eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Budowa kanalizacji w ul. Kukułek, Podhalańskiej - włączenie do kanalizacji w ul. Kombajnistów

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2008-09-02

Sosnowiec: Budowa kanalizacji w ul. Kukułek, Podhalańskiej - włączenie do kanalizacji w ul. Kombajnistów
Numer ogłoszenia: 207110 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sosnowiec - miasto posiadające prawa powiatu - reprezentowana przez Prezydenta Miasta , al. Zwycięstwa 20, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 032 2960600, fax. (032) 296 06 05,2960505.

  • Ogólny adres internetowy zamawiającego: www.um.sosnowiec.pl.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kanalizacji w ul. Kukułek, Podhalańskiej - włączenie do kanalizacji w ul. Kombajnistów.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: l1.Przedmiotem zamówienia są usługi inżynieryjne w zakresie opracowania dokumentacji projektowej dla zadania inwestycyjnego pod nazwą: Budowa kanalizacji w ul. Kukułek, Podhalańskiej - włączenie do kanalizacji w ul. Kombajnistów. Wykonawca winien uzyskać w imieniu Zamawiającego: decyzję o lokalizacji inwestycji celu publicznego, a na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego - wypis i wyrys z miejscowego planu, pozwolenie na budowę oraz wykonać dokumentację projektową w zakresie niezbędnym do wykonania robót budowlanych. 2. Lokalizacja przedmiotowej inwestycji: obręb Sosnowiec tj.:- ul. Kukułek o długości ok. 435 mb - od skrzyżowania z ul. Kombajnistów do skrzyżowania z ul. Podhalańską, - ul. Podhalańska o długości ok. 300 mb - od skrzyżowania z ul. Kukułek do skrzyżowania z ul. Klimontowską. 3. Zakres prac objętych niniejszym zamówieniem powinien obejmować: a) wykonanie badań geotechnicznych gruntu, b) aktualizację mapy do celów projektowych wraz z jej uzupełnieniem o brakujący zakres, c) wykonanie projektu budowlanego i wykonawczego dla realizacji robót kompleksowych w tym : projekt branży drogowej wraz z chodnikiem, projekt kanalizacji deszczowej wzdłuż ulic podanych w pkt. 2., projekt kanalizacji sanitarnej wzdłuż ulic podanych w pkt. 2., wraz z odgałęzieniami poza pas drogowy w stronę poszczególnych posesji, projekty przekładek i zabezpieczeń istniejącego uzbrojenia, d)projekt tymczasowej organizacji ruchu (na czas prowadzenia robót), e) projekt stałej (docelowej) organizacji ruchu, f) opracowanie przedmiarów robót (w oparciu o uzgodnione z Zamawiającym dane wyjściowe do kosztorysowania), g) opracowanie kosztorysów inwestorskich, h) opracowanie Specyfikacji Technicznych Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, i) opracowanie dyrektywnego harmonogramu realizacji robót, j) przygotowanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, k) uzyskanie decyzji o ustalenie lokalizacji celu publicznego dla w/w inwestycji, a na terenie objętym miejscowym planem zagospodarowania przestrzennego należy uzyskać wypis i wyrys z miejscowego planu, l) uzyskanie decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach zgody na realizację przedsięwzięcia, m) opracowanie raportu oddziaływania na środowisko na etapie ustalenia lokalizacji celu publicznego oraz uzyskania pozwolenia na budowę, n) inwentaryzację zieleni i uzyskanie pozwolenia na wycinkę zieleni, o) uzyskanie pozwolenia na budowę..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 7.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wniesienia wadium.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone poniżej: 1) Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia z przyczyn opisanych w art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych tekst jednolity - Dz. U. z 29 listopada 2007r. Nr 223, poz. 1655, zwanej dalej ustawą, stosownie do formy prawnej prowadzonej działalności. 2) Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Zamawiający uzna sytuację ekonomiczną i finansową Wykonawcy za zapewniającą wykonanie zamówienia jeżeli Wykonawca wykaże, że: posiada środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł brutto. 3) Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. Zamawiający uzna ten warunek za spełniony jeżeli Wykonawca udokumentuje, że: a) w okresie ostatnich trzech latach przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej jedną usługę odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, tj. wykonał co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej kanalizacji sanitarnej i deszczowej i co najmniej jedną usługę polegającą na opracowaniu dokumentacji projektowej w zakresie dróg o wartości nie mniejszej niż 200.000,00 zł słownie: dwieście tysięcy złotych brutto (każda). b) dysponuje: - co najmniej jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do projektowania w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń, - co najmniej jedną osobą posiadającą potwierdzenie przygotowania zawodowego do projektowania w specjalności drogowej bez ograniczeń. