Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-06-18
Głubczyce: Remont kotłowni internatu ZSCKR im. Władysława Szafera w Głubczycach.
Numer ogłoszenia: 207086 - 2014; data zamieszczenia: 18.06.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Szafera w Głubczycach , ul. Niepodległości 2, 48-100 Głubczyce, woj. opolskie, tel. 77 4853011, faks 77 4853011.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://cku_zsr_glubczyce.wodip.opole.pl/
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont kotłowni internatu ZSCKR im. Władysława Szafera w Głubczycach..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: W ramach przedmiotu zamówienia przewiduje się wykonanie następujących prac: KOTŁOWNIA [POMIESZCZENIE -0,75M] - wykonać demontaż pieców węglowych CO wraz z ich usunięciem z pomieszczenia kotłowni na czas robót budowlanych - wykonać skucia wszystkich nawierzchni posadzek betonowych - skuć wszystkie tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach - wykuć okna stalowe ze ścian - rozebrać schody zejściowe pomiędzy poziomami - rozebrać wszystkie elementy betonowe znajdujące się pod posadzkami, do gruntu na głębokość pozwalającą zabudować zaprojektowane warstwy nowych posadzek - wykonać wykop jamisty pod montaż studni schładzającej, betonowej DN1000 - usunąć wszystkie zbędne elementy wyposażenia instalacyjnego - usunąć cały gruz z placu budowy wraz z jego utylizacją PIWNICA [POMIESZCZENIE +-0,00M] - wykonać skucia wszystkich nawierzchni posadzek betonowych - skuć wszystkie tynki wewnętrzne na ścianach i sufitach - zdemontować żeliwne rury kanalizacji sanitarnej ułożone pod sufitem - rozebrać wszystkie elementy betonowe znajdujące się pod posadzkami, do gruntu na głębokość pozwalającą zabudować zaprojektowane warstwy nowych posadzek - obniżenie poziomu podłogi o 22 cm w stosunku do stanu obecnego - oczyścić wszystkie elementy rurowe przewidziane do pozostawienia - usunąć wszystkie zbędne elementy wyposażenia instalacyjnego, elektrycznego - usunąć cały gruz z placu budowy wraz z jego utylizacją 2. Roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe: KOTŁOWNIA [POMIESZCZENIE -0,75M] Wykonać kolejno: - zatamować bieżący napływ wody przez otwory w ścianach zaprawą betonową szybkowiążącą,a następnie doszczelnić preparatem FIX10S - zamontować szczelną studnię schładzającą DN1000 z włazem wpustowym, studnia łączona na uszczelki, dennica prefabrykowana w całości, z podłączeniem odpływy tłocznego do kanalizacji podsufitowej w pomieszczeniu piwnicznym górnym - zagęszczoną podsypkę piaskową gr. 15 cm na całej powierzchni - podbeton gr. 8 cm - płytę konstrukcyjną gr. 15cm, beton C25/30 zbrojenie siatką z prętów O8 co 15 cm, stal St3SX wykonać na wszystkich ścianach rapówkę wyrównawczą pod warstwy izolacyjne - kompleksowe, systemowe uszczelnienie typu wannowego w systemie Schomburg Aquqfin 1K, 2K/M - łącznie trzy warstwy ciągłe podłoga i ściany - zaszalować i wylać schody pomiędzy poziomami - posadzkę zbrojoną siatką gr. 8 cm, beton C25/30, stal O6 co 15 cm, stal St3SX - posadzka przemysłowa utrwadzana powierzchniowo - wykonać zaprojektowane instalacje elektryczne - zabudować w otworach nową stolarkę okienną stalową - płytkowanie ścian, osłaniające wykonaną izolację przeciwwodną na całej wysokości - tynkowanie pozostałych części ścian oraz sufitu - malowanie wszystkich tynków farbami dyspresyjnymi, białymi - dostarczyć i zainstalować pompę studni schładzającej typu Grundfos KP-150 - wraz z podłączeniem do instalacji elektrycznej i przewodu tłocznego - wprowadzić do pomieszczenia kotły CO, wykonać montaż, podłączenia do instalacji CO, zakończyć prace wymaganymi przez Normy próbami PIWNICA [POMIESZCZENIE +-0,00M] Wykonać kolejno: - zagęszczoną podsypkę piaskową gr. 15 cm na całej powierzchni - podbeton gr. 8 cm - z pochylnia przy wejściu do składu opału - płytę konstrukcyjną gr. 15cm, beton C25/30 zbrojenie siatką z prętów O8 co 15 cm, stal St3SX - wykonać na wszystkich ścianach rapówkę wyrównawczą pod warstwy izolacyjne - kompleksowe, systemowe uszczelnienie typu wannowego w systemie Schomburg Aquqfin 