Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-19
Ropczyce: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 4 zadań (części)
Numer ogłoszenia: 206994 - 2011; data zamieszczenia: 19.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy , ul. Najświętszej Marii Panny 2, 39-100 Ropczyce, woj. podkarpackie, tel. 017 2218173, faks 017 2227569.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 4 zadań (części).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przetarg nieograniczony na dostawę sprzętu komputerowego oraz materiałów eksploatacyjnych w ramach 4 zadań (części) ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputera PC SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213000-5 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooki SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213000-5 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka monochromatyczna SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Urządzenie wielofunkcyjne, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Pendrive SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki CD SZTUK : 100 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki DVD SZTUK : 200 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 J. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Router WLAN, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30230000-0 ZADANIE 2 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Serwer - sztuk: 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48820000-2 ZADANIE 3 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarka do papieru i płyt CD SZTUK : 4 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8 ZADANIE 4 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125110-5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192113-6 SZTUK: patrz kolumna ILOŚĆ w tabeli z charakterystyką materiałów.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.42.00-0, 48.82.00.00-2, 30.19.14.00-8, 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postepowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówien publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oswiadczenie wymagane w SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postepowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówien publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oswiadczenie wymagane w SIWZ.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postepowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówien publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oswiadczenie wymagane w SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postepowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówien publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oswiadczenie wymagane w SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W niniejszym postepowaniu Zamawiający nie stawia szczegółowych warunków w tym zakresie. Zamawiający na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu wymaga złożenia oświadczenia w trybie art. 22 ust 1 ustawy Prawo zamówien publicznych. Ocena spełnienia warunków wymaganych od Wykonawców zostanie dokonana wg formuły spełnia - nie spełnia w oparciu o złożone oswiadczenie wymagane w SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Oryginały lub uwierzytelnione kserokopie dokumentów (certyfikatów, zaświadczeń itp.) wynikające ze szczegółowego opisu zadań: 1,2,3,4 w SIWZ.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Ponadto Wykonawcy mają dostarczyć pełnomocnictwa dla osób podpisujących ofertę wraz z załącznikami do reprezentowania Wykonawcy, zaciągania w jego imieniu zobowiązań finansowych oraz podpisywania oferty, o ile nie wynikają one z innych załączonych dokumentów, złożone w oryginale lub kserokopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez osobę uprawnioną do reprezentowania Wykonawcy.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Na podstawie art. 144 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza możliwość, w szczególnie uzasadnionych przypadkach, zmiany terminu wykonania zamówienia po wrażeniu zgody przez Zamawiającego
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pup-ropczyce.e-zet.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach
ul. Najświętszej Marii Panny 2
39 - 100 Ropczyce
parter pok. Nr 7 od 8 00 do 15 00.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.07.2011 godzina 11:00, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy w Ropczycach ul. Najświętszej Marii Panny 2 39 - 100 Ropczyce parter pok. Nr 10 - kancelaria.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Dostawa komputerów, notebooków, drukarek, urządzenia wielofunkcyjnego, płytek CD, DVD, routera, pendrive..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 1 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputera PC SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213000-5 B. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Notebooki SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213100-6 C. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Komputery ALL-IN-One SZTUK : 5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30213000-5 D. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka kolorowa, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 E. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Drukarka monochromatyczna, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 F. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Urządzenie wielofunkcyjne, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30232110-8 G. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Pendrive SZTUK : 2 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 H. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki CD SZTUK : 100 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 I. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Płytki DVD SZTUK : 200 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30234200-0 J. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Router WLAN, SZTUK : 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30230000-0.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.21.31.00-6, 30.23.21.10-8, 30.23.42.00-0.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Dostawa srewera.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Serwer - sztuk: 1 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 48820000-2.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.82.00.00-2.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Dostawa niszczarek do papieru i płyt CD.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ZADANIE 3 A. DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Niszczarka do papieru i płyt CD SZTUK : 4 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30191400-8.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.19.14.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Dostawa materiałów eksploatacyjnych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: DOSTAWA do siedziby Zamawiającego - Materiałów eksploatacyjnych do drukarek, kserokopiarek i faksów kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30125110-5 kategoria wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) - 30192113-6 SZTUK: patrz kolumna ILOŚĆ w tabeli z charakterystyką materiałów.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.12.51.10-5, 30.19.21.13-6.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Doposażenie/wyposażenie pracowni/warsztatów w Zespole Szkół Budowlanych im. Króla Kazimierza Wielkiego w Jaśle."
- Zakup sprzętu informatycznego i urządzeń bezpieczeństwa wraz z licencjami, dostawą i montażem, w ramach projektu "Cyberbezpieczny Urząd"
- DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO WRAZ Z OPROGRAMOWANIEM ORAZ PROGRAMÓW EDUKACYJNYCH PRZEZNACZONYCH DLA PIĘCIU MIEJSKICH ZESPOŁÓW SZKÓŁ W GORLICACH ORAZ DLA URZĘDU MIEJSKIEGO W GORLICACH
- Cyberbezpieczny samorząd.
- "Zakup wyposażenia oraz pomocy dydaktycznych dla szkół w ramach projektu "Podniesienie jakości edukacji włączającej w Gminie Krzykosy""
- Dostawa sprzętu i oprogramowania w ramach projektu "Cyberbezpieczny samorząd" w Gminie Barciany w ramach: Fundusze Europejskie na Rozwój Cyfrowy 2021-2027
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.