Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-01-03
Pyrzyce: wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania wycen nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Pyrzyce
Numer ogłoszenia: 2070 - 2014; data zamieszczenia: 03.01.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pyrzyce , Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 39 70 320, faks 91 39 70 314.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.pyrzyce.um.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania wycen nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Pyrzyce.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wybór rzeczoznawcy majątkowego do wykonania wycen nieruchomości położonych na terenie Miasta i Gminy Pyrzyce. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: 1. Określenie wartości lokalu mieszkalnego łącznie z pomieszczeniami przynależnymi do tego lokalu i udziałem w nieruchomości wspólnej oraz udziałem w gruncie wraz z rzutem odpowiedniej kondygnacji budynku z zaznaczeniem lokalu mieszkalnego i pomieszczenia przynależnego (np. piwnica),(do wydania zaświadczenia o samodzielności lokalu). 2. Określenie wartości lokalu użytkowego wraz z udziałem w nieruchomości wspólnej oraz udziałem w gruncie wraz z rzutem odpowiedniej kondygnacji budynku z zaznaczeniem lokalu użytkowego (do wydania zaświadczenia o samodzielności lokalu). 3. Inwentaryzacja nieruchomości: bilans powierzchni użytkowej budynku wraz z powierzchnią pomieszczeń przynależnych, w celu wyodrębnienia lokali mieszkalnych z pomieszczeniami przynależnymi i określenia wysokości ich udziału w nieruchomości wspólnej oraz rzuty poziome poszczególnych kondygnacji. 4. Rzut lokalu mieszkalnego lub użytkowego w skali, zawierający opis lokalu, jego położenie oraz wyposażenie w instalacje - w celu uzyskania zaświadczenia o samodzielności lokalu. 5. Rozliczenie nakładów poniesionych na modernizację lokalu (dzierżawa, najem). 6. Określenie wartości nieruchomości zabudowanych lub/i zagospodarowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia, darowizny i zamiany, ustanowienia trwałego zarządu oraz w celu ustalenia odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne z mocy prawa. 7. Określenie wartości nieruchomości zabudowanych lub/i zagospodarowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia, darowizny i zamiany wpisanych do rejestru zabytków. 8. Określenie wartości nieruchomości gruntowych przeznaczonych do zbycia, nabycia, darowizny, zamiany, w celu ustanowienia i rozwiązania prawa użytkowania wieczystego i trwałego zarządu oraz w celu ustalenia odszkodowania za grunty zajęte pod drogi publiczne z mocy prawa i w celu określenia wartości nieruchomości będącej przedmiotem zwrotu. 9. Określenie wartości nieruchomości gruntowej niezabudowanej wraz z urządzeniami trwale związanymi z gruntem i nasadzeniami. 10. Określenie wartości nieruchomości gruntowej rolnej. 11. Określenie wartości udziału w nieruchomościach zabudowanych lub/i zagospodarowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia, darowizny i zamiany, ustanowienia trwałego zarządu. 12. Określenie wartości udziału w nieruchomościach niezabudowanych lub/i zagospodarowanych przeznaczonych do zbycia, nabycia, darowizny i zamiany, ustanowienia trwałego zarządu. 13. Zasiewy. 14. Drzewostan leśny i użytkowy: a) zadanie obejmuje od 1 do 10 drzew, b) zadanie obejmuje od 11 do 20 drzew, c) zadanie obejmuje od 21 do 30 drzew, d) zadanie obejmuje działkę ewidencyjną lasu. 15. Określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności. 16. Określenie wartości nieruchomości w celu ustalenia opłaty za przekształcenie prawa użytkowania wieczystego w prawo własności dla właścicieli lokali mieszkalnych i użytkowych, których udział w nieruchomości wspólnej obejmuje prawo współużytkowania wieczystego - budynki wielolokalowe. 17. Obliczanie wartości prawa użytkowania wieczystego. 18. Określenie wartości nieruchomości gruntowej będącej w użytkowaniu wieczystym przeznaczonej do sprzedaży w drodze bezprzetargowej na rzecz użytkownika wieczystego. 19. Określenie wartości nieruchomości gruntowej w celu ustalenia i aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. 20. Określenie wartości nieruchomości gruntowej zabudowanej garażem w celu ustalenia i aktualizacji opłaty rocznej z tytułu użytkowania wieczystego. 