1K, 2K/M - łącznie trzy warstwy ciągłe podłoga i ściany - posadzkę zbrojoną siatką gr. 8 cm, beton C25/30, stal O6 co 15 cm, stal St3SX - posadzka przemysłowa utrwadzana powierzchniowo - wykonać zaprojektowane instalacje elektryczne - zabudować w otworze drzwiowym do składu opału drzwi p.poż EI60 - zabudować poziom kanalizacyjny, podsufitowy [w miejscu usuniętego żeliwa] z rur PCV DN110 - wymalować wszystkie elementy rur stalowych, które zostały wyczyszczone - wykonać płytkowanie ścian, osłaniające wykonaną izolację przeciwwodną na całej wysokości - tynkowanie pozostałych części ścian oraz sufitu - malowanie wszystkich tynków farbami dyspresyjnymi, białymi STROP SKŁADU OPAŁU Wykonać kolejno: - rozbiórkę całego skorodowanego stropu żelbetowego - szalowanie tradycyjne lub systemowe stropu żelbetowego - zbrojenie krzyżowe siatkami dolną i górną z prętów O16 co 15 cm, stal 34GS - zbrojenie wieńca obwodowego 4* O16, stal 34GS, strzemiona co 30cm stal O6, stal St3SX - betonowanie płyty gr. 20 cm wraz z wieńcem [35,0*30,0 cm] betonem C25/30 W8 wodoszczelnym - zapewnić zgodną z technologią pielęgnację betonu w całym okresie dojrzewania min. 28 dni - rozszalować strop W trakcie robót budowlanych Wykonawca zabezpieczy obiekt przed napływem wód gruntowych, zapewni niezbędne pompowania. Wykonawca na prawo do zaproponowania materiałów lub technologii zamiennych od przyjętych w dokumentacji pod warunkiem wykazania ich równoważności. Proponowane rozwiązania zamienne podlegają sprawdzeniu i akceptacji przez Inwestora w oparciu o opinie projektantów..
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Powtórzenie tego samego rodzaju zamówienia o wartości do 20% wartości zamówienia podstawowego, którego nie można było przewidzieć przed przystąpieniem do prac
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.26.26.90 - Remont starych budynków 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.26.23.10 - Zbrojenie 45.26.23.00 - Betonowanie 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji 45.22.35.00 - Konstrukcje z betonu zbrojonego 45.44.23.00 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni 45.23.24.60 - Roboty sanitarne 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.43.00.00 - Pokrywanie podłóg i ścian 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.40.00 - Roboty w zakresie okładziny tynkowej 45.30.00.00 - Roboty instalacyjne w budynkach 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 25.08.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie dotyczy
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania wiedzy i doświadczenia do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Dowodami, o których mowa powyżej są: 1. poświadczenie, 2. inne dokumenty, jeżeli z uzasadnionych przyczyn o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskać poświadczenia, o którym mowa w pkt. 1, W przypadku gdy Zamawiający jest podmiotem, na rzecz którego roboty budowlane wskazane w wykazie zostały wcześniej wykonane, Wykonawca nie ma obowiązku przedkładania dowodów, o których mowa wyżej. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże co najmniej dwie roboty budowlane każda o wartości nie mniejszej niż 100 000,00 zł. brutto rozmiarze i stopniu skomplikowania porównywalnego do przedmiotu zamówienia. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według formuły spełnia-nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
W celu potwierdzenia dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia Zamawiający żąda złożenia wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia , a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacja o podstawie do dysponowania tymi osobami. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca wykaże: - kierownika budowy z uprawnieniami budowlanymi w specjalności konstrukcyjno-budowlanej bez ograniczeń. Dokonanie oceny spełnienia warunków udziału w postępowaniu odbywać się będzie na podstawie złożonych w ofercie wykonawcy oświadczeń i dokumentów. Zamawiający sprawdzi kompletność dokumentów, a następnie dokona sprawdzenia spełnienia warunków według formuły spełnia-nie spełnia, co musi wynikać jednoznacznie z treści oświadczeń i dokumentów