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu. 1) Zamawiający dokona oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu w oparciu o analizę treści oświadczeń lub dokumentów, jakie na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu dostarczą Wykonawcy wraz z ofertą - według formuły spełnia/ nie spełnia. 2) Przy ocenie spełniania warunków Wykonawców występujących wspólnie dotyczących niezbędnej wiedzy i doświadczenia, dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia oraz sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie brał pod uwagę łączny potencjał Wykonawców występujących wspólnie..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia Wykonawca zobowiązany jest do złożenia wraz z ofertą następujących oświadczeń i dokumentów: a) Oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia wykonania dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: Budowa kanalizacji w ul. Kukułek, Podhalańskiej - włączenie do kanalizacji w ul. Kombajnistów, b) Oświadczenia o nie podleganiu wykluczeniu z postępowania z przyczyn opisanych w art. 24 ust.1 i ust.2 ustawy; c) Informacji z banku lub Spółdzielczej Kasy Oszczędnościowo-Kredytowej, w której Wykonawca posiada rachunek potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy w wysokości nie mniejszej niż 200.000,00 zł., wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert do udziału w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia. d) Wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat i miejsca wykonania (wg opisu w punkcie III 2), ppkt 3a niniejszego ogłoszenia) oraz załączy dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie. e) Wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresem wykonywanych przez nich czynności oraz załączenie dokumentów stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu niniejszego zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, opisane w punkcie III 2), ppkt 3b niniejszego ogłoszenia, tj.: - do projektowania, dla których należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w zakresie sieci kanalizacyjnych bez ograniczeń wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, - do projektowania, dla których należy załączyć dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień w specjalności drogowej bez ograniczeń wraz z aktualnym potwierdzeniem przynależności do właściwej Okręgowej Izby Inżynierów, f) Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (dotyczy Wykonawców prowadzących działalność gospodarczą) lub innego dokumentu wynikającego z przepisów szczególnych (dotyczy Wykonawców nie będących przedsiębiorcami), z którego wynikać będzie sposób reprezentowania Wykonawcy; g) Pełnomocnictwa do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, jeżeli osoba reprezentująca Wykonawcę nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentowania we właściwym dokumencie (np. KRS, wpis do ewidencji działalności gospodarczej lub inny wynikający z przepisów szczególnych dotyczących Wykonawcy nie będącego przedsiębiorcą). 2. W przypadku Wykonawców wspólnie składających ofertę Zamawiający wymaga, aby każdy z Wykonawców indywidualnie złożył: - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia na wykonanie dokumentacji projektowej w ramach zadania pn.: Budowa kanalizacji w ul. Kukułek, Podhalańskiej - włączenie do kanalizacji w ul. Kombajnistów; - świadczenie o nie podleganiu wykluczeniu z przyczyn opisanych w art.24 ust. 1 i ust.2 ustawy oraz dokumenty wymienione w punkcie 1.f); 2) - dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. 3. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 1.f) składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 4. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1.f) ogłoszenia, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokument lub dokumenty, o których mowa powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5. Dokumenty na potwierdzenie spełnienia przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. 6. Dokument pełnomocnictwa należy złożyć w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza. Dokumenty sporządzone w języku obcym należy złożyć wraz z tłumaczeniem na język polski poświadczonym przez Wykonawcę..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT


IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.um.sosnowiec.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Sosnowcu, ul. Ignacego Mościckiego 14 (I piętro, pokój 111).

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.09.2008 godzina 10:00, miejsce: Urząd Miejski w Sosnowcu - Wydział Inwestycji Miejskich, ul. Ignacego Mościckiego 14, I piętro, pokój 129.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.