmosferze o bardzo niskiej zawartości wilgoci i tlenu wraz z oprzyrządowaniem
Numer ogłoszenia: 20698 - 2008; data zamieszczenia: 30.01.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Warszawska - Uczelniane Centrum Badawcze "Materiały Funkcjonalne", ul. Wołoska 141, 02-507 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 2348399, fax 022 2348514.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Komora glove-box do prowadzenia prac laboratoryjnych w kontrolowanej atmosferze o bardzo niskiej zawartości wilgoci i tlenu wraz z oprzyrządowaniem.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa komory glove-box do prowadzenia prac laboratoryjnych w kontrolowanej atmosferze o bardzo niskiej zawartości wilgoci i tlenu wraz z oprzyrządowaniem Opis przedmiotu zamówienia. - Komora glove-box wykonana musi być ze stali nierdzewnej o grubości minimum 3 mm, z regulacją parametrów przy pomocy programowalnego kontrolera logicznego (PLC-controlled) z kontrolnym panelem roboczym oraz możliwością regulacji ciśnienia przy pomocy pedału nożnego. Wymiary wewnętrzne komory: wysokość minimalna 900 mm i maksymalna 1000 mm, szerokość minimalna 1200 mm i maksymalna 1500 mm, głębokość minimalna 750 mm i maksymalna 850 mm. Oświetlenie komory: lampa fluorescencyjna zamontowana z przodu komory. Szyby (lub szyba) wykonane/a z przezroczystego poliwęglanu (np. Lexan) grubości minimum 10 mm, zamontowane/a tak, aby można było otworzyć cała przednią część komory w celu umieszczenia tam wagi, statywów oraz innych przyrządów. Co najmniej 2 wejścia elektryczne 230V wewnątrz komory. Co najmniej 1 wejście dla kabli do podłączenia przez złącze 9 pin RS-232 komputera umieszczonego na zewnątrz komory z aparatem pomiarowym (np. reometrem) umieszczonym wewnątrz komory. Dwie rękawice powinny być wykonane z kauczuku butylowego o grubości ok. 0,4 mm. Średnica wejść dla rękawic : 200 mm+/10 mm każde. Komora powinna zapewniać szczelność poniżej 0,05%obj./godz (przy badaniu zgodnym z ISO 10648-2 (metoda tlenowa) oraz poniżej 0,05% obj/godz pod próżnią 10mbar w stałej temperaturze (przy badaniu według ISO 25412 (metoda zmiany ciśnienia). - Komora wyposażona musi być w zamknięty (closed loop circulation) system oczyszczania gazu z chłodzonym wodą filtrem gazu (Ar, N2 lub He) i zaworami regulacyjnymi zapewniający uzyskanie poniżej 1 ppm zawartości wody i poniżej 1 ppm zawartości tlenu. Zdolność oczyszczania gazu z wilgoci - minimum 900 g i z tlenu - minimum 20dm3. Przepływ gazu : 20m3/godz. lub więcej. Jednostka oczyszczająca powinna być regenerowalna z programowalną (PLC controlled) automatyczną regeneracją - Komora musi posiadać obsługiwaną ręcznie i wykonaną ze stali nierdzewnej standardową śluzę (antechamber) o wymiarach minimalnych 350x600 mm i maksymalnych 400x650 mm zaopatrzoną w manometr, z tacą wykonaną ze stali nierdzewnej grubości minimum 2 mm i drzwiczkami wykonanymi z anodyzowanego aluminium grubości minimum 10 mm lub ze stali nierdzewnej grubości minimum 2 mm z obsługiwanym ręcznie mechanizmem zamykania, otwierania i podnoszenia, umieszczoną po prawej stronie komory, - Wyposażona musi być w pompę próżniową wirową dwustopniową (rotary vane dual stage vacuum pump) z filtrem mgły olejowej i recyrkulacją oleju, o wydajności 10-15 m3/godz, największa osiągalna próżnia - poniżej 3x10-2 mbar. Pompa musi być zasilana prądem 230V/50-60Hz. Wymagana, minimalna gwarancja na komorę wraz z wyposażeniem dodatkowym - 12 miesięcy. Komora wraz z wyposażeniem musi być zainstalowana przez oferenta na jego koszt w miejscu wskazanym przez wnioskodawcę w budynku nr 7 Instytutu Chemii Przemysłowej, Warszawa, ul. Rydygiera 8. Za przygotowanie miejsca do montażu i instalację niezbędnych mediów odpowiada Zamawiający. Oferent przeprowadzi po montażu komory bezpłatne szkolenie z zakresu obsługi urządzenia dla 3 osób
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 29.87.00.00 - Różne urządzenia, gdzie indziej niesklasyfikowane Kod CPV wg słownika 2008: 39.30.00.00 - Różny sprzęt .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.04.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art 22 ust 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art 24 ust 1 i 2 ustawy pzp. Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą: spełnia-nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach stanowiących ofertę, zgodnie z SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych z udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne wykonawca składa następujące oświadczenia i dokumenty: 1. Dokumenty wymagane: - formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru- załącznik nr 1 - aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert - dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób podpisujących ofertę, o ile fakt nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych, - koncesja, zezwolenie lub licencja, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania koncesji, zezwolenia lub licencji na podjęcie działalności gospodarczej w zakresie objętym zamówieniem publicznym zwanym dalej ZAMÓWIENIEM, - aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Wykaz wykonanych w okresie ostatnich trzech lat dostaw lub usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców- załącznik numer: 2. W celu potwierdzenia, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia w postępowaniu o zamówienie publiczne składa następujące dokumenty: -Polisę lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 90
- 2. Gwarancja - 10
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.ca.pw.edu.pl/zamowienia/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Politechnika Warszawska, Uczelniane Centrum Badawcze MATERIAŁY FUNKCJONALNE, Wołoska 141, 02-507 Warszawa, (pokój 206).
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.02.2008 godzina 12:30, miejsce: Politechnika Warszawska, Uczelniane Centrum Badawcze MATERIAŁY FUNKCJONALNE, Wołoska 141, 02-507 Warszawa, (pokój 206).
IV.3.5) Termin związania ofertą: 19.03.2008.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Odnowienie posiadanych oraz udzielenie nowych licencji do oprogramowania antywirusowego ESET i oprogramowania biurowego ADOBE.
- Remont pokoi, dobór i wymiana zestawu podnoszenia ciśnienia na potrzeby bytowe i p. poż., remont ogrodzenia wraz z robotami towarzyszącymi w miejscowości Elbląg ul. Królewiecka 189 (...)
- Przygotowanie, produkcja i dostarczenie wydawnictw muzycznych wraz z poligrafią w oprawie twardej z nośnikami audio lub z nośnikiem Blu-ray oraz dgpacki jedno i dwuskrzydłowe z nośnikami audio
- Świadczenie usług sprzątania w budynkach Instytutu Łączności - PIB we Wrocławiu
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych: część nr 1: A. Suligowskiego 3/5 m. 8 część nr 2: Krucza 51 m. 62 (w podziale na 2 części)
- Przebudowa przepompowni Wilczogęby gm. Sadowne, pow. węgrowski - aktualizacja dokumentacji
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.