Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-09-02
Warszawa: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych
z dostosowaniem budynku do wymagań p.poż. w ramach zadania inwestycyjnego pn.
Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul. Syreny
Numer ogłoszenia: 207138 - 2008; data zamieszczenia: 02.09.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej SYRENA , ul. Syreny 26, 01-155 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6327509, fax. 022 6327509.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z dostosowaniem budynku do wymagań p.poż. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul. Syreny.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlano-instalacyjnych związanych z dostosowaniem budynku do wymagań p.poż. w ramach zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja Domu Pomocy Społecznej Syrena przy ul. Syreny z podziałem na dwa etapy, w zakresie: - obudowania klatek schodowych i szybów windowych ścianami o wymaganej klasie odporności ogniowej, - wykonania ścianek działowych oddzielenia pożarowego i zabezpieczenia ognioochronnego stropów, - montażu okien napowietrzających z podłączeniem do instalacji p.poż., - montażu drzwi p.poż., - instalacji klap oddymiających, - adaptacji pomieszczenia dla wentylatorni i wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewnej do szybów windowych, - zapewnienia podwójnego zasilania, sterowania i interkomu dla dźwigów, - wykonania instalacji hydrantowej, - wykonania oświetlenia awaryjnego i oznakowania dróg ewakuacyjnych, - wykonania wewnętrzne linii zasilającej wraz bezpośrednim rozliczeniowym układem pomiarowym energii elektrycznej.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.42.11.14 - Instalowanie drzwi metalowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.42.11.31 - Instalowanie drzwi Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych Oryginalny kod CPV: 45.31.62.00 - Instalowanie sprzętu sygnalizacyjnego Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.62.00 - Instalowanie urządzeń sygnalizacyjnych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.05.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: 20000 złIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O zamówienie mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają następujące warunki: 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie wyrażające się zrealizowaniem, w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonaniem co najmniej dwóch zamówień odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot niniejszego zamówienia polegających na robotach budowlano-instalacyjnych w branży sanitarnej i elektrycznej o wartości wynoszącej minimum 50% ceny oferty z podatkiem VAT oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. co najmniej po jednej osobie posiadającej uprawnienia budowlane, w zakresie niezbędnym do wykonania zamówienia, w następujących specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń wentylacyjnych, wodociągowych i kanalizacyjnych, instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia dysponują odpowiednią ilością środków finansowych lub zdolnością kredytową - posiadają na rachunku bankowym środki finansowe lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł (słownie: trzysta tysięcy złotych). 4. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Oferta powinna być zgodna w kwestii sposobu jej sporządzenia, oferowanego przedmiotu i warunków zamówienia, ze wszystkimi wymaganiami SIWZ oraz z zasadami ustawy Prawo zamówień publicznych. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana na podstawie złożonych przez Wykonawcę w ofercie dokumentów lub oświadczeń określonych w pkt 9 SIWZ..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Dowód wniesienia wadium 2. Oświadczenie o spełnieniu warunków określonych przepisami art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. 3. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej potwierdzające dopuszczenie Wykonawcy do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.Aktualne zaświadczenia właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 5.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 6.Aktualna informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawiona nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 7. Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, o których mowa w pkt 8.2. SIWZ, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że co najmniej dwie roboty zostały wykonane należycie - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ. 8. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności oraz informacją, iż co najmniej jedna osoba wykonująca zamówienie posiada uprawnienia określone w punkcie 8.2. SIWZ wraz z załączeniem dokumentów stwierdzających, że osoby te posiadają uprawnienia kwalifikacyjne wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ. 9.Informacja z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których Wykonawca posiada rachunek związany z działalnością gospodarczą, potwierdzająca wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową na łączną kwotę nie mniejszą niż 300 000 zł, wystawiona nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. Ponadto: 10. Wypełniony formularz ofertowy wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ. 11. Kosztorysy ofertowe sporządzone metodą kalkulacji szczegółowej z załączeniem do poszczególnych kosztorysów zestawień cenowych niezbędnych materiałów i sprzętu, stawek godzinowych robocizny kosztorysowej oraz czynników cenotwórczych Kp, Z. na bazie przekazanych przedmiarów robót i udostępnionej dokumentacji projektowej. Ceny jednostkowe materiałów należy przyjąć wraz z kosztami zakupu..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.dpssyrena.x.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Syrena w m.st. Warszawa
ul. Syreny 26
01-155 Warszawa.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Syrena w m.st. Warszawa ul. Syreny 26 01-155 Warszawa pok. nr 1 sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Remont okien w pokojach studenckich wraz z częściową wymianą, montaż rolet w pokojach studenckich w budynku Domu Studenta nr 2 UW przy ul. Żwirki i Wigury 95/97, 02-089 Warszawa
- Modernizacja instalacji wodociągowej przeciwpożarowej
- Remont pustostanów lokali mieszkalnych (10 pustostanów - 10 części) - Oznaczenie sprawy: DNZP.260.25.2025
- Remont dr. woj. 721 na odc. od km 4+200 w m. Sękocin Las, pow. pruszkowski, gm. Raszyn do km 9+870 w m. Lesznowola, na terenie gm. Lesznowola, pow. piaseczyński, woj. maz. - nr postępowania 087/25
- wykonanie dokumentacji projektowej wymiany windy w komunalnym budynku użytkowym przy ul. Młynarskiej 16 w Warszawie wraz z jej realizacją w systemie "zaprojektuj i buduj".
- Remont domków na Poligonie Szkoleniowym w Kręsku Komendy Wojewódzkiej PSP w Warszawie.
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Bezpłatne soboty na pływalni Anin oraz modernizacja zjeżdżalni wodnej
- REMONT NAWIERZCHNI UTWARDZONYCH PLACÓW PRZY BUDYNKU SĄDU APELACYJNEGO W RZESZOWIE - STRONA ZACHODNIA I PÓŁNOCNA
- Rozbudowa instalacji fotowoltaicznej wraz z montażem magazynu energii i instalacji pompy ciepła na potrzeby Szpitala Chorób Płuc w Pilchowicach.
- Uporządkowanie gospodarki ściekowej w zlewni rzeki Baryczy - etap III" Część I: Rozbudowa sieci kanalizacji sanitarnej wraz z przepompownią ścieków w miejscowościach Sławoszowice i Duchowo, gm. Milicz
- Budowa interferometru radiowego - rozszerzenie działalności edukacyjnej Planetarium Śląskiego Parku Nauki - etap II
- Roboty budowlane związane z modernizacją Zespołu Szkół Łączności w Gliwicach. Sala gimnastyczna z zapleczem, inne pomieszczenia wraz z pracami towarzyszącymi
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.