Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-08
Sulęcin: PRZEBUDOWA POŁĄCZENIA DROGOWEGO GMINY SŁOŃSK Z GMINĄ OŚNO LUBUSKIE (POWIAT SŁUBICKI) O ISTOTNYM ZNACZENIU DLA MIESZKAŃCÓW GMIN Z TERENU POWIATU SULĘCIŃSKIEGO
Numer ogłoszenia: 207077 - 2008; data zamieszczenia: 08.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie , ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin, woj. lubuskie, tel. 095 7555243 do 46, fax. 095 7555557.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: PRZEBUDOWA POŁĄCZENIA DROGOWEGO GMINY SŁOŃSK Z GMINĄ OŚNO LUBUSKIE (POWIAT SŁUBICKI) O ISTOTNYM ZNACZENIU DLA MIESZKAŃCÓW GMIN Z TERENU POWIATU SULĘCIŃSKIEGO.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest przebudowa drogi powiatowej nr 1291 F Słońsk - Chartów-Ośno Lub. o długości ok. 6,5 km. Trasa przebudowywanej drogi znajduje się w całości w pasie drogowym i prowadzi po trasie istniejącej drogi. Podczas korekty trasy projektant starał się poprowadzić poszerzenie jednostronnie. Na łukach poziomych poszerzenia mogą być obustronne. Zastosowane nieznaczne korekty trasy na łukach poziomych. Jezdnia została zaprojektowana o szerokości 6,0 m, przy poszerzeniu jezdni średnio od 2 do 2,5 m. Konstrukcja nawierzchni na istniejącej jezdni przedstawia się następująco: - istniejąca konstrukcja jezdni - warstwa wyrównawcza z masy asfaltowej grysowo-żwirowej częściowo zamkniętej - grubości 13 cm, - warstwa wiążąca z masy asfaltowej grysowo-żwirowej częściowo zamkniętej - grubości 4 cm, - warstwa ścieralna z masy asfaltowej grysowo-żwirowej zamkniętej - grubości 4 cm, Konstrukcja nawierzchni poszerzenia istniejącej jezdni przedstawia się następująco: - warstwa odcinająca z gruntu stabilizowanego cementem wykonana w betoniarce o Rm = 2,5 MPa - grubości 15 cm, - podbudowa z kruszywa łamanego stabilizowanego mechanicznie - grubości 20 cm, - warstwa wiążąca z masy asfaltowej grysowo-żwirowej częściowo zamkniętej - grubości 4 cm, - warstwa ścieralna z masy asfaltowej grysowo-żwirowej zamkniętej - grubości 4 cm, Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest załączonej dokumentacji technicznej. W sąsiedztwie inwestycji zlokalizowane są 4 stanowiska archeologiczne w m. Słońsk (nr 31 na obszarze AZP 49-08; ślad osadnictwa z okresu neolitu i wczesnej epoki brązu oraz z okresu nowożytnego) i w m. Chartów nr 2 (nr 26 na obszarze AZP 49-08ślad osadnictwa z epoki kamienia), nr 1 (nr 25 na obszarze AZP 49-08, ślad osadnictwa z epoki kamienia) i nr 4 (nr 28 na obszarze AZP 49-08, ślad osadnictwa z okresu średniowiecza i nowożytności). W związku z powyższym inwestycja wymaga nadzoru archeologicznego, który zapewni inwestor..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.20 - Roboty w zakresie budowy dróg Oryginalny kod CPV: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg Kod CPV wg słownika 2008: 45.23.31.42 - Roboty w zakresie naprawy dróg .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.09.2010.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium wysokości 80.000 zł należy wnieść najpóźniej do dnia 30-09-2008r., do godz. 12:00.III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień , b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonania zamówienia , (wykaz robót z ostatnich 5 lat wg zał. druku) tj; - wykonali w ostatnich pięciu latach 2 zamówienia publiczne o wartości minimum 1.500.000 tys. zł odpowiadających swoim rodzajem i zakresem robót stanowiących przedmiot zamówienia, c) dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonania zamówienia (wykaz sprzętu wg zał. druku ) tj. - wytwórnia mas bitumicznych - układarka mas bitumicznych - co najmniej szt. 2, - walec ogumiony - co najmniej szt. 2, - walec stalowy wibr. - co najmniej szt.2, - koparko-ładowarka - co najmniej szt.1, - środki transportowe -co najmniej szt. 4 d) dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, - kierownik budowy z uprawnieniami - staż pracy w przedmiocie zamówienia minimum 10 lat, e) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, - posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1.000.000 PLN, f) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wypełniony formularz ofertowy (wg zał. druku), 2. Wypełniony przedmiar robót - jako kosztorys ofertowy(wg zał. druku), 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 4. Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ustawy [wg zał. druku ]; 5. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 6. Pełnomocnictwo (jeżeli upoważniono osobę (y) do reprezentacji) , 7. Wykazu niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń, jakimi dysponuje wykonawca (wg zał. druku); 8. Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie; 9. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 10. Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert; 11. Polisy, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 12. Harmonogram rzeczowo-finansowy (przy zachowaniu podanych terminów należy dostosować wydatki finansowe na poszczególne miesiące)..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatsulecinski.pl w dziale zamówień publicznych starostwa.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200 Sulęcin Wydział Komunikacji i Dróg pokój nr 16..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV.3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.09.2008 godzina 12:00, miejsce: Sekretariat Starostwa Powiatowego w Sulęcinie ul. Lipowa 18, 69-200.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego na lata 2007 - 2013.
INNE PRZETARGI SULĘCIN
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY SULĘCIN"
- Dostawa systemu zamkniętego do pobierania krwi
- Dostawę 111 000 litrów oleju opałowego lekkiego do kotłowni administrowanych prze 45 WOG Wędrzyn.
- Dostawa mięsa, wędlin, drobiu oraz podrobów drobiowych
- Dostawę kawy i herbaty do magazynu Wędrzyn.
- Usługi medyczne obejmujące profilaktyczne badania lekarskie żołnierzy zawodowych oraz pracowników 45 WOG oraz jednostek będących na zaopatrzeniu 45WOG w podziale na dwie części
więcej: przetargi SULĘCIN »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa składnicy drewna nr 1 w leśnictwie Gaj
- Wykonanie remontu cząstkowego dróg gminnych o nawierzchni bitumicznej i tłuczniowej na terenie gminy Zielonki w latach 2025, 2026, 2027
- Bieżące utrzymanie dróg, ulic, placów, chodników, parkingów, urządzeń BRD i wiat przystankowych, których zarządcą jest Burmistrz Bobolic w 2025 roku
- Remonty dróg gminnych i wewnętrznych o nawierzchni z kostki brukowej położonych na terenie Gminy Koluszki
- "Rozbudowa drogi wojewódzkiej nr 530 w m. Tabórz w zakresie budowy chodnika i zatok autobusowych"
- Wykonanie remontów cząstkowych dróg i placów na terenie Gminy Wejherowo w latach 2025 - 2026 w podziale na części
więcej: Roboty w zakresie budowy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.