eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ElblągZakup i dostawa środków czystości i higieny na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-28

Elbląg: Zakup i dostawa środków czystości i higieny na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 roku
Numer ogłoszenia: 207010 - 2013; data zamieszczenia: 28.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Elblągu , ul. Łęczycka 6, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 55 230 25 72, faks 55 230 33 04.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.21wog.wp.mil.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Wojskowy Oddział Gospodarczy.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup i dostawa środków czystości i higieny na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup i dostarczenie środków czystości i higieny na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 roku z podziałem na trzy części: Część zamówienia nr 1 Służba Żywnościowa; Część zamówienia nr 2 Służba Mundurowa; ćzęść zamówienia nr 3 sekcja Sprzętu Infrastruktury. Informacje dotyczące ilości przedmiotu zamówienia dla każdej części określone są w Załączniku l.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.13.00-9, 39.82.00.00-6, 39.82.20.00-0, 39.83.12.10-1, 39.81.30.00-4, 39.83.12.30-7, 39.83.20.00-3, 39.83.16.00-2, 33.70.00.00-7, 39.80.00.00-0, 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8, 39.83.13.00-9.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Jeżeli w kraju miejsca zamieszkania osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w Sekcji III.4.3.1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie, w którym określa się także osoby uprawnione do reprezentacji Wykonawcy, złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, lub przed notariuszem. Dokument, o którym mowa w zdaniu poprzedzającym, powinien być wystawionynie wcześniej niż 6 miesięcyprzed upływem terminu składania ofert.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Wszelkie zmiany umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności Zamawiający przewiduje istotne zmiany umowy w przypadku 1) zmiany przepisów prawnych, mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia. 2)w przypadku niedostępności na rynku przedmiotu zakupu z powodu jego niedostępności w sprzedaży na rynku, Wykonawca zaoferuje inny spełniający wymagania techniczno-jakościowe wskazane w załącznikach do umowy, co nie może jednak doprowadzić do zwiększenia cen określonych w umowie.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.21wog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 21 Wojskowy Oddział Gospodarczy, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.06.2013 godzina 10:30, miejsce: Kancelaria 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego, 82-300 Elbląg, ul. Łęczycka 6,budynek nr 2 pokój nr 206.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Służba Żywnościowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości i higieny na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 rokui: Produkt do usuwania osadów mineralnych 300 l, Produkt do ręcznego mycia naczyń koncentrat 1355 l, Produkt do ręcznego mycia naczyń koncentrat 337 l, Produkt do dezynfekcji rąk 335 l, Produkt do mycia i dezynfekcji urządzeń chłodniczych 517 l, Mydło w płynie antybakteryjne 645 l, Produkt do usuwania tłuszczu i przypaleń 426 l, Produkt do maszynowego mycia naczyń 900 l, Produkt do nabłyszczania naczyń w zmywarkach 480 l, Produkt do czyszczenia i konserwacji stali nierdzewnej 258 l, Produkt do mycia i dezynfekcji powierzchni 400 l, Produkt do czyszczenia naczyń kuchennych 91 kg, Produkt do odtłuszczania powierzchni 390 l, Produkt do czyszczenia aluminium 134 l, Produkt do mycia i czyszczenia sanitariatów 73 l, Sól do zmywarek 600 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.74.13.00-9, 39.82.00.00-6, 39.82.20.00-0, 39.83.12.10-1, 39.81.30.00-4, 39.83.12.30-7, 39.83.20.00-3, 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Służba Mundurowa.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości i higieny na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gos[podarczego w Elblągu w 2013 roku: Mydło toaletowe 1500 kg, Pasta do mycia rąk z dodatkiem trącym typu BHP 4960 kg, Krem nawilżająco - ochronny do rąk typu glicerynowy 12000 szt, Pasta do obuwia 210 kg, Środek do usuwania plam 20 l.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.70.00.00-7, 39.80.00.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sekcja Sprzętu Infrastruktury.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup i dostawa środków czystości i higieny na rzecz 21 Wojskowego Oddziału Gospodarczego w Elblągu w 2013 roku: Mydło w płynie z dozownikiem 60 l, Płyn do mycia szyb bez rozpylacza 100 l, Płyn do mycia szyb z rozpylaczem 400 l, Płyn uniwersalny do mycia podłóg 590 l, Płyn do mycia glazury i terakoty 400 l, Środek do czyszczenia i konserwacji sztucznych nawierzchni 160 l, Mleczko o właściwościach antybakteryjnych do czyszczenia urządzeń sanitarnych 280 l, Kostka zapachowa w plastikowym koszyku do zawieszania w muszli klozetowej 900 szt, Granulki do udrażniania rur 173 kg, Proszek do szorowania 397 kg, Żel myjąco - dezynfekujący do WC 1020 l, Pasta samopołyskowa bezbarwna w płynie 330 l, Pasta samopołyskowa mahoniowa w płynie 80 l, Pasta do czyszczenia 50 kg, Proszek do czyszczenia dywanów 10 kg, Środek do czyszczenia i pielęgnacji mebli 115 szt, Koncentrat kwaśnego środka myjącego 15 l, Odświeżacz powietrza w żelu 80 szt, Odświeżacz elektryczny 50 szt, Środek owadobójczy w sprayu 10 szt.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9, 39.83.12.00-8, 39.83.13.00-9, 39.83.16.00-2.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 20.12.2013.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.