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie precyzuje w tym zakresie żadnych wymagań, których spełnianie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) wypełniony druk oferty, 2) stosowne Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika bezpośrednio ze złożonego w ofercie odpisu z właściwego rejestru , 3) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, dokument ustanawiający Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie niniejszego zamówienia publicznego, 4) parafowany projekt umowy z kartą gwarancyjną, 5) szczegółowy kosztorys ofertowy. 6) kopia polisy ubezpieczeniowej od odpowiedzialności cywilnej w związku z prowadzoną działalnością gospodarczą.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zgodnie z art. 144.1 Pzp. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, pod warunkiem przeprowadzenia jej zgodnie z poniższymi zapisami. 1.Zmiany mogą być zainicjowane poprzez złożenie pisemnego wniosku: 1) Zamawiającego o dokonanie wskazanej zmiany. 2) Zamawiającego , aby wykonawca przedłożył propozycję zmiany, 3) Wykonawcy o dokonanie wskazanej zmiany. Wniosek musi zawierać: 1) Opis zmiany. 2) Uzasadnienie zmiany. 3) Koszt zmiany oraz wpływ zmiany na wysokość wynagrodzenia. 4) Czas wykonania zmiany oraz wpływ zmiany na termin zakończenia umowy. 2. Zmiany mogą obejmować: 1) Zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT). 2) Zmiany wynagrodzenia Wykonawcy. 3) Zmiany ilości każdej pracy objętej umową. 4) Zmianę jakości i innych cech charakterystycznych którejkolwiek części pracy. 5) Zmianę poziomu, pozycji, czy też wymiarów którejkolwiek części robót. 6) Zmiany spowodowanej robotami zamiennymi . 7) Rezygnacja z jakiejkolwiek pracy . 8) Zmiany zakresu robót Podwykonawcy lub zgłoszenia udziału Podwykonawcy. 3. Termin wykonania przedmiotu umowy, może zostać przedłużony o czas opóźnienia Zamawiającego jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w wykonaniu następujących zobowiązań : 1) Przekazania terenu budowy. 4. Termin wykonania przedmiotu umowy, może zostać przedłużony o czas opóźnienia, jeżeli takie opóźnienie jest lub będzie miało wpływ na wykonanie przedmiotu umowy w przypadku : 1) Zawieszenia robót przez Zamawiającego. 2) Zaistnienie konieczności wykonania robót dodatkowych uniemożliwiających kontynuowanie realizacji niniejszej umowy, wówczas termin wykonania niniejszej umowy może zostać przedłużony o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych. 3) Niesprzyjających warunków atmosferycznych. 4) Siły wyższej.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://cku_zsr_glubczyce.wodip.opole.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ZSCKR w Głubczycach ul. Niepodległości 2, 48-100 Głubczyce Sekretariat: tel./ fax: 077 485-30-11..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.07.2014 godzina 10:00, miejsce: ZSCKR w Głubczycach ul. Niepodległości 2, 48-100 Głubczyce Sekretariat: tel./ fax: 077 485-30-11..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- Przebudowa drogi dojazdowej do gruntów rolnych w obrębie Bernacice w miejscowości Bernacice Górne w działce gruntowej nr 21/1.
- Ocieplenie dachu z wymianą pokrycia na zabytkowej części internatu Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Władysława Szafera w Głubczycach
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Modernizacja KP PSP w Kutnie"
- Wykonanie przebudowy budynku internatu ZSCKR im. Krzysztofa Kluka w Rudce- Etap nr 8B
- MODERNIZACJA SYSTEMU AUTOMATYKI BUDYNKOWEJ NA PODSTAWIE PROJEKTU WYKONAWCZEGO W BUDYNKU MUZEUM HISTORII ŻYDÓW POLSKICH POLIN W WARSZAWIE
- Budowa instalacji odnawialnych źródeł energii elektrycznej działającymi na potrzeby danego źródła OZE wraz z przyłączeniem do sieci.
- Budowa placu zabaw przy żłobku w Uhercach Mineralnych w ramach programu "MALUCH+"
- Prace remontowo - budowlane w hydroforni w miejscowości Łączyno, gm. Stężyca, powiat kartuski, woj. pomorskie - II
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.