eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi LublinDostawa odczynników, szkła i innych artykułów laboratoryjnych

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-29

Lublin: Dostawa odczynników, szkła i innych artykułów laboratoryjnych
Numer ogłoszenia: 207032 - 2007; data zamieszczenia: 29.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna, ul. 3 Maja 4, 20-078 Lublin, woj. lubelskie, tel. 0-81 533 80 16, fax 0-81 533 80 16.

  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: www.psselublin.netbip.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa odczynników, szkła i innych artykułów laboratoryjnych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: zadanie nr 1 - lateksy zadanie nr 2 - surowice do oznaczaania salmonella zadanie nr 3 - certyfikowane materiały odniesienia zadanie nr 4 - materiały odniesienia zadanie nr 5 - rurki dragera zadanie nr 6 - odczynniki chemiczne zadanie nr 7 - szkło laboratoryjne zadanie nr 8 - wzorce do mętności zadanie nr 9 - artykuły laboratoryjne jednorazowe zadanie nr 10 - wzorce odniesienia

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 24.49.63.00 - Odczynniki chemiczne Kod CPV wg słownika 2008: 33.69.63.00 - Odczynniki chemiczne 26.15.33.00 - 26.15.33.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 10.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA


III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. Posiadają uprawnienia do występowania w obrocie prawnym zgodnie z wymaganiami ustawowymi. 2. Dysponują niezbędną wiedzą i doświadczeniem, a także potencjałem ekonomicznym i technicznym oraz pracownikami zdolnymi do wykonania danego zamówienia 3. Posiadają uprawnienia niezbędne do wykonywania określonych prac lub czynności, jezeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 4. Znajdują się w sytuacji finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 5. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych z 29 stycznia 2004r. (Dz.U.z 2006r. Nr 164, poz. 1163 z póżn. zm.) 6.Wykażą w ciągu ostatnich trzech lat, a w przypadku prowadzenia firmy w okresie krótszym - w tym czasie, Wykonawca zrealizował z należytą starannościa, co najmniej sześć zamówień o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony i podpisany formularz OFERTY, stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ wraz z wypełnionym i podpisanym załącznikiem nr 12 do niniejszej SIWZ 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaswiadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, a gdy Wykonawca działa w formie spółki cywilnej - umowa spółki.Profil działania Wykonawcy musi odpowiadać przedmiotowi zamówienia. Odpis musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. Wykonawcy, którzy złozyli wnioski o dokonanie wpisu do Krajowego Rejestru Sadowego winni załączyć potwierdzoną kserokopię wniosku. 3. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków i opłat lub zaświadczenie,że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego. 4. Oświadczenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne lub zaświadczenie,że uzyskał zgodę na zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności. 5. Pełnomocnictwo w oryginale do podpisania oferty. Pełnomocnictwo nie jest wymagane, jezeli podpisujący jest lub sa właścicielami firmy lub, jeżeli są oni wymienieni z imienia i nazwiska w odnośnym dokumencie rejestracyjnym. 6. Oświadczenie o prawie ubiegania się o zamówienie publiczne według art. 22 i 23 ustawy Prawo zamówień publicznych poprzez wypełnienie załącznika Nr 12 niniejszej SIWZ. 7. Zaakceptowany i parafowany na każdej stronie przez Wykonawcę projekt umowy stanowiący załącznik Nr 13 do niniejszej SIWZ. 8. Wykaz z okresu ostatnich 3 lat dostaw (co najmniej sześć) o podobnym do przedmiotu zamówienia charakterze, a jeżeli okres prowadzenia jest krótszy - za ten okres prowadzenia.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:

  • 1. Cena - 70
  • 2. Referencje - 30

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psselublin.netbip.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna w Lublinie 20-029 Lublin ul. Uniwersytecka 12.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 12:00, miejsce: Powiatowa Stacja Sanitarno-Epidemiologiczna 20-029 Lublin ul. Uniwersytecka 12.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Odczynniki chemiczne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycji 46.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.49.63.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. referencje - 30

CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Szkło laboratoryjne.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pozycji 36.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 26.15.33.00-0.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
  • 4) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
    • 1. Cena - 70
    • 2. referencje - 30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.