eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wrześniaudzielanie lekarskich świadczeń zdrowotnych z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-13

Września: udzielanie lekarskich świadczeń zdrowotnych z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii.
Numer ogłoszenia: 207094 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: "Szpital Powiatowy we Wrześni" Sp. z o.o. , ul. Słowackiego 2, 62-300 Września, woj. wielkopolskie, tel. 061 4370537, faks 061 4379730.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalwrzesnia.home.pl
  • Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów: www.szpitalwrzesnia.home.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: udzielanie lekarskich świadczeń zdrowotnych z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: udzielanie lekarskich świadczeń zdrowotnych z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii przez trzech lekarzy w wymiarze mimum 600 godzin miesięcznie, przypadajacych po co najmniej 200 godzin na każdego z lekarza.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.10.00-0.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: w postepowaniu nie jest wymagane wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1) warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawcy - osoby fizyczne przedłożą następujące i dokumenty: a) zaświadczenie o prawie wykonywania zawodu lekarza medycyny, b) dyplom specjalizacji lub kartę szkolenia specjalizacyjnego, c) zaświadczenie lekarskie z zakresu medycyny pracy , d) orzeczenie lekarskie do celów sanitarno-epidemiologicznego. e) zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej w przypadku prowadzenia działalności gospodarczej, 2) warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca nie jest osobą fizyczną i przedłoży następujący dokument : a) zaświadczenie o wpisie do rejestru zakładów opieki zdrowotnej - zakład opieki zdrowotnej oraz złożą oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr1.- dotyczy wszystkich wykonawców

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 i zaświadczenie o specjalizacji lub kartę szkolenia specjalizacyjnego.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca złoży oświadczenie wg wzoru wg załącznika nr 2 oraz w przypadku zakładów opieki i zdrowotnej przedłoży listę osób za pomocą których będzie wykonywał zamówienie wraz ze wskazaniem ich kwalifikacji i uprawnień tj. zaświadczenia o prawie wykonywania zawodu, dyplom specjalizacji z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii, zaświadczenie lekarza medycyny pracy, zaświadczenie do celów sanitarno-epidemiologicznych.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • - warunek ten zostanie spełniony, jeżeli wykonawca osoba fizyczna wykaże, iż posiada obowiązkowe ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności zgodnie z przedmiotem niniejszego zamówienia w wysokości co najmniej 1000. 000 euro zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Finansów z dnia 26 kwietnia 2010r w przypadku innych Wykonawców wysokość ubezpieczenia wyniesie 500.000 euro oraz złoży oświadczenie wg wzoru określonego w załączaniu nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalwrzesnia.home.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Szpital Powiatowy we Wrześni spółka z o.o ul Słowackiego 2 62-300 Września.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2010 godzina 10:00, miejsce: Szpital Powiatowy we Wrześni spółka z o.o ul Słowackiego 2 62-300 Września.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Przedmiotem zamówienia jest udzielanie lekarskich świadczeń zdrowotnych z zakresu anestezjologii i intensywnej terapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w wymiarze co najmniej 200 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.12.11.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: udzielanie lekarskich świadczeń zdrowotnych z zkresu anestezjologii i intensywnej terapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w wymiarze co najmniej 200 godzin miesięcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: udzielanie lekarskich świadczeń zdrowotnych z zkresu anestezjologii i intensywnej terapii.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: w wymiarze co najmniej 200 godzin miesięcznie.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 85.11.10.00-0.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 24.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.