Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-13
Nowy Sącz: Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków czystości oraz folii do pakowania bielizny.
Numer ogłoszenia: 207142 - 2010; data zamieszczenia: 13.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. J. Śniadeckiego w Nowym Sączu , ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz, woj. małopolskie, tel. (018) 44388-77; 443-66-35, faks (018) 4438540; 443-86-01.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitalnowysacz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków czystości oraz folii do pakowania bielizny..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa środków dezynfekcyjnych, środków czystości oraz folii do pakowania bielizny - 10 zadań.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 10.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2011.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY , USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM
W zakresie potwierdzenia, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:
inne dokumenty
Zgodnie z postanowieniami ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych, (Dz. U. nr 93 poz. 896) przedmiot zamówienia będący wyrobem medycznym musi: . być oznakowany znakiem CE tzn. musi posiadać deklarację zgodności-dokument potwierdzający, że oferowany wyrób posiada dopuszczenie do obrotu i do używania oraz oznakowanie znakiem CE- zgodnie z art.5 ustawy z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych lub . posiadać wpis do rejestru wyrobu medycznego lub potwierdzone zgłoszenie do rejestru wyrobu medycznego w Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych. Środki do dezynfekcji stanowiące przedmiot zamówienia muszą być dopuszczone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami, a w szczególności muszą odpowiednio posiadać: 1. pozwolenie lub pozwolenie tymczasowe na wprowadzenie do obrotu produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie (Ustawa z dnia 13 września 2002 r. o produktach biobójczych - Dz. U. Nr 175, poz 1433 z późn. zm.) 2. pozwolenie na dopuszczenie do obrotu produktu leczniczego (Zgodnie z ustawą z dznia 6 września 2001 r. Prawo farmaceutyczne - Dz. U. Nr 1726 poz 1381 z późn. zm. Lub z Ustawą z dnia 6 września 2001 r. Przepisy wprowadzające ustawę - Prawo farmaceutyczne, ustawę o wyrobach medycznych oraz ustawę o Urzędzie Rejestracji Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych - Dz. U. Nr 126, poz 1382 z późn. zm.) 3. potwierdzenie przyjęcia formularza przekazania danych do Krajowego Systemu Informowania o Kosmetykach Wprowadzonych do obrotu prowadzonego przez Głównego Inspektora Sanitarnego (Ustawa z dnia 30 marca 2001 r. o kosmetykach - Dz. U. Nr 42, poz 473 z późn. zm.). Środki czystości,folia muszą być dopuszczone do obrotu i używania na terenie Polski zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa - zadanie nr 8 i 9.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Karty charakterystyki preparatu niebezpiecznego oraz ulotki tego środka w języku polskim (do każdego oferowanego środka dezynfekcyjnego) - odpowiednio. 2. Katalogi zaoferowanych środków w celu sprawdzenia zgodności ich parametrów z opisem przedmiotu zamówienia zawartym w SIWZ. 3. Oświadczenie, że środki dezynfekcyjne stanowiące przedmiot zamówienia zostały dopuszczone do obrotu i do używania zgodnie z obowiązującymi przepisami. 4. Opinię potwierdzającą możliwość stosowania preparatu w obecności noworodków i dzieci (dotyczy zadania nr 1, 6, 7).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
- obniżenia cen jednostkowych towaru, - zmiany zaoferowanego w umowie produktu w sytuacji zaprzestania produkcji (dopuszcza się złożenie innego, równoważnego tj. produktu o tym samym spektrum działania, ten samej jakości lub lepszej oraz w cenie nie większej od zapisanej w umowie), - zmiany numeru konta bankowego w przypadku zaistnienia okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpitalnowysacz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych, Sekretariat Dyrekcji, ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz. Cena specyfikacji przesłanej pocztą wynosi 10 zł..
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych lub Sekretariat Dyrekcji, ul. Młyńska 10, 33-300 Nowy Sącz..
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Środek do dezynfekcji powierzchni trudno dostępnych ze spryskiwaczem..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Chusteczki do dezynfekcji małych powierzchni..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Środek do manualnego mycia i dezynfekcji endoskopów.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Środek do mycia i dezynfekcji endoskopów w myjni dezynfektorze INNOVA E2 rok produkcji 2005 firmy BH Thygienetechnik..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 2 pozycje.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Środek do dezynfekcji narzędzi chirurgicznych i sprzętu anestezjologicznego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 6 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Środek do mycia i dezynfekcji sprzętu medycznego oraz powierzchni w od działach dziecięcych i noworodkowych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Środek do dezynfekcji sprzętu anestezjologicznego w oddziałach dziecięcych, noworodkowych i pozostałych oddziałach dla dorosłych..
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 8 NAZWA: Środki czystości.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 37 pozycji.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 9 NAZWA: Półrękaw foliowy do pakowania bielizny.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.83.00.00-9.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 10 NAZWA: Środek dezynfekcyjny do unieczynniania moczu.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1 pozycja.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.63.16.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z NOWEGO SĄCZA
- Modernizacja kina Sokół w Nowym Sączu - nowy zespół ekranowy z nagłośnieniem
- Remonty bieżące chodników i ulic w granicach administracyjnych Miasta Nowego Sącza w 2025r.
- Utrzymanie i pielęgnacja murawy Stadionu Miejskiego w Nowym Sączu przy ul. Kilińskiego
- Organizacja i przeprowadzenie kursów/warsztatów w ramach realizacji projektu "Rozwój CKZ w Nowym Sączu". Postępowanie 2.
- Remont i utrzymanie rowów, przepustów, ścieków i poboczy ulic na terenie Miasta Nowego Sącza w 2025 roku
- Dostawa, montaż i utrzymanie urządzeń bezpieczeństwa ruchu drogowego na terenie ulic krajowych, powiatowych i gminnych Miasta Nowego Sącza w 2025 roku
więcej: przetargi w Nowym Sączu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa preparatów do mycia i dezynfekcji rąk wraz z najmem dozowników.
- Sukcesywne dostawy środków czystości i mydła
- "Dostawa środków czystości, higieny i artykułów chemicznych dla Specjalistycznego Psychiatrycznego Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Suwałkach"
- Sukcesywne dostawy środków czystości dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Szczecinie
- Cykliczne dostawy środków dezynfekcyjnych dla potrzeb Powiatowego Szpitala Specjalistycznego w Stalowej Woli
- Dostawa asortymentu do utrzymania czystości
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.