21. Określenie wzrostu wartości nieruchomości z powodu podziału nieruchomości, bądź wybudowania urządzeń infrastruktury technicznej celem ustalenia wysokości opłaty adiacenckiej. 22. Opinia dotycząca określenia wartości nieruchomości (aktualizacja opłat rocznych, opłaty adiacenckie): a) zadanie obejmuje od 2 do 4 działek, b) zadanie obejmuje od 5 do 15 działek, c) zadanie obejmuje powyżej 15 działek. 23. Określenie wartości nieruchomości gruntowych w celu ustalenia opłaty z tytułu wzrostu lub obniżenia wartości nieruchomości w związku z uchwaleniem lub zmianą planu zagospodarowania przestrzennego (opłata planistyczna). 24. Określenie wartości nieruchomości do celów ustanowienia ograniczonego prawa rzeczowego: a) służebność przesyłu, b) służebność gruntowa. 25. Określenie wartości nieruchomości zabudowanej w celu ujawnienia jej w księgowej ewidencji środków trwałych. 26. Określenie wartości nieruchomości niezabudowanej w celu ujawnienia jej w księgowej ewidencji środków trwałych. 27. Określenie wartości rynkowej lub ustalenia wysokości odszkodowania: a) altanki, urządzeń i innych budowli oraz roślinności (drzew, krzewów i innych nasadzeń), b) drzew, krzewów i innych nasadzeń. 28. Aktualizacja operatów szacunkowych..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 70.00.00.00 - Usługi w zakresie nieruchomości .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Stosownie do art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający odstępuje od żądania od Wykonawców wnoszenia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenie w sprawie spełnienia warunków art. 22 ust. 1 ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1. Zmiany niniejszej umowy wymagają formy pisemnej pod rygorem nieważności i mogą być dopuszczone tylko w granicach unormowania art.144 ust.1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (tj. z dnia 28 maja 2013r.: Dz. U. z 2013r., poz. 907 z późn. zm.). 2. Zakazuje się istotnych zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty na podstawie której dokonano wyboru WYKONAWCY. ZAMAWIAJĄCY przewiduje możliwość zamiany jedynie w uzasadnionym przypadku zmiany terminu zlecenia. 3. Zmiana w zakresie przedłużania terminów realizacji zlecenia może nastąpić z przyczyn określonych poniżej: a) ZAMAWIAJĄCY z ważnych przyczyn nie dających się przewidzieć w chwili zawarcia umowy, wstrzyma wykonanie prac, b) niezależnych od działania stron, których przy zachowaniu wszelkich należytych środków nie można uniknąć ani im zapobiec. 4. Strona występująca o zmianę w zakresie przedłużania terminów realizacji zlecenia zobowiązana jest do udokumentowania zaistnienia okoliczności o których mowa w pkt 3. Wniosek o zmianę w zakresie przedłużania terminów realizacji zlecenia musi być wyrażony na piśmie. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem przepisów ust.2 jest nieważna.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.pyrzyce.um.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Pyrzyce
Plac Ratuszowy 1, 74-200 Pyrzyce
pokój nr 255 A ( II piętro).
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.01.2014 godzina 09:00, miejsce: Gmina Pyrzyce Plac Ratuszowy 1 74-200 Pyrzyce Pokój nr 133 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- DOSTAWA DWÓCH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DO 3,5 TONY
- Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej i majątku oraz ubezpieczeń komunikacyjnych pojazdów mechanicznych Pyrzyckiego Przedsiębiorstwa Komunalnego Sp. z o.o. w okresie 36 miesięcy
- "Kompleksowa dostawa energii elektrycznej obejmująca sprzedaż energii elektrycznej i świadczenie usługi dystrybucji energii elektrycznej dla punktów poboru Gm. Pyrzyce i jej jednostek organizacyjnych"
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- Dostawa asortymentu medycznego jednorazowego użytku
- OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO ZAGOSPODAROWANIA PRZESTRZENNEGO DLA GMINY PYRZYCE
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- USŁUGA POLEGAJĄCA NA ZARZĄDZANIU LOTNISKIEM W MASŁOWIE KOŁO KIELC W IMIENIU I NA RZECZ ZARZĄDU WOJEWÓDZTWA ŚWIĘTOKRZYSKIEGO
- Usługi w zakresie wykonania operatów szacunkowych - zamówienie podzielone na 5 części
- Wykonanie prac geodezyjnych część 11
- świadczenie usług komunalnych.
- Wieloletnie zarządzanie oraz realizacja inwestycji budowlanych w komunalnym zasobie lokalowym Gminy Murowana Goślina